Halloween!!! ... TRICK OR TREAT!! ... xD :)

Autor: || Zveřejněno: 1.11.13

Konbanwa!!

Tak, už to určitě všichni víte nějakou dobu a nebo jste to zrovna postřehli. Ale dneska byl ten spoustou lidí nenaviděný, americký svátek, který tak nejvěřitelně zbožňuji, HALLOWEEN!! (Pokud jste jak Goshi-sama a je Vám všechno týkající se tohoto svátku upřímě naprosto jedno, plusové body Vám!!). Vím, že tady o tom kecáme (hlavně já) už trochu moc, více než je vůbec zdravé, ale tak nebyli by jsme to my, kdyby jsme o tomhle tématu neudělali nějakej vykecávací článek, nemám pravdu??

Když už jsme v tom ... pojďme počítat, kolíkrát tu bude slovo "Halloween" včetně nadpisu xD

Happy Halloween!! ...TRICK OR TREAT!!



Ano, dneska byl Halloween. Americký svátek, který mladší generace milují a starší odsuzují, protože my jsme přece hrdý český národ. Samozřejmě existují i výjimky na obou frontách!!
Dobře, nechme téhle pohádky.
No, zněla docela dobře, tak proč nepokračovat?? Myslím, že na to mám talent xD
Zní to trochu .. kliše ... jestli se ptáš mě x)

Jelikož z mého pohledu všichni udělali na Halloween nějakej novej strašidelnej kabátek na blog, tak jsem si řekla, že ho taky udělám. Ale z nějkého důvodu, když jsem se ráno probudila a koukla na blog, tu byl tenhle!! O_o ... Jsem zvědavá, jestli mě tuhle záhadu dokáže někdo rozumě vysvětlit!! Možná Vám to přijde divný, ale fakt mě to překvapilo. Jsem si celou noc říkala, že ho dneska fakt musím udělat a on tu byl najednou tenhle!! Ještě nikdy mě snad nic tolik nepřekvapilo a nevyděsilo zároveň!!
Oooh, až takovou reakci jsem tedy nečekal x)
Hah!! Tohle už mi nikdy v životě nedělej!!
Nejsi snad ráda?? Ubyla ti práce. Líbí se ti. Tenhle "halloweenskej" dess.
T-to ... n-nepopírám ... -_-""
... Včera večer jsem si s ním dal práci, protože jsem si zamanil, že Halloween nemůže začít bez super-halloweenského vzhledu. Nevím proč mě napadlo zrovna tohle, ale důležitý poznatek je ten, že se mi docela líbí. Minimálně je dostatečný. Málokdy se stane, že se mi líbí něco, co vytvořím.

Hej!! Já jsem si normálně myslela, že se Flippy a Splendid naštvali kvůli všem těm obrázkům, co mám v počítači!! A tohle bylo jejich prokletí nebo něco!! T^T
Kdyby jo, tak bych se ani nedivil. Kdo by tě nechtěl proklít kvůli tvým YAOI složkám, kterých máš v počítači požehnaně?? x)
Oooh, tak promiň, že mám nějaký zájmy!! *nafoukne tváře a založí si ruce na hrudi*
D-dobře. Nemusíš se hned naštvat. Já to nemyslel zle x)


Ale tak, tímhle dessem sis to u mě spravil!! Je vážně úžasnej a nikdy by mě nenapadlo, že by jsi něco takovýho vytvořil. Na Halloween se vážně hodí. Myslím, že ho tu necháme trochu dýl, protože se na něj budu muset ještě dlouho koukat!! *^*
... Takže tohle bylo něco jako oznámení našeho nového "halloweenského" dessu. Doufám, že se Vám, našim čtenářům, aspoň trochu líbí. Možná Vám přijde přeplácaný, taky mi takový příjde. O tom se nebudu s nikým hádat x)

Sayonara!! Je čas jít do hajan. Škola bude zítra neodbytně volat a určitě na nikoho nebude čekat!!
Na mě by ale mohla, já jsem totiž VIP!!
Ne, ani na tebe čekat nebude ... -_-"

Goshi-sama ... celej šťastnej, že udělal Baka-chan radost.
Baka-chan ... ještě furt trochu překvapená, ale stejně štěstím skáše do stropu!!


Gomen za chyby. Doufám, že se Vám novej kabátek líbí!!

Heh, počítali jste s náma??

My napočítali 10. Desetkrát jsme tu zmínili Halloween.

To ještě docela jde, ne??

Don't forget ...

We ...

... Are ...

... Always ...

... Watching .

Good Night.

Sleep tight.

Don't let the dead bite.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!