Konbanwa!! X3

Autor: || Zveřejněno: 12.3.13

Konbanwa!!

Tak jsem se rozhodla tu teďka takhle navečer napsat nějaký krátký článek. Pomalu se už sice chystám do postele ... čistě teoreticky už tam jsem, jen je potřeba ten notebook, můj milovaný Ovonel, zaklapnout, zavřít oči a usnout, ale chtěla jsem ještě před spaním napsat nějaký článek. Poslední dobou chodím spát docela brzo, ale pak mi stejně trvá několik hodin, než se mi konečně podaří usnout. Dopřeju si pak jednu nebo dvě hodiny spánku a už člověk zase musí vstávat a vypravit se do školy. Někdy si říkám, že každodenní buzení a nucení se k opuštění vyhřáté postele je vlastně jen zbytečnost a nesmyslnost, jelikož se tam v noci stejně zase vracíme. Jednodušší by bylo tam zůstat celý den a člověk by si pak nemusel přidávat každé ráno práci. Škoda, že život není tak jednoduchej, někdy si připadám jako člověk v sedmdesáti, který čeká, až ho konečně pustěj z tohoto světa, ale za to pravděpodobně může jen mizerná nálad xD
Překvapuje mě, že ty občas můžeš mít taky mizernou náladu. Pořád tě vidím je vesele lítat do kuchyně x)
Do kuchyně se musí jen zvesela a elánem!! xD
Nemám nic proti x)

Více v "Celém článku" ... xD


Každopádně, dneska byl docela fajn den. I když byla zase škola, která je snad jedním z nejnenáviděnějším zařízením, které může svět nabídnout. Sice je to místo, kde se člověk setkává s novými lidmi, přáteli, tvoří vzpomínky a zažívá spousty legrace, ale je tu také spousta negativních věcí, které člověku na náladě nijak nepřispějou. To je však všude a člověk se musí pozitivní a negativní věci snažit vyvážit, jinak mu na světě toho moc nezbyde. Nedávno jsem četla takovou zajímavou mylšenku "Do školy se chodí proto, aby se člověk pobavil, nikoliv něco naučil.", která je podle mě velmi pravdivá.
Zní to trochu jako tvoje motto. Jseš si jistá, že jsi to nevymyslela?? x)
To teda nezní!! Opravdu jsem to někde četla, není to z mojí hlavy. Navíc, né každý má jen jedno motto, kterým se řídí. Většinou má více, které využívá v odlišných situacích xD
Odky jsi takový expert na tohle téma?? x)
Co na to říct, jsem chytrej člověk ... Bwahaha xD
Spíš se snažíš hrát chytrou tím, že opakuješ něco jiného, co jsi už někdy slyšela, nemám pravdu?? x)
... To ... To už jsou jen ... detaily >////<
Jak říkáš, malé detaily, velké problémy x)


To jsme se tady zase rozepsali. Myslím, že nám dává čím dál větší problém, napsat smysluplnej článek, který není plný naších keců a rozhovorů. V poslední době jsem také velmi oblíbila tři tečky za větou a používám je snad při jakékoliv příležitosti. Dokonce i ve škole je ze zvyku někdy napíšu, učitelka češtiny je pak velmi nevlídná, ale aspoň má co opravovat. A když už jsme u té gramatiky, tak zná někdo z Vás slovo "těchhletěnc"?? Strejda Google mě totiž říká, že něco takovýho neexituje, ale já jsem si docela jistá, že se to u nás dost často používá. Nebo si to možná jen pletu sama se sebou. Tak či onak, pro mě je to obyčejné slovo, které používám velmi často a nemám v plánu ho nijak měnit.

To bude pro tento článek asi všechno. Už se mi docela chce i spát, ale jak se znám, tak jakmile vypnu počítač, nebudu moc usnout do rána. Každopádně, přeju Vám všem dobrou noc a hodně štěstí při ranním vstávání!! *////*

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!