TANJOUBI OMEDETOU!!!! :3

Autor: || Zveřejněno: 16.3.13

Hoya!!

Dneska jsem se s Goshim-sama rozhodli, že napíšeme společný a zároveň také oslavný článek, který bude věnován samotnému blogu, na kterém se právě nacházíte. Hlavní důvod jsou, jak už podle názvu můžete odhadnout, narozeniny našeho blogu!! *////* ... Jelikož je to pro nás velmi významný den, tak jsme se rozhodli doma udělat i takovou malou, soukromou oslavu (s móc jidlem *////*), která se sice z nedostatku času bude pořádat až v pondělí, ale stále bude!! A protože bychom to chtěli udělat i tak trochu veřejnější, tak jsem se rozhodli napast i článek s přáním a poděkováním, náš blog to s námi dokázal vydržet už DVA roky, což je podle nás opravdu pěkné číslo, které si zaslouží oslavu. Aby tento článek nebyl takto krátký, tak jsme si řekli, že bychom tu ty dva roky mohli také při této příležitosti trochu zrekapitulovat.


Když se vrátíme k samotnému založení blogu, za to se musí dát kredity Goshimu-sama. Původně to totiž byl jeho vlastní blog, na který měl v plánu dávat recenze a poznatky z různých filmů, které ho zaujalo. Ve směs by to zaručeně byly horory, protože ty jsou do dnes jeho velkou vášní a jsem si jistá, že ještě nějaký rok mu to vydrží.
Spíš nějakou tu dekádu x)
To je víc pravděpodobný, že?? xD
Přesně tak x)
O pár dní později jsem se však objevila já s mojí anime mánií, kterou jsem Goshiho-sama nakazila a tak nějak jsme se domluvili na spoluvlastnictví tohoto blogu. Teď, když se na to koukám zpátky, tak to bylo i někdy kolem té doby, co jsme se poznali, že?? xD
Heh, tak daleko moje paměť opravdu nesahá x)
Tse, takový věci by sis měl pamatovat xD
Nepotřebuju vědět věci, který mi v životě k ničemu nebudou x)
... Každopádně, ze začátku náš blog nebyl moc aktivní, jen pár článku měsičeně a občasné prohlédnutí našich stránek bylo dostačující, ale pak nás začalo blogování docela bavit. Původně nebylo moc času, jelikož já jsem zrovna končila devátou třídu a pomalu se chystala do víru středoškolského a Goshi-sama měl před sebou maturitu. Takže náš škola oba dva opravdu zaměstnala, ani nevím, proč jsme s blogem začali zrovna v tu dobu.
Řekl bych, že to bylo dobré odreagování od učení x)
To zní jako něco, co nepotřebuju, jelikož jsem se ještě nikdy neučila ... xD
Ty jsi zlatá výjimka x)
Oh, děkuju *////*
No, řekla bych, že po tomto hektickém období našeho života se pak všechno uklidnilo a začali jsme konečně mít na blog více času, což vyústilo ve větší počet článků a teď se to vyšplhalo až na padesát článků měsičně, což je opravdu hodně, jestli to můžu říct. Jsem si jistá, že nám tahle nadměrná aktivita moc dlouho nevdyrží, ale jsem velmi ráda, že tu teď je a budeme se snažit ji držet co nejdéle TT////TT ... Chtěli bychom proto poděkovat našemu blogu, že tu pro nás byl a pomohl nám v těžkých časech, kterými jsme ještě docela nedávno procházeli. A jsem si jistá, že až takové časy zase jednou příjdou, tak tu bude zase pro nás *////* ... Ale dost už tohoto kecání, tak nějak se nám podařilo shrnout uplynulé dva roky do několika odstavců a snad Vám nepřišli příliš nudné.

Teď už je čas na samotné přání, které jsme pro blog udělali. Sice to není nic moc, naše grafické schopnosti nejsou nic moc, ale přesto jsme se snažili.


Ještě jednou teda chceme našemu blogu poděkovat a doufáme, že s námi minimálně ještě další dva roky vydrží!! A stejně tak chceme poděkovat i Vám, našim čtenářům, kterí tu s námi také celou tu dobu vydrželi a stejně tak bysme si přáli, abyste tu ještě nějakou tu dobu s námi vydrželi .

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!