Nyahahaha~ xD Konečně jsou tu Vánoce~ !!! xD

Autor: || Zveřejněno: 24.12.13

Konbanwa!!! Minna-san!! :3


Všem Vám chceme popřát ... VESELÉ VÁNOCE!!! ... :3



Vážně :3 Doufám, že je máte veselé ... :3 Protože na Vánoce by nikdo neměl být naštvanej, smutnej a tak ... :3
Vánoce jsou totiž svátky klidu a míru ... řekla bych ... xD Ale nebudu tu nijak rozumovat ... každý máte na Vánoce svůj vlastní názor ... :3

Ale protože tu teď jsou, tak jsme Vám všem a hlavně naší SB rodince udělali takoké malé přáníčko :3
Jop, děláme to každoročně, takže ani letos Vás to nemine!! xD
Doufám, že se Vám bude aspoň trochu líbit ... a podívate se na něj ... x)


Nyahaha, jestli se Vám nebude líbit, tak Vás budu celej zbytek svátků strašit!!! >:3
Kamaru, neměla bys nikoho takhle strašit ... a už vůbec né na Vánoce ... -_-"
Oh ... Gomen!! ... T^T ...
Dobře, dobře ... zas tak moc to přehánět nemusíš ... x)

Proč u nás taky není!!! Já tuhle bílou "drogu" potřebuju ... na Vánoce!! T^T

↓ Vánoce ... a není tu sníh?!!! O_o ↓
Heh, ale co mě nejvíc štve je to, že tu není vůbec žádnej sníh!!!! T^T ...
Máš pravdu ... takhle je trochu těžký užít si Vánoce v plné parádě ...
Přesně tak ... !! T^T ... Ale myslím, že se bez něj obejdem ... hlavně, že máme stromeček a kapra!!! :3
Jasně ... kapra ... myslíš taky někdy na něco jinýho než na jídlo??!! ... x)
Ne ... jídlo je můj důvod, proč žiju ... můj smysl života ... lék, který mě drží při životě ...
... jasně, jasně ... už mi to došlo ... x)

↓ Štedro-večerní, krátkej článek ... xD ↓
Dobře ... tohle je náš Štědro-večerní článek!! :3 Tak si ho užijte x)
No, myslím, že tu není nic, co by se dalo užívat xD ... Už jen proto, že je to krátkej článek ... xD
He?? ... To je vlastně pravda ... x) ... Dobře, ale i tak ... určitě nikdo z Vás nesedí o Vánocích ... přesněji řečeno na Štedrý večer u počítače v tuhle hodinu ... x)
Jop, to děláme jenom my ... xD
A tak si jsem více než jistej ... že si tohle budete číst ... nejblíž tak ... zítra x) ...
... ale to nevadí!! ... :3 Důležité je, že (jste) ... si Vánoce určitě krásně užijete!!! :3


↓ Nyaaa, dárky pod stromečkem od Ježíška!!! :3 ↓
Pomalu se blížíme ke konci tohodle článku, protože už na nás čekají dárky pod stromečkem od Ježíška!! :3 ... Já už se nemůžu dočkat!! *////* ... Jsem zvědavá, co letos dostanu!! xD
Nepřeháníš to trochu?? ... Chci říct, už nejsi malá ... x)
To neznamená, že bych se nemohla aspoň na Vánoce těšit na něco ... co mě určitě potěší!! :3
I když to bude úplná blbost?? ... x)
I tak ... xD

↓ Gomene za ... tu naši nulově-mrazivou přítomnost na našem blogu ... T^T ↓
Na závěr bychom se ještě chtěli omluvit za naši nepřítomnost na blogu během Vánoc ... ale prostě si je chceme pořádně užít, takže ... na blog nezbývá moc času ... x)
Ale to nevadí ... vynahrazujeme Vám to tím (a o tom nejspíš nevíte xD), že opravujeme staré články s Anime (obnovujeme odkazy) ... :3 Takže se opravdu snažíme Vám to vynahradit!! :3


Tak, a teď ... je opravdu čas na to končit ... x) ...
A HURÁ na dárky!!! :3 ... Pro zatím se s Váma loučíme!! xD ... A jen tak bonusová otázka pro ty, kteří tohle čtou potom, co dostaly své dárky ... copak jste dostali?? :3 ... Jsem strašně zvědavej člověk ... xD

Sayonara!! :3 ... Veselé Vánoce!! :3


Baka-chan ... celá natěšená na dárky ... ne, hlavně na kapra!!! :3
Goshi-sama ... je rád, že Vánoce přežije možná ve zdraví ... x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!