Amv - Beast Within

Autor: || Zveřejněno: 15.2.13

Yo!! x)

Mám takový neblahý pocit, že poslední dobou se to tu zaplňuje videii všeho druhu. Nejen AMV a písničky, ale dokonce i instrumentální hudba si našla cestu na náš blog. Neříkám, že nejsem rád, aspoň je tu více druhů videií, na druhou stranu se obávám o stabilitu našeho blogu. Videa se přece jen rády zakusují do internetu a věřím, že to nikdo nemá rád. Nicméně, i přesto jsem tu s jedním zajímavým videem. Tenkrát se nejdná o AMV či hudbu, šáhl jsem trochu do jiné kapsy a posvítil na nějaká zajímavá MMV nebo "Manga Music Videa", která potřebují neuvěřitelné editorské schopnosti, aby byla sledovatelná a obdivovatelná. Právě takové video jsem našel. A teď se tu o něj chci s Vámi podělit, protože tohle video si rozhodně zaslouží velké obecenstvo.



Jedná se o MMV na jednu ze straších a stále vycházejích mang z druhé poloviny roku 1989 s velmi vystihujícím názvem Berserk. Pro začátek, nikdy jsem tuto mangu nečet, stejně tak jsem neviděl anime serii nebo přepracovanou filmovou verzi. Ale i přesto jsem tak nějak pochytil, o ce se jedná. Ve zkratce se jedná o temný a krutý příběh zasezen do středověkého období, který sleduje boj jednoho muže o nelzení cesty za pomstou člověku, který ho kdysi o vše připravil. Jsem si jistý, že ještě spoustu detailů postrádám, máme v plánu se na Berserka, jak na anime serii, tak i na filmy, podívat a možná se i zabořit do mangy, jen to není v blízské budoucnosti. I přesto jsem si ale nemohl odpustit toto video x)

Manga: Berserk


Naprosto dokonalá editorská práce, jediné co bych mohl vytknout je volba hudby, která se mi osobně hodně příčí. Slovy se možná hodí, ale hudbou podle mě ne. Dal bych k tomu něco více tajemného než ... uřvaného, jestli víte, co myslím x) ... Každopádně, video se mi opravdu líbí a hudbu přežít dokážu, rozhodně se nesnažím kritizovat, protože já bych něco takového nedokázal ani za bilión let. Já jsem rád, že zvládám na taková videa aspon koukat. Na channlu tohoto editora Subarashi6 můžete najít i další zajímavá videa, většina z nich jsou válečně zaměřená a tragická, ale také dobře udělaná.

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!