Dostal jsem přání od Hikari!! :3

Autor: || Zveřejněno: 25.12.13

Ohayo, Minna-san!! :3

Dneska ráno vstávám s dobrou náladou ... x) Včera jsem dostal dvakrát víc dárku o to, že mám narozky ... nebo se mi to jen zdálo ... x)
Spíš zdálo ... všichni ti dávaj dárky k Vánocům a k narozkám zároveň ... takže čistě teoreticky ... dostáváš míň ... xD
Haaa, teď si mi tu moji krásnou náladu zkazila ... díky moc ... -_-"
Nemáš zač ... :3 *hrdě ho poplácá po zádech*

Každopádně ... doufám, že jste včera dostali hodně dárků!! :3
... a jídla!!! ... Jídlo prostě nesmí chybět!! ... xD
Jasně ... *dělá, že ji poslouchá*
Nebudu Vám tu vypisovat všechno, co jsem dostal (většinu z toho tvořily ponožky x) ... ale chci se Vám pochlubit s přáníčkem, které jsem dostal od Hikari ... :3

Od Kamaru jsem jedno taky dostal ... a moc si toho cením :3 Stejně tak si cením i tohoto ... :3


Moc se mi líbí ... a trefila si se i do mýho znamení ... kozoroha ... :3 Opravdu ti děkuji, že jsi si na mě vzpoměla ... x)
Já si myslím, že si něco takhle moc pěknýho nezasloužíš!!! ... xD
Hej ... to bylo za co?? ... T_T
Hmm?? ... Dobře ... možná trochu ... xD ... Ale je to vážně pěkný!! Dobrá práce, Hikari :3

Dobře ... tak, tohle bude asi všechno x)
Nyahahaha ... *začne Goshimu pískat do ucha píšťálkou*
Hej, nech toho!!! ...

... Dostala včera k Vánocům píšťalku ... furt mě s ní otravuje!! ... -_-"" ... Myslím, že ji to brzo vyhodím z okna!! ... x)
Nééé, jenom to ne!! *honem schovává píšťalku do kapsy* ... Já už budu hodná :3
Ne ... já vím, že nebudeš x) ... Na to tě až moc dobře znám ... x)

Sayonara, Minna-san ... ten včerejší Štědrý večer ... nás docela dost unavil -_-"

Baka-chan ... od teď až nadosmrti bude otravovat Goshiho-sama s píšťalkou ... Nyahahaha >:D
Goshi-sama ... zatím v něm proudí trpělivost ... ale pohár nikdy není bezzednej!! ... x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!