Řetězák od Jackie-sama "TAG: Mein Liebster Blog Award"

Autor: || Zveřejněno: 2.11.13

Choj x) ... Dobře ... naše řetězáková mánie teprve začíná x) ...
A doufám, že se to rychle přežene xD
Jo ... to já taky x)

... Teď jsem na řadě já. Jelikož jsme si řekli, že to budem střídat. Přijde mi blbé, dát sem dva za sebou, tak to dávám až teď večer a zítra přijdou na řadu další dva. Bohužel, nějak nám chybí lidé na nominování. No nic, budeme muset něco vymyslet.

Tenhle žetězík je od Jackie!!

Pravidla:
→ Napište o sobě 10 faktů
→ Zodpovězte otázky, které vám položila osoba, co vás nominovala
→ Nominujte několik dalších lidí a dejte jim 10 vlastních otázek

10 Faktů o mně:
1, Jsem hodně vysoký. Něco okolo 190 cm.
2, Moje poznávací znamení je … sarkasmus.
3, Jediné, co mám ve svým životě upřímě rád je Basket.
4, Jsem sice na vysoké, ale furt se zajímám o anime a mangu.
5, Byl jsem v nemocnici víckrát, než dokážu spočítat. Když na mě kouknete, tak vypadám jak zombík sešitej z různých těl dohromady.
6, Rád ostatním rozkazuju a nesnáším, když někdo něco přikazuje mě.
7, I'm HERO!! … Rád všem pomáhám.
8, Mám hnusnou povahu, ale když mě líp poznáte, tak … se na mé povaze stejně nic nezmění.
9, Mám děsnou tendenci kritizovat (jak sebe, tak okolí).
10, Mám nejraději modrou barvu.

Odpovědi na otázky:
1, Hrála jsi někdy nějakou Harry Potter hru? Jestli ano, líbilo se ti její zpracování?
Okay, myslím, že jsem nikdy žádnou hru s Harrym Potterem nehrál.

2, Jsi spokojená s tím, jak vypadáš? Nebo by jsi chtěla něco změnit?
Jo, jsem nadmíru spokojen.

3, Baví tě angličtina? Jestli ano, jsi v ní dobrá?
Angličtina mě baví a jsem v ní dostatečně dobrý (v cizině se domluvím).

4, Kterou Anime postavu by jsi ráda potkala v realitě?
Když se nad tím zamyslím, ta raději žádnou, protože většina postav, které mám rád, by mě bez dlouhého přemýlelní rozkrájela na kousíčky a šla dál. Ale kdybych si měl vybrat, tak bych chtěl trochu pokecat s klukama z Kuroko no Baske.

5, Při jaké představě začneš slintat?
Oh, nemyslím si, že by jsi se měla na takovouhle otázku ptát chlapa. Nikdy nevíš, co by jsi se mohla dozvědět x)

6, Jaký je tvůj názor na feminismus? Připadá ti to někdy přehnané?
Dobrá otázka na zamyšlení. Samozřejmě nejsem proti, aby si byli muži i ženy rovnprávní. Všichni by podle mě měli mít stejná práva. Ale vždy se najde někdo, kdo s tímhle nebude souhlasit, a proto se tu feminismus stále vyskutuje. Jsem rád, že to u nás není tak vyhrocené, jako v jiných zemích.

7, Vybrala by sis seskok padákem nebo bungee jumping?
Oboje. Adrenalin!!

8, Je něco, co si ceníš víc, než svůj život? Jestli ano, co je to? Vysvětli, jaký význam to pro tebe má?
Nejspíš moji přátelé. Zejména pak Kamaru. Řekněme, že tahle ... osoba je pro mě velmi důležítá (o důvodu si bohužel nejsem jistý)- Pak asi auto, to mluví samo za sebe.

9, Baví tě tancování? A pokud ne, líbí se ti aspoň nějaký druh tance?
Tancování je zábavná aktivita. Pamatuju si, jak jsem na střední chodil do tanečních, byla tam fakt zábava a náš kolektiv ve třídě to trochu víc ztmelilo dohromady.

10, Jaký je tvůj největší životní sen?
Můj životní sen?? Jako budoucí archeolog bych chtěl odhalit významnou část lidské historie.

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Sportuješ? Pokud ano, jaký sport máš nejradějí?
2, Navštěvuješ knihovnu/y? Jak často? Co za knížky (žánrově) si nejčastěji půjčuješ?
3, Objevíš se na pustém ostrově a hrozí ti, že než tě někdo najde, bude to trvat minimálně měsíc. Co si vezmeš sebou?
4, Chtěl/a by jsi žít v rodiném domku někde na vesnici nebo v bytě v centru velkého, rušného města?
5, Vyjmenuj pět věcí, které nesnášíš a vysvětli svou volbu.
6, Existuje věc, bez které nedokážeš vyjít z domu? Jaká?
7, Proč myslíš, že jsou teď tolik populární řetězáky?
8, Co by jsi chtěl/a v životě dělat, kdyby jsi si mohl/a vybrat x)
9, Jaké anime je podle tebe nejlepší na Vánoční svátky?
10, Jsi rád/a, že jsi nomiván/a? x)

Nominuju:
Nagai
Lilith
Yuuki
→ Kdo chce x)

Gomen, jestli někomu bude vadit, že jsem je nominoval, ale tohle je přece něco jako riziko "povolání", ne? x)
Chyby ... jo, to jsou takový ty malý neposedný věci, které se tu bez zeptání uhnízdily x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!