Goshi-sama má dneska narozeniny!!! :3

Autor: || Zveřejněno: 24.12.13

Nyaaa, Konnichiwa, Minna-san!!! :3

↓ Nejen, že jsou dneska Vánoce, ale je tu i další významná událost!! :3 ... Goshi-sama má narozeniny!!! :3 ↓
Už je zase o rok starší ... vůbec mu to nezádvidím xD ... Už mu táhne na ... střední věk xD ...
Střední věk?? ... Zas tak starej nejsem!! Nepřeháněj to!! ... x)
Ne, já to myslím vážně ... ani nepochytíš, jak rychle to uteče a budeš chodit o berličce ... a hledat zuby ... xD
Jasně, moc vtipné ... x)

Ale teď vážně!! :3
Goshi-sama má dneska narozky a tak jsem se rozhodla, že mu i mimo jiné udělám přáníčko ... :3 Opravdu jsem se snažila!! :3 Takže doufám, že se mu bude líbit ... protože jestli ne, tak ...
... nech mě hádat ... budeš mě strašit až do smrti?? x)
Přesně tak!! xD
Dobře ... a tady je :3

Mě se strašně moc líbí xD ... Hlavně pro to, že je to takovej ... světlej obrázek ... xD *Nevím, jak to popsat xD*
Jééé, ten je pěknej ... arigato, Kamaru :3 ...
Ještě abys nadával!! ... Myslím, že si to ... (ne)zasloužíš!! :3
Hej ... proč tam je to "(ne)" ??? ... Já si ho zaručeně zasloužím!! x)
Hai, hai ... xD


↓ Hodně dárků a jídla na Vánoce Vám přejí Baka Kamaru a Goshi-sama ... !!!! xD ↓
Jo, a dále bychom Vám všem chtěli popřát Šťastné a Veselé Vánoce!!! :3
Hodně štěstí, zdraví, dárků ... a rodiné pohody .. :3 (To zní jak z nějaké reklamy x)
A taky kaprá!!!! A bramborovej salát!! ... Pokud ho někdo, jako já, nejí (mám místo něj hranolky :3) ... tak hodně jídla!!! :3
Ano, jídlo ... co jiného by jsi mohla přát?? ... x)
Jo a ještě cukroví!!! :3
Už toho něch ... kdybys měla vyjmenovat všechno jídlo ... to by bylo na dlouho ... x)
To je pravda ... takže prostě ... hodně dárků a jídla na Vánoce Vám přeje Kamaru!!! :3
Oh, to jsi krásně shrnula ... x)

Fajn a teď ... Sayonara, Minna-san :3
Večer sem přibude možná ještě jeden článeček ... ale to neznamená, že Vás nutíme si ho přečíst xD Prostě stačí, když si ho přečtete až zítra nebo ... pozítří ... nebo vůbec někdy xD

Baka-chan ... celá zažraná do oslav!! :3
Goshi-sama ... říká si, proč vlastně Kamaru tak strašně miluje jídlo ... ?? x)

Gomen za chyby ... ale píšeme to trošku na rychlo xD ...

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!