Dneska padají hvězdy!! Přejte si něco!! | Přání

Autor: || Zveřejněno: 13.8.13


Konbanwa!!

Víte o tom?! Dneska v noci mají padat hvězdy!! *////*

Neuvěřitelně moc jsem na to těšíla!! Do teď jsem seděla venku a sledovala oblohu, povedlo se mě jich pár už vidět, ale pořád nemám takový štěstí jako zbytek moji rodiny, kteří jich viděli už mraky. Protože Goshi-sama se se mnou vsadil, že jich zaručeně uvidí dvakrát víc jak já, tak plánujeme sedět venku pod hvězdama až do rána a počítat. Dokážu si představit, jak mě začnou bolet oči až bude svítat >////< ... Jako, z počátku se na ten nápad Goshi-sama moc netvářil, ale nakonec jsem jej přemluvila *////* ... Budem dělat venku bordel a budit sousedy, a když budou vzhůru, tak budem budit sousedy sousedů. Mám ale takový pocit, že na všechny moje přáni ty hvězdy nebudou ani z daleka stačit TT////TT
Odkdy jsi tak náročná?? x)
Potřebuju spoustu věcí!! TT////TT
Myslíš "tisíce druhů jídla", jo?? x)
Přesně!! TT////TT
To prostě můžeš shrnout do jednoho přání "přeju si od každého jídla na světě sníst aspoň pět porcí" a máš to x)
... Wow */////*
Takže?? Ještě pořád máš málo hvězd?? x)
Ne, teď mě stačí jedna xD
Vidíš, tak ty ostatní můžeš zahodit x)
Hehe, a co ty?? Co si přeješ ty?? xD
Přání se na hlas neříkají, jinak se nevyplní x)
... Heh?! ... TT//^//TT
... Neboj, to tvoje se vyplní, přece jen jsi ho neřekla nahlas, ne?? x)
Opravdu?! ... TT////TT
... Určitě x)

Každopádně!! Povedlo se nám najít pár zajímavých animaček a obrázků na téma "padání hvězd" nebo také "Perseidy", jak to nazývají odborníci. Některé jsou opravdu krásné a jiné zase příjemně uklidňující, což mi připomíná ... musím si postahovat pár klidných, relaxačních písniček, abych měla celou noc, co poslouchat *////* ... Mám opravdu hodně ráda ticho, ale myslím si, že s hudbou to bude více zábavné. Je tu ještě někdo, kdo plánuje (nebo už to má za sebou) sedět celou noc venku a sledovat ty bílé šmouhy?? Nebo jste tuto událost prostě hodili za hlavu a užili si krásného spánku v posteli?? Teď si tak říkám, že poslední dobou máme neuvěřitelný problém s přemnožením rajčat, tak snad to na zahradě přežiju ve zdraví a nesežerou mě zaživa TT////TT ... Ještě někdo, kdo má takový problém s rajčatama nebo všeobecně se zeleninou?? Letos se nám opravdu dobře urodilo, ale je toho příliš na čtyř členou rodinu a známé >////<

Přejeme dobrou noc/ráno!!
Baka-chan xD a Goshi-sama x)







Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!