Pár z nejvtipnějších gifů, který jsem kdy viděl x) | Animace

Autor: || Zveřejněno: 16.8.13

Yo!! ...(Předem se omlouváme za obsah tohoto článku)

V minulém článku jste se všichni (nebo minimálně ti, co jej četli) dozvěděli, že Kamaru se podařilo velmi unikátním způsobem poranit ruku, tudíž jsem se psaní tohoto článku zmocnil já. Několik článků se mi v minulosti už podařilo splácat dohromady, takže tento není můj první a doufám, že nebude ani můj poslední. Vše záleží na tom, jak moc se bude tento článek Kamaru líbit, tajně doufám, že pokud se bude jednat o neúspěch, tak si mě tu i tak ještě nějakou dobu nechá. Jinak bysme se v tomto článku mohli i nadobro rozloučit. K tomu se snad ale nedostaneme, pevně věřím, že se jí tento článek bude libit a nedostanu pak vynadaný. Budu se snažit to tu moc neměnit vůči tomu, jak obvyklé články vypadají ... a myslím, že se mi to teď i docela daří. Už mám za sebou jeden odstavec, který je o ničem a daleko od tématu, to je čistej talent!! (o `▽´ )o

Kdybych měl shrnout dnešek, tak jsem rád za to, že ještě stále žiju. Na tréninku z basketu se totiž ostatní rozhodli vzít věci do vlastních rukou. Pro jednou jsme dostali ke cvičení medicinbaly (těžký míč, který slouží zejména k posilování), a všichni to vzali jako skvělou příležitost k odplatě za mé dlouholeté, upřímné a pravděpodobně i nelítostné komentáře k jejich vzhledu, stylu, chování a podobně. Nikdy předtím mě nenapadlo, že se mě někdo pomstí zrovna tímto stylem, navíc když hrajeme basketbal a dostanete do zad nebo do hlavy medicinbalem ... naprosto nečekané. Ale přesto byla zabáva, samozřejmě to nikdo nemyslel vážné a nedošlo k žádné újmě na zdraví.
Je děsiví, jak s moc velkým klidem to bereš. Kdybych to byla já, tak už ležím pod kytkama xD
Podle tebe je všechno děsiví x)
Není!! xD
Jmenuje jednu jedinou věc, která tě neděsí x)
Jídlo!! *////*
... Dobře, jiná otázka. Co všechno tě děsí na mé osobě?? x)
Osobnost, vzhled, tváříš se buď jako vrah nebo jako úchyl, nic mezitím xD
Počkat, počkat. Budu ignorovat tu poslední poznámků pro tvé dobro, ale jinak. Popsala jsi celou mou osobu, není tam něco, co tě neděsí?? x)
Hlas. Líbí se mi tvůj hlas. A oči. Mám slabost pro hluboké hlasy a zelené oči */////*
Jsem poctěn, že jsi odpověděla tak rychle. Už jsem se bál, že tam nic nemáš x)

Nejlepší by bylo to tady ukončit, než se dozvím ještě něco více nečekaného. Každopádně, doufám, že aspoň Vás, naše čtenáře, neděsím tolik jako Kamaru. To už by pro mě bylo pravděpdobně příliš. Ale konečně k hlavnímu tématu!! Vím, že nadpis je pravděpodobně trochu zavádějící ... jednoduše mě nenapadlo nic chytřejšího a Kamaru přišla s touhle možností. Poslední dobou oba dva trávíme docela dost času na Tumblr (kdo nezná, je to neuvěřitelně návyková internetová stránka), a při jednom takovém nezáživném procházení nejnovějších postů ... jsem narazil na tuhle serii několika gifů (animaček), které mě opravdu vylepšili náladu, pobavili a Kamaru poslali smíchy k zemi. Proto jsme oba usoudili, že by bylo dobré se tu o ně s Vámi podělit.

Gify obsahují dva cosplayery, kteří si vzali do parády dvě postavy z nového a velmi populárního anime Shingeki no Kyojin, které teď neuvěřitelně frčí mezi anime fanoušky. Jedná se o postavy Hange (nebo také Hanji) a Leviho (oficiální jméno Levi, nebo také Rivaille, což je zkomolenina japonského リヴァイ, "Rivai"), ať už je chcete nazývat jakkoliv, nekritizujte názor ostatních. Pojďme ale zpět k tématu, jak už bylo řečeno, podařilo se nám najít tři úžasné gify, na kterých se pro jednou Levi ukazuje v naprosto jiné barvě, než jej známé z anime. Nebo možná byl vždycky skrytý komediant s kamenou tváří?? Posuďte sami, jak moc se tihle dva hodí do role Hange a Leviho.



*na knize je v azbuce napsáno "Titáni"*


Snad Vám také zvedlo tohle komické duo náladu a třeba Vás donutilo se i trochu zasmát. Jsem si jistý, že až na tohle za pár let zase jednou narazím, tak se budu stejně hlasitě smát, jako když jsem to viděl poprvé. Přece jen se nestává často, abyste viděli tak povedený cosplay, opravdu se jim zadařilo. Někdy člověk nachází takové chabé pokusy o cosplay, až je mu z toho k pláči (tím se nechci nikoho dotknout, určitě se všichni chápeme) ... a pak tu jsou tyhle povedené cosplaye, které člověku opravdu padnou (o `▽´ )o

Goshi-sama ... utahanej z basketu a ze psaní x)
Baka-chan ... zrovna teď je přilepená na obrazovce a směje se furt dokola tomu poslednímu gifu xD
Omlouvám se za všechny chyby, které v tomto článku najdete x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!