M: TriXx - Durarara

Autor: || Zveřejněno: 10.3.13

Yo!! x)

Pro jednou se tu zase ozývám já. Poslední dobou jsem dostal trochu volna, tak jsem si říkal, že bych jeho část mohl využít k napsání nějakých článků a jaké jiné články, než anime články by jste odemě mohli čekat?? Samozřejmě článek na nějaké video!! Proto jsem se snažil vybrat nějaké zajímavé AMV z dlouhého seznamu záložek Kamaru a našel jsem tohle opravdu dobré AMV na mé oblíbené anime Durarara!!. Jsem si jistý, že spousta z Vás tohle starší anime určitě znál. Jedná se anime, ve kterém je hned několik dějových linií od války barevných gangů, přes smrtící démonickou čepel Saika, super silného bodyguarda a lidi milujícího informátora po záhadnou legendu bezhlavého jezdce, řádícího v ulicích. Naprosto úžasné anime, které rozhodně nemůžu jinak než doporučit!! Pokud se na toto anime začnete koukat, nenechte se odratit zdánlivě nesmyslným či neviditelným dějem, tohle anime si zaručeje zaslouží pozornost.

Stejně tak si ji určitě zaslouží i toto AMV. Slouží docela dobře také jako trailer na toto anime, který je opravdu kvalitně udělaný. Určitě toto video nepropásněte a stejně tak i anime, není moc dlouhé, aby se na něj člověk nemohl podívat.


Anime: Durarara!!


Podle mě opravdu úžasné AMV, které si rozhodně zaslouží sedmé místo na AKROSS conu. Super editace a opravdu chytlavá hudba tomu velmi pomohla. Nemám rád zrovna moc speciálních efektů, pokud jde o AMV, ani nemám rád moc "blikajících scén přes sebe", ale tohle AMV se mi opravdu líbilo. Dokonce i tak trochu pozdvihlo a objasnilo spojitost všech příběhů, které může anime nabídnout. Tvůrcem je francouzský editor Dn@, který je také zakladatelem opravdu dobrého editorského týmu Soul's Team. Rozhodně Vám tyto dva channely doporučuji, najdete tam opravdu kvalitní a dobře udělaná AMV, která jsou dobrá třeba pro recenze a podobně. Toto AMV je také v seznamu populární editorské skupiny The Best AMVs Of All Time. Takže určitě navštivte!! x)

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!