THE MAN IN THE WALL

Autor: || Zveřejněno: 27.12.13

Nyahahahaha xD ...
Tak jsme tu zase nějakou dobu nebyli, a tak Vám to chceme trochu vynahradit ... :3
A uděláme to tímhle článkem ... teda, spíše ... tímhle super videem x)

Je to naprosto jashinovská fananimace !!! :3
Ta holčina, co tohle dělá je Netty Scribble ... naprosto super holka se skvělým talentem. Nechce se mi ani přemýšlet, jak dlouho ji trvá, než udělá jednu ze svých super animací ... a vždycky to vypadá tak super!! :3
Závidím jí to!! Já nedokážu nic ... xD Jsem naprostej antitalent, co se týče těhle věcí ... xD

Každopádně, pojďte si užít tohle super video!! :3
Zaručeně se Vám bude líbit, i když je kraťoučké x) Za to ale super vtipné!! :3


Nejlepší je ten konec!! ... x)
Ken: "Weeeeee, I'm FREE!!!!" ... :3

Nebo Pewdie a jeho banány ... xD :3 ... Cry a jeho granáty ... xD

Cry: "It's discombobulating!!"
Pewds: "HEY!! Stop discombobulatingbulating!!" .. xD

Ken: "Come more closer, if you would, please ... more closer ... another step, maybe ... *bobobobobobo*
Pewds: "Heeeeey!!!"
Cry: "He's like crippled old man ... Hahaha" ... xD
Ken: "Comeback over here, Sonny!!!"

Pewds: "I gave you a fucking fruit!"
Ken: "I gave you a big penis!!"

Pewds: "360 Ken-shot!! ... Oh shit!!" ... xD

Jo, tihle tři jsou prostě úžasní xD ... Doufám, že Vás to pobavilo stejně jako mě xD ...
A tady je originální video, ale tam to není tak vtipný x)


Heh, pokud se Vám nechce dívat se na celé video, tak stačí, když si to přetočíte na šestou minutu :3 Tam začíná ta nejlepší část xD ... :3

Snad jsem Vám tímhle trochu zlepšila náladu, i když spousta z Vás ji má určitě dobrou, protože se nemusí do školy :3
(Oh a gomen, za naši ... pokus o angličtinu xD ...)

Baka-chan ... jop, teď mám opravdu super náladu xD
Goshi-sama ... má dobrou náladu, ani neví proč x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!