Poznávací hra - Obrázek č. 11

Autor: || Zveřejněno: 24.12.13




Ohayo!!! :3

VESELÉ VÁNOCE!!!

Minna-san, gomenasai!!! T^T ... Vím, že jsme se tu strašně dlouho neobjevili ... možná, že jsme někdy hodily nějakej nudnej článek s anime, ale ... žádnej článek, kterej by se dal okomentovat tu už dlouho nebyl!!! ... xD T^T
Moc se za to omlouváme a doufáme, že sem budete i nadále chodit!! :3

Nyaa, řeknu ... docela dost mě štve, že venku není žádnej sníh!! ...
Vsadím se, že tak tejden po Vánocích něco napadne ... prostě zákon schválnosti ... -_-"
Pravda ... xD ... Ale i tak mě to štve ... Už je to dlouho, co jsme naposledy měli pořádně zasněžený Vánoce ... T^T
No, pár let už to bude ... kolik asi?? ... Šest, sedm?? ... x)
No, jediný co vím je to, že jsem byla ještě malej prcek ... xD
"Malej prcek" jsi furt ... jenom starší ... x)
Hej!! ... To vážně není vtipný, ty horo!! xD
Jak je tam dole?? Promiň, ale tady nahoře je to špatně slyšet!! ... x)
... A jak je tam nahoře?? Nefouká ti tam moc?? ... xD

Dobře, dobře ... necháme toho aspoň na Vánoce :3 ... To jsou přece svátky klidu :3
A protože jsou ty Vánoce, tak pro Vás mám další obrázek na hádání!! xD ...
Strašně moc se mi jich nahromáždilo ... takže je asi budu muset dávat častějc ... teda, pokud o ně máte zájem xD ...

Tentokrát to bude barevnej obrázek!! :3
Ano, Ctihodná Kamaru-sama ... si řekla, že by mohla zkusit nějakej obrázek i vymalovat ... nohužel to nedopadlo tak, jak jsem si představovala ... -_-" ... Ale k mému zjištění, se mi ten obrázek ... vážně líbí xD ... Jo, já vím ... sebechvála není dobrá, ale tohle se mi vážně moc líbí xD


VZOROVÝ OBRÁZEK
Gintoki Sakata a Hijikata Toshiro z anime Gintama

A za účast děkuju těmto lidem: Siky, SasuMaka™ a Shizu-chan!! :3
Obzvláště Shizu-chan, která uhádla obě postavy!! :3

Omlouvám se moc za kvalitu ... xD ... Vím, že je děsná, ale ze mě nikdy nebude fotograf xD ... Taky se chci omluvit za to číslo ... teda datum tam v rohu ... já jsem fotila ty obrázky a nevšimla jsem si, že to tam je nastavený xD ... Takže s tím mám většinu obrázků ... ale to nevadí xD ... Aspoň budete vědět, kdy jsem to fotila xD

A stejně si myslím, že barevný obrázky nejsou pro mě ... xD
Ale ... nekecej furt ... myslím, že se ti to povedlo ... Vypadá to jako originál ... x)
Oh, Arigato!! :3 ... Tak, můžete hádat!! :3 Myslím, že to je jednoduchý xD ... a pro jistotu jsou tady pravidla :3

A teď ... Sayonara!! :3
Ještě mám trochu práce s vařením ... xD

Baka-chan ... cela nadšená ze dneška ... Jsou Vánoce!!! :3
Goshi-sama ... taky ho chytla Vánoční nálada a láduje se cukrovím ... x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!