[ The One Piece AMV ] Going Merry's Tribute

Autor: || Zveřejněno: 22.2.13

!! Upozornění, tenhle článek by mohl být pro někoho spoiler!!
TT//^//TT

Konečně, ale nerada, jsem dorazila na pověstný třistadvanáctý díl One Piece. Počítám s tím, že fanoušci One Piece už moc dobře ví, kam tenhle článek bude směřovat, takže to nebudu moc protahovat. Jen chci ještě na začátek varovat, že tenhle článek je jeden velkej spoiler, pokud jste ještě neviděli díl 312 ve One Piece!! ... Nikdy jsem nebrečela u žádného filmu, ani jako malá mě nějaká smrt nebo smutná minulost nedokázala rozbrečet. Jsem neuveřitelně necitlivej člověk, ale tahle ... asi pětiminutová scéna v anime mě dokázala rozbrečet na celé hodiny. Jsem si docela jistá, že tu bude i spousta z Vás, kteří na tom byli podobně. I když Going Merry byla loď, nebyla jen tak obyčejná a nejhorší je, když si její nenahraditelnost uvědomíte až když už je pozdě!! TT////TT


Going Merry byla bezpochyb jedna z nejoblíbenějších "postav" v celém anime a jsem si jistá, že tisíce lidí oplakávali její "smrt". Ani to není lidská postava a její ztráta dokáže zasáhnout tolik srdcí a vyvolat tolik emocí. Každopádně, jsem ráda, že se s ní Slamáci patřičně rozloučili!! Tohle bude jeden z mých nejoblíbenějších (a nejsmutnějších) dílů z One Piece!! Tak nějak, na Going Merry je neuvěřitelná spousta vzpomínek, které se během těch 300ta dílů dokázali nasbírat. Tímto článkem jsme chtěla tak nějak vzdát hold Merry Go, vím, že tento díl už patří dávno mezi ty starší, ale i přesto jsem se rozhodla napsat tento článek, abych mohla Merry Go poděkovat za všechny dobré, vtipné a smutné vzpomínky!! TT////TT ... Jsem si jistá, že spousta dalších lidí se cítí stejně, i když to je už nějakou dobu.

Anime: One Piece (Díl 312, Water 7 arc)


Myslím, že všechno důležité už bylo řečeno!! Doufám, že tímhle článkem nikomu nenaženu zpátky do hlavy smutné vzpomínky, ale myslím si, že to se nestane TT////TT ... Já si jdu teď zalézt do postele a probrečet zbytek dne u dalších dílů One Piece.

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!