Two Steps From Hell - To Glory

Autor: || Zveřejněno: 19.2.13

Yoho!!

Protože jsem nedávno založila novou rubriku s "instrumentální hudbou", měla bych do ní také přídavat nějakou tu hudbu. Neříkám, že na našem blogu nemáme už tak dost rubrik, které zejí prázdnotou, ale vždycky je lepší vytvořit něco nového a vyzkoušet jak se to ujme. Budu muset zase jednou projít naše rubriky a trochu je promazat, protože je tam opravdu velké množství takových, které jsou prázné a nikdy v životě je pravděpodobně nevyužijeme. Jednu dobu jsem vytvářela rubriky snad na všechny blbosti, které mě napadli a ... v čase se na to pak nějak zapomnělo. Ale to teď vůbec není podstatné!! Protože jsem založila další bezvýznamnou rubriku, měla bych do ní také občas něco přidat. Poslední dobou sleduju neuvěřitelně moc ASMV na moje oblíbené anime One Piece a jak už je známo, taková videa jsou opravdu dobrý zdroj na skvělou a poutavou hudbu!! *////*

Two Steps from Hell je jedna z mých oblíbených skupin, které vytváří filmovou a trailerovou hudbu. Ještě jsem nenarazila na hudbu, která by se mi nelíbila, všechny jsou neuvěřitelně dobré a epické přesně tak, jak mají být. Určitě jsou tu mezi Vámi i další fanoušci této skupiny skladatelů, ve které se výrazně podapsali i čeští umělci. Rozhodně sem přidám více hudby od této skupiny, protože jsou to všechno úžasné a epické soundtracky, které člověka dělají silnějším a statečnějším. Samozřejmě je to jen obrazně řečeno, ale já takovej pocit mám pokaždé, když jejich hudbu slyším xD

Hudba: Two Steps from Hell - To Glory


Doufám, že se Vám jejich hudba také zalíbí a třeba i na youtubku, nebo někde ve víru internetu, najdete i další tvorbu, které je naprosto úžasná, stejně jako tahle. Tuhle skupinu určitě doporučuju, hlavně fanouškům instrumentální hudby jako jsem já!! *////* ... Z mého pohledu si tahle skupina určitě zaslouží být jedním z největších producentů filmové a trailerové hudby, protože s jejich hudbou je všechno hned mnohem lepší.

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!