Prázdniny!! Kdo by je neměl rád?!

Autor: || Zveřejněno: 28.10.13

Minna, Konbanwa!!

Už jsme se tu pěkně dlouho neobjevili, takže ... GOMENASAI!!! >_< ... m(_ _)m

Opravdu, naposledy jsme se tu něco přidali ... eh ...19. Října?! *zdešením odhodí klavesnici*
No, už tomu tak bude ... x)
T-to není vtipný!! ... Dokážeš si představit, že jsme sem tak dlouho nic nepřidali?!
Jo, ale byly i horší časy ... tak těch pár dní přece nemůžeš tak hrotit, ne?? x)
... Dobře ... nejspíš máš pravdu. Ale i tak se Vám všem chcem omluvit za naši nekativnost!! T^T ... Vůbec nechápu, co nás zaměstnává natolik, že nemáme čas přidat pár článků na blog!! T^T
No, já bych o pár věcech veděl. Jmenovitě basket, anime, manga, videohry, u tebe kreslení a v neposlední řadě je tu i ta zatracená, čas-žroucí škola. Podle mě dost důvodů, ne?? x)
... Heh ... heh ... to jako fakt?! ... To toho během dne děláme tolik?? O^o
Jop, už tomu tak bude x)


↓ Slibovaný článek ... gomen, ale chvíli to bude trvat T^T ↓

Minna, pamatujete (teda doufám, že aspoň někteří, a kdo zapoměl ... taky dobře) jak jsme Vám slibovali jeden článek?? Nakonec se tu (jak jste určitě už všichni postřehli xD) neukázal. No, mám k tomu jednoduchou a perfektní výmluvu!! Nemohla jsem najít žádnej super-cool obrázek, kterým bych ten článek doplnila do dokonalosti!! T^T
Oh, takže tohle byl ten důvod. A já si říkal, na co pořád čekáš x)
No, já se po něm pořád dívám, ale nemůžu najít žádnej, co by mi seděl k tematu. Ale vsadím se, že nakonec stejně zůstanu u prvního, který jsem zkoušela už dávno T^T
Tak nechápu, co se tu vůbec snažíš řešít. Děláš z komára velblouda x)
Chápat nemusíš, stačí když vím já!!
... Okay x)

↓ Státní svátek a ještě podzimní prázdniny k tomu, BANZAI!! \(^_^)/ ↓

Teď když o tom tak přemýšlím, tak zejtra je státní svátek, že??
Jop!! A hned potom mám dva dny prázdnin, taže jdu do školy až ve čtvrtek!!
... Opravdu?? Jsem od někoho slyšel, že prý mají celý týden volno x)
No, to jsou prostě VIP studenti. Já očividně patřím do té nižší kategorie T^T
... Dobře, hlavně, že si to dokážeš ... rozumě odůvodnit x)

A co vy, Minna?? Jak si užijete nadcházející volno?? Budete mít nějakej večírek či oslavu?? Nebo jedete někam na výlet??
... Nebo budou všichni sedět doma za počítačem, u televize nebo u knížky jako my ...
Počkat, ještě je možnost, že by si třeba užívali prázdniny s papírem a tužkou, přesně jako já!!
Jasně ... a nebo rovnou s učením, ne?? x)
...
...
... Chudáčci T^T
...
Gomen, jestli jsme se tímhle někoho dotkli ...
... to opravdu nebyl náš záměr ... věřte nám ... x)

↓ Veselejší věci!! Halloween, dušičky, to je naše!! Milujem strašení!! ↓

Pojďme řešit veselejší věci!! xD
Za chvíli bude Halloween a Dušičky.
Hehe, já miluju Halloween!! Sice je to americkej svátek, ale má svý vlastní kouzlo!! Hlavně proto, že já ráda straším!!
Seš si jistá, že se spíše ráda bojíš než strašíš ostatní?? A proto koukáš na horory ve tmě, schovaná pod dekou?? x)
... To ... jako ... něco pravdy na tom ... je. Ale rozhodně taky ráda starším!!
... Dobře x)

Jaký máte názor na Halloween vy?? Já bych ho chtěla třeba někdy zažít tak, jak ho mají v Americe. Všude samá strašidelná výzdoba, koledníci a ... děsívé, vystrašené výkřiky všude kolem. Zní to jako super zábava xD
... Teď jsi popsala jeden z nejstrašidelnějších hororů. Já si teda zábavu představuju naprosto jinak x)
Ale no ták. Určitě by to byla sranda, kdyby jsi nebyl pořád tak vážnej ... *nafoukne tváře a založí si ruce na hrudi"
... Samozřejmě je to zábava, naprosto s tebou souhlasím ...
Yas!! :3

Ale dušičky, jakožto českej svátek mám mnohem radši. Chodit navečer na hřbitov a zapalovat svíčky zesnulým milovaným je opravdu moc pěkný svátek. A tak trochu děsivý, když si vezmeš, že ve tmě chodiš mezi hroby na hřbitově. Duchové!! *^*
... Koukám, že se aspoň na něčem se shodneme x)
Tss, jako bych se s tebou chtěla někdy na něčem shodnout!! xD


↓ Anime "Watashi ga motenai no wa dou kangaete mo omaera ga warui!" ... neboli "Watamote" ↓

Už jste viděli anime "Watashi ga motenai no wa dou kangaete mo omaera ga warui!" ?? Je to vážně super Anime!! Rozhodně ho všem velmi doporučuji!! Je to o středoškolačce, která byla na základce docela populární, ale na střední je pravým opakem. Nikdo se s ní nebaví, a tak se snaží najít různé cesty, jak se stát populární. Dostává se i dost prekérních situací, ze kterých se kolikrát vyhrabe jen tak tak.
Podle mě skvělý Anime na zasmání a zahnání nudy x)

↓ Takže jsme nakonec napsali další článek "o ničem". Dobrá práce!! ↓

Dobře, nemám nic víc, co bysme Vám chtěli říct nebo tady probrat xD
Už tak je tenhle článek, jako obvykle, dlouhý a o ničem x)
Ale takový články nám jdou nejlépe, ne?? Kecat furt o nějakých blbostech, a né být furt vážní, jako většina lidí teď po těch volbách. Je to teď naprosto všude xD
O těch radši ani nemluv x)
Taky to nemám vplánu, nerozumím tomu, nechci tomu rozumět a ani mě to nazajímá. To si bud tisíckrát radši povídat celej den o anime a manze!! :3
No nemáš ty ale zajímavej přístup k politice x)

Tak se s Vámi zase loučíme!! Zítra samozřejmě určitě přídáme nějaké články, aby jste si měli co číst, kdyby Vás náhodou sžírala opravdu velká a nesnesitelná nuda x)
... To jsi řekl moc pěkně!! xD
Děkuji.

Sayonara a Oyasuminasai!!
Baka-chan, dobře, zase se ze mě stal otrok Goshiho-sama!! Ale z nějakýho nepochopitelného důvodu mě to vůbec nevadí O_o
Goshi-sama, užívá si rozkazování a nic nedělání

Gomen za chyby ... (jako vždycky xD)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!