[One Piece Amv] When We Stand Together

Autor: || Zveřejněno: 21.2.13

Nyaaan!!~

Nebojte se!! Nezapomněli jsme na One Piece!! Rozhodně ne, není možný, aby tu byl měscí bez nějakého One Piece AMV!! Poslední dobou pořád hledáme nějaká videa na jakékoli jiné anime než je One Piece, že jsme si až teď uvědomili, nebo spíš já si uvědomila ... Gosho-sama to vůbec nezajímá ... že tu nakonec ani toho One Piece tolik není. Bylo to už několik týdnů, co se tu naposledy objevilo nějaké One Piece video, a to se musí napravit!! Nechci tu zastavit vydávání One Piece článků, jen je chci proložit nějakými dalšími anime, která jsou zajímavá. Bohužel, nějak se mi to nedaří, takže to dopadne buď "jen samé One Piece" nebo "žádné One Piece" ... a pokud jde o mě, tak se raději přikloním k té první možnosti. Ale to teď vlastně není vůbec důležité, konečně jsem se dostala k vydání dalšího článku a věnuju ho One Piece, protože jsem našla opravdu dobré AMV, které Vám prostě musím ukázat.

Myslím, že už ani není třeba tu psát o One Piece, nebo možná trochu jo. One Piece sleduje život mladého chlapce, který se vydává na moře za svým cílem stát se Králem pirátů. Během cesty si vytvoří silnou posádku, která je mu rodinou, společně prožívají jedno dobrodužství za druhým a společně směřují za svými cíly. Rozhodně úžasné anime, které doporučuju naprosto každému!! *////* ... Haha, někdo by mohl spočítat, kolikrát se tu už ozvalo "One Piece" xD

Anime: One Piece


Jsem si docela jistá, že spousta z Vás je fanouškem skupiny Nickelback. Minimálně já jsem, strašně se mi líbí hlas zpěváka, Chada Kroegera. Mám totiž neuvěřitelnou slabost pro tenhle typ hlubokých hlasů, strašně se mi líbí!! *////* ... Mohla bych ho poslouchat celý den a pořád bych byla v sedmým nebi. Stejně tak je i video opravdu dobré. Skvěle sladěné s hudbou, sestříhané, prostě dobrá práce. Editorem této práce je OneBrunou, rozhodně doporučuju projití jeho galerie, nebudete litovat. Jeho práce je opravdu zajímavá, není plná speciálních efektů, ale spíše plná úžasných pocitů *////*

Jinak jsem konečně dokoukala i OVA a film k anime xxxHOLiC a musím říct ... Já chci další!! Tahle anime serie se mi neuvěřitelné zalíbila, musí se podívat na mangu, protože je to neuvěřitelně zajímavé anime, které si získalo moji plnou pozornost!! *////* ... Taky si říkám, poslední dobou jsme docela dost aktivní, co?? ... Možná to tak nevypadá, ale já taky přidávám články, nejenom Goshi-sama!! I když jeho "anime články" jsou zaručeně mnohem více populární. Hlavní důvod toho, proč tu články tak plynou je fakt, že jsou nemocná. Ano, Ctihodná Kamaru-sama se doma válí v posteli, zatímco ostatní musí chodit do školy ... Bwahahahaha!! A protože mám tolik času, tak jsem si říkala, že bych mohla taky začít přídávat nějaké zajímavé články, rozhodla jsem se proto pro mangu, jelikož poslední dobou nečtu nic jiného. Takže můžete očekávat nějaké články na toto téma *////*

Pro teď by to teda mohlo stačit, tak zase v dalším článku!! *////*
Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!