Vydržet týden bez počítače?! Nemožné!!

Autor: || Zveřejněno: 17.2.13

Nyaaan!! :3

Tak jsem zase jednou tady, s vykecávacím článkem a mou novou výzvou!! Rozhodla jsem se, že zkusím tento týden vydržet bez počítače!! Bohužel, nevydrželo mě to déle jak dvě hodiny hned první den v pondělí. Proto jsem si říkala, že pro začátek zkusím něco jednoduššího a vypla jsem si na počítači internet. Upřímě, internet navštěvuji jen kvůli anime, manze a blogu, občas youtube a e-maily, jinak většinou nic. Navíc, většinu anime, na která se chci podívat, mám stáhlou v počítači, internet využívám jen k doplňování zásob. To stejné platí o manze, či o další mojí závislosti, kterou jsou počítačové hry. K těmto věcem člověk nepotřebujete internet, proto mě to přišlo až příliš jednoduché, ale velmi užitečné!! Během toho týdnu jsem zvládla zkouknout neuvěřitelný počet anime, přečetla spoustu mang a dohrála některé hry. Takže jsem neuvěřitelně šťastný člověk a pravděpodobně si tenhle týden bez internetu někdy zopakuju!! *////*

Když už jsem se zmiňovala, tak se mi povedlo zkouknout během týdneNatsume Yuujinchou (dohromady asi 54 dílů), Psycho-pass (22 dílů), K (K-Project, 13 dílů), Code Braker (13 dílů), xxxHOLiC (dohromady asi 40 dílů), Btoom! (12 dílů), to všechno podtrženo sečteno je dohromady 154 dílů, což dá dohromady nějakých 55 hodin. Musím říct, že to je snad můj rekord, nikdy jsem nezkoukla tolik anime během týdne, takže jsem na sebe neuvěřitelně pyšná!! O počtu mang radši nebudu mluvit, trvalo by věčnost, než bych si vzpomněla na všechny, co jsem přečetla a hry jsem celkově dohrála tři: Devil May Cry 3 (hraju pořád dokola xD), Pain Killer (zkouším těžší úrovně) a nově Serious Sam 3, všechno jsou to jen několika-hodinové hry, takže jsou hned dohrané, ale i tak se musím pochválit. Rozhodně by mě nenapadlo, že bych toho zvládla tolik jen během jednoho týdne po tom, co si odpojím internet, zajímalo by mě, co mě na internetu bere tolik času. I přesto, že jsem toho tolik zkoukla mám před sebou ještě tísíce dalších anime, na která se chci podívat, milióny mang, které musím přečíst a stovky her, které je potřeba zahrát, takže moje pouť ještě zdaleka nekončí TT////TT

Když už jsem se ale rozhodla začít psát článek, tak tu mám i pár otázek pro Vás. Jak jste si tento týden užili Jarní prázdniny?? O mém týdnu už jste slyšeli, tak chci vědět, jak jste na tom Vy?? Zažili jste nějakou pořádnou zábavu, nebo jste stejně jako já lenošili doma?? ... Kromě výše uvedeného harmonogramu jsem taky občas navštívila s Goshim-sama těločvičnu a zahráli si basket!! *////* ... Ale Goshi-sama pak musel odjed pryč, takže od středy jsem byla pozbytek týdne ponechána osudu!! TT////TT ... Na druhou stranu jsem si to vynahradila obědy u babičky, nejlepší kuchařky hned po mamince!! *////* ... Každopádně, doufám, že jste si všichni také užili prázdniny do sytosti a spousta z Vás se určitě velmi těší zpět do školních lavic, nemám pravdu?? xD ... Pondělí je čirou náhodou jeden z mých oblíbených dnů, jelikož mám skoro celý den ve škole výuku na počítačích, což znamená 8 hodin tajného sledování anime!! *////* ... aneb z Kamaru se stává Super-ultra-mega-maxi-anime Špion!! Boží to název, nemyslíte?? xD

No, už je čas tento článek ukončit, nebo budu kecat ještě hódně dlouho a nikdy se mě nezbavíte xD
Takže pro teď Vám všem přeji Dobrou noc a hodně štěstí zítra ve škole a práci!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!