Řetězák od Tohru-

Autor: || Zveřejněno: 2.11.13

Oh, Minna ... zachraňte nás!! xD ...
Poslední dobou se tu furt točí nějaký řetězáky a teď jich několik skončilo u nás xD ... Gomen, ale opravdu to zvládáme xD
Jo, je to dost náročný, vymýšlet tolik otázek x) ...
A pak ještě najít tolik lidí, který můžem nominovat xD

Dobře xD ... Takže, jako první půjde ten od Tohru- ... protože napsala jako první :3

Pravidla:
1, Odpověz na otázky
2, Napiš dalších deset otázek pro toho, koho nominuješ
3, Nominuj pět blogů

Odpovědi na otázky:
1, Aký máš názor na dnešný svet (Kam ten svět speje? XD)?
Eh, názor … ? Teprve první otázka a už je těžká xD … Dobře, podle mě dnešní svět spěje ... kupředu, co se týče techniky a tak, ale nadruhou stranu … životní přostředí, úroveň a podobně zase dost klesají …
Nyaaa, fakt nevím xD … Prostě nemyslím, že svět spěje k lepšímu xD

2, Aké anime/dorami máš rozpozerané?
No, moc jich není xD … Zastávám názor, že "nejdřív dokoukám a pak začnu nový!!" … xD
→ Sayonara Zetsubou Sensei, Gungrave a … Gintama xD
→ A co se týče doram … já to moc nesleduju xD … Gomen T^T

3, Čo by si chcel/a robiť v budúcnosti?
Oh, to je dobrá otázka … xD … Já bych chtěla být … nějakej super člověk, kterej si bude moc dělat, co se mi zlíbí … >:D

4, Akú sladkosť máš najradšej? >.>
LÍZÁTKA!!!! Jednoznačně lízatka!! xD … A jako druhá v pořadí je zmrzlina!! :3

5, Napíš niečo o sebe.
Něco o mě?? … Je ještě něco, co o mě nevíte?? xD
→ Jsem praštěná holka, co je OTAKU a miluje YAOI … co víc vědět?? xD … Chodím na střední, mám dvě sestry … máme doma malýho kocourka, co se jmenuje TIGER :3
→ Eh, co dál?? … Nevím xD ...

6, Aký je tvoj najobľúbenejší žáner? (kníh, anime atď.) Uveď dôvod.
Ohoho xD … Detektivky … ty já prostě miluju!! :3 Hrozně mě baví s hlavním hrdinou řešit nějakou záhadu … sama to dělám i ve skutečném světě … xD (Ano, jsem "něco" jako STALKER xD)

7, Chcel/a by si cestovať? Kam a prečo?
Eh, víš kolik je to míst?? … No ták xD … Dobře, chci jet do Japonska jen z čisté zvědavosti, jak to tam u nich vypadá!! :3 … On toho člověk moc nepochytí z pár fotek z googlu xD …
A pak bych chtěla navštívit Itálii :3 … Ano, chci navštívit Ita-chan!! :3 (Kdo zní Hetalii, tak pochopí xD)

8, Aké je tvoje najobľúbenejšie anime a najobľúbenejšia dorama?
Dobře, nejoblíbenější Anime?? … To je naprosto jasný!!! … Ne … počkat, já vlastně ani nevím xD … O první místo se mi dělí Devil May Cry a Kuroko no Baske xD … Ale zůstaňme u Devil May Cry :3
A dorama … moc je nesleduju, ale řekla bych, že … Shinrei Tantei Yakumo a nebo Mushishi … xD

9, Ako približne dlho si už Otaku?
Chacha … už opravdu dlouho xD … Minimálně od svých šesti nebo sedmi let xD …

10, Miluješ svoju rodinu?
Ano :3 … Svoji rodinu mám ráda a nevyměnila bych ji za nic na světě!! :3

BONUSOVA otázkaXD (nepovinná) Kto je tvoj/a naj. kamarát/ka?
Fajn, tohle je ta nejjednodušší otázka ze všech xD … Samozřejmě Goshi-sama!! :3

Napíš 10 vecí tomu koho nominuješ:
1, Kdyby se objevil džin z lahve a chtěl ti splnit tři přání, jaká by to byla??
2, Máš ve svém životě někoho, za koho bys položil/a svůj život??
3, Spíš s nějakým plyšákem nebo jinou věcí, bez které bys nezavřela oči??
4, Jaké anime jsi si v poslední době oblíbil/a??
5, Máš nějaký oblíbený sport??
6, Co máš nejradši?? Mangu, anime a nebo doramu??
7, Máš radši zombie nebo duchy?? Nebo nějakou jinou nadpřirozenou bytost??
8, Co je podle tebe lepší? Zelenina nebo ovoce??
9, Co nejšílenějšího by jsi chtěla udělat??
10, Chtěla by jsi se někdy setkat s někým, koho znáš jen z internetu??
BONUS: Co si myslíš o mých otázkách?? xD

Nominuj 5 blogerov/blogerky:

Gomen Minna, jestli nechcete, tak nemusíte vyplňovat xD ... Není to povinný xD
Oh a Gomen za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!