[Bleach Allstars HD]

Autor: || Zveřejněno: 14.3.13

You'll never shine if you don't glow!!~

Goshi-sama se tu už myslím předtím zmiňoval o tom, jak jsme se rozhodli podívat znovu na Bleach, takže tu o tom nemusím už moc říkat. Ale protože je to tak úžasné anime, které má speciální místo v naších srdcích, tak by to chtělo mu věnovat větší pozornost a přidat sem více zajímavých AMV. Našla jsem jedno opravdu velmi zajímavé, nepatří zrovna mezi ty nejkvalitnější, ale zaručeně patří mezi ty nejvtipnější. Jedná se totiž o video, ve kterém jsou namíchány ty nejvtipnější scénky ze samotného anime a podle mě ... je to naprosto úžasné udělané. Pokud bych měla mluvit za sebe, tak mám začátek anime nejradši, později se to stalo pro mě až příliš vážným a vtip také už nebyl ten pravej. Ale i přesto mám celé anime Bleach velmi ráda a stejně tak i mangu!! Jsem zvědavá, jak dlouho bude manga vycházet, dávám jí tak dva až tři roky, jinak by to podle mě bylo už moc dlouhé a děj by se zbytečně jen natahoval. Ale rozhodnutí není na mě, takže si budeme muset počkat, jak se Tite Kubo rozhodne >////<

Každopádně, měla bych konečně taky přestat kecat a nechat Vás se podívat na video, o kterém tu celou dobu mluvím. Jak jsem se zmínila, jsou to sestříhané vtipné scény z anime. A velmi dobře seskládáné >////<


Anime: Bleach

V tomto AMV nenajdete žádné, moc velké speciální efekty, ale i přesto si myslím, že editace musela dát velkou práci a je to velmi dobře provedená. Plus opravdu dobrý výběr písně, který naprsoto sedí. Moc se mi tohle AMV líbí, pokáždé mě dokáže rozesmát, což se kolikrát některým AMV nedokáže podařit *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!