Krátké, roztomilé mini-komixy | Obrázky

Autor: || Zveřejněno: 14.8.13

Ohayo, Minna-san ... (_ _) zzz

Nebudete tomu věřit, ale jsem po ránu neuvěřitelně rozespalá. Nejraději bych zalezla do postele a zůstala tam až do oběda, ale dneska se bohužel tak dlouho válet nemůžu. Jdu totiž na to nejhorší místo, jaké na světě může existovat, pokud lednička je nebem, tak tohle místo bych nazvala podsvětím!! Utekl rok a já musím znovu na prohlídku k zubařce TT//^//TT ... Mám neuvěřitelný strach z doktorů a zubaři berou na tomto žebříčku zaručeně první místo. Nejhorší na tom je, že tam vlastně chodím úplně zbytečně. Nejen, že jsem od té doby, co mám rovnátka, neměla žádný kaz (což je nějaký ten rok), ale dokonce jsou moje zuby jak perly a vůbec nemám potřebu se s nima chlubit cizí ženě v roužce se zrcátkem v ruce, která se označuje za doktora!! Jako, nechat někoho cizího, aby mě strkal prsty do pusy a očekával ode mě, že budu tiše sedět a držet, to mě příjde naprosto nepřípustné!! A stejně to musím vydržet, tak si tu aspoň takhle postěžuju TT////TT ... Goshi-sama!! Zachraň mě!! TT//3//TT
... Kolikrát jsem ti říkal, ať mi neskáčeš do postele ...
!!! Já mám za chvíli odejit na smrt a ty se ještě pořád válíš v posteli?!
... O čem to mluvíš?? Vždyť jdeš jenom k zubařce ...
Jak JENOM?! Jdu k ZUBAŘCE, do NEMOCNICE!! TT////TT
... Tvoje zubařka není v nemocnici ...
To je jedno!! TT////TT
Haaa ... až se vrátíš, tak ti za odměnu něco koupím ...
Opravdu?! *////*
Yeah ... opravdu ... (_ _) zzz
Jak můžeš v takovéhle situaci spát?! TT////TT

Nevím proč, ale vždycky jsem měla z doktorů strach. Každou chvíli se tě snaží proklít nějakými latinskými zaklínadly, nutí tě jíst a pít jedy, na jejichž jménech bych si dokázala i třikrát zlámat jazyk a když neví, co máš za problém, tak tě donutí podstoupit tajemné experimenty, aby ti nakonec řekli, že to buď nic není nebo je to neléčitelný. Prostě, doktorům se nesmí věřit, ale pro nevzdělanýho člověka jako já, je to marná snaha. Člověk se pak vůbec nemá čemu divit, že se jich tolik bojí TT////TT
... Ty se bojíš úplně všeho ...
Nemáš náhodou půlnoc?! TT////TT
... (_ _) zzz


No nic, myslím, že to by pro dnešek mého stěžování mohlo stačit. Ještě budu stěžovat až dojdu zpátky domů a dám si několika hodinového šlofíka. Doufám, že tam nebudu muset moc dlouho čekat, ale jak to znám, tak tam strávím pět hodin, než se o mě zubařka vůbec dozví, že tam jsem TT////TT ... Nikde jinde nečekám tak dlouho, jako u ní. Člověk tam jde o tři hodiny pozdějc, než je objednanej a nakonec tam další čtyři ještě čeká. Pro mě je to opravdu jak čekání na popravu TT////TT ... Ale když to zvládnu, tak budu moct dojít domů a pořádně se najíst!! Motivace!! *////* ... Pro Vás tady mám ale něco mnohem lepšího, než jsou odstavce mého stěžování a deprese. Našla jsem pár opravdu úžasných obrázků, nebo možná spíše takových mini-komixů >////< ... Doufám, že se Vám budou aspoň trochu líbit, mé přišli naprosto úžasné a roztomilé *////*

U obrázků se mě povedlo jim trochu zlepšit kvalitu, takže snad Vám to nevypálí oči >////<

K tomuto prvnímu jsem našla i dva pěkné gify, tak je sem hodím taky. Pokud někdo poznal (nebo ne), tak se jedná o dvě postavy z populárního anime Gintama, Okita Sougo a Kagura. Tihle dva jsou věčně jako kočka a myš, opravdu je zábava koukat na to jak se pořád navzájem provokují. Kdo nezná toto anime, tak se jedná o velmi neobvyklé anime plné nejrůznějších příběhů, které na povrch nedávají smysl a nejsou nijak propojené, ale ve skutečnosti tvoří dohromady jednu velkou zápletku, která jednoho dne výjde na povrch. Je plné nejrůznějších žánrů od černého humoru přes romantiku až po horor. Rozhodně velmi zajímavé anime, které doporučuji, pokud máte čas zkouknout pomalu třista dílů anime >////<

Můžete posoudit, která je podle Vás lepší >////<

Další jsou už bez animaček, ale stejně je sem dám, protože jsou neuvěřitelné roztomilé. Jsem si jistá, že nejsem jediná tohoto názoru. Poslední dobou mě strašně baví koukat na tyhle mini-komixy a fantazírovat o tom, jak bych chtěla umět taky tak dobře kreslit >////< ... To já tady jen kopíruju vtipné scény z anime místo toho, abych tvořila své vlastní.


Koukejte na to!! I když je to jen krátká, rychlá kresbička, tak to vypadá stokrát lépe než něco, nadčím já sedím třeba tři dny TT////TT ... Jednou chci taky umět takhle hezky kreslit, hlavně umět dostat na papír přesně to, co si představuju. Ale jsem si jistá, že nejsem jediná, kdo se potácí s takovým problémem, v tomto článku jsem si nastěžovala už opravdu hodně, takže toho radši nechám. Poslední dobou vůbec nemáme žádné nápady na články, chci říct, naše články nikdy nebyly nijak seřízené (kromě anime a manga článků), vždycky jsme jen tak přidávali náhodné články, které se zrovna udělali. Navíc se mě podařilo si pochroumat ruku, takže nemůžu ani hrát basket TT////TT ... Pravděpodobně Vás nebude zajímat, co se mě stalo, ale já to sem stejně napíšu, protože je to docela vtipná událost. Když jsem zase jednou okopávala zahrádku (ty vražedný rajčata, jenž brzy ovládnou svět!!), tajně se za mnou připlížil Goshi-sama a vybafnul na mě!! Lekla jsem se tak strašně, že jsem se ohnala rýčem a místo Goshiho-sama hlavy jsem trefila svoji ruku TT//^//TT ... Jsem prostě neuvěřitelně šikovnej člověk.


Tenhle je poslední, co se mě podařilo najít a zároveň mě nějakým způsobem opravdu zaujal. Doufám, že jsem Vás jejich kvalitou moc nepohoršila, ale protože jsou tak rozšířené, tak se jen opravdu velmi těžce hledá zdroj. U posledních dvou nevím, o jaké se jedná anime, ale jsem si jistá, že jsem postavy už někdě viděla. Nebo mám třeba jen hloupé představy a jsou to ve skutečnosti vymyšlené originální postavy. U toho posledního jsem taky ještě našla verzi v animačce, takže tu sem ještě hodím a pak už bych to tu mohla pomalu ukončit. Články plné obrázků a stěžování nejsou moc zajímavé, takže bych jej neměla ani dělat příliš dlouhý, nemyslíte?? >////<


Pokud náhodou víte, o jaká anime se v posledních dvou mini-komixech jedná, tak mi prosím určitě dejte vědět. Moc ráda bych se na ně koukla *////* ... Mám pocit, že druhý je z nějaké hodně známé mangy, zatímco třetí se proslavil svou anime adaptací, jen si prostě nedokážu vzpomenout, kde jsem je viděla. Nebo to třeba opravdu jsou jen velmi podobné postavy, člověk nikdy neví. Každopádně, tohle je už opravdový konec článku!! >////<

Baka-chan ... vystrašená ze zubařky!! TT////TT
Goshi-sama ... spokojeně dospává probdělou noc x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!