Michiru :P, Tanjoubi Omedetou!!

Autor: || Zveřejněno: 18.2.13

Nyaan, tak se tu zase objevuju!! xD

Konenčně jsem dorazila ze školy domů, musím říct, že ikdyž mám pondělí ráda, je to opravdu jen kvůli těm počítačovým hodinám ve škole. Pondělky jsou jinak naprostý zlo!! TT////TT ... Jsem si jistá, že spousta z Vás se mnou souhlasí, člověk si celý víkend vždycky pěstuje energii a pak příjde pondělí a puff!!, všechno je pryč. Člověk zedřenej jak kdyby byl pátek. Ah, to už si ale zase moc stěžuju, já jsem jen student, nedokážu si ani představit, jaké to je v pondělí po práci, to musí být smrtelná záležitost. Tohle ale není to, o čem jsem tu chtěla mluvit, proč já se vždycky musím hned na začátku oddálit od tématu?! Se mnou musí být něco hodně špatně, každopádně ... pojďme zpět k tomu správnému tématu, na který spousta z Vás určitě čeká se zatajeným dechem!! *////*

Už podle názvu je docela snadné odhadnou, o čem bude dnešní, kraťoučký článek. Protože dneska je význámný den pro moji malou sestřičku!! V tento den, 18. února, se moje sestřička narodila (před několika lety, nemám povoleno říct kolika) a mám právě tu čest jí konečně dát nejen moje dárky, které jsem pečlivě a s láskou vybírala, ale také super-duper práničko!! *////* ... Samozřejmě jsem ho jako první ukázala právě jí, ale chtěla jsem ho dát i sem, protože je to taková blogová zvyklost, aspoň pro mě a Goshiho-sama, že si navzájem přejem i tady na blogu. Proto jsme se rozhodli do toho zátahnout i moji sestřičku, která má mimochodem také blog a přezdívku Michiru :p.

Ještě jednou bychom proto tady chtěli popřát Michiru všechno nejlepší k narozeninám!! Hlavně hodně štěstí a zdraví, to ostatní příjde samo!! *////* ... O přáničku už Vím, že se jí hodně líbilo, takže jsem opravdu ráda, že jsem strávila těch několik vteřin na počítači, abych našla obrázek a vložila do něj text. Mohla jsem udělat něco více originálnějšího, ale moje grafické schopnosti jsou hluboko pod bodem mrazu xD


Protože Michiru má neuvěřitelně ráda hororovou tématiky, tak jsem prostě musela použít tenhle obrázek, který jsem nedávno našla. Je jednoduchý, ale opravdu dobrý!!
Ještě jednou přejem já i Goshi-sama Všechno nejlepší, Michiru!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!