Onegaishimasu!! Máme na Vás otázku!!! :3

Autor: || Zveřejněno: 3.7.13

Heyaaaaaa!!

Konečně se nám podařil pozdrav, který neobsahuje žádné japonské slovo!! Neříkám, že je to u nás neobvyklost, poslední dobou se nám daří vytvářet a publikovat všemožné random pozdravy, ale pro jednou je to něco ještě méně smysluplného, než obvykle. A nemá to vůbec nic společného s anime či japonskem. Tak nějak, jsem na nás pyšná, teda hlavně na sebe, já jsem ta, co vymýšlí pozdravy, přece jen se zadařilo použít na našem blogu netradiční pozdrav. Tento den by se měl zapsat do kalendáře!! Pro Vás to možná nemá žádný smysl, ale pro mě je to obrovská událost, hodná zapsání do státních svátků!! >////< ... Teď si tak říkám ... o čem to tu vůbec mluvím?? Opravdu, nebyl by to náš článek, kdyby se nám nezadařilo napsat aspoň jeden odstavec, který naprosto nedává smysl. Polovinu času z toho, co píšu článek, vlastně ani nevím, o čem píšu ... jsem beznadějnej případ >/////< ... Na druhou stranu tento článek aspoň vypadá, že je delší a tudíž, že jsem do něj vložila hodně usílí a času. Nebo to má možná spíše zastrašující efekt. Tak či onak, mohla bych tu konečně přestat kecat o nesmyslech a pustit se do hlavního tématu tohoto článku!! *////*
Kamaru, kdybych tě neznal, tak bych o tebe měl teď opravdu velké obavy x)
... To je dobře nebo špatně?? xD
Zaleží na tom, jak si to přebereš x)
To opravdu nevím, takže to nechám jen tak ležet xD
Koukám, že víš, jak naložit s problémy, kterým nerozumíš x)
Já vždycky xD

Pojďme se ale raději podívat na to velmi důležité téma, které je hodno jednoho z našich vykecávacích článků. Jedná se vlastně o velmi důležitou otázku, která nám leží na srdci ... nebo možná jen v hlavě (já vlastně ani žádné srdce nemám), a na kterou se Vás musíme zeptat. Předem upozorňuji, že po tom, co bude tato velmi důležitá otázka vyřčena, nám vlastně nezbude vůbec žádné téma, takže odstavce budou jako vždy - o ničem. Doufám, že to všichni berete na vědomí a nemáte v plánu teď přestat ve čtení!! Pokud ano, tak se připravte, uvidíte nás ve svých nočních můrách >////<


No, když už jsme to tak nějak ... velmi zvláštně načli, tak bysme to měli také dokončit. Naše takzvaně "velmi důležitá" otázka je "Jak často chodíte na náš blog??". Jsem si jistá, že po tom, co jste se ji dozvěděli, Vám rozhodně nepříjde tak důležitá nebo urgentní, ale pro nás je to velmi ... jak to říct ... citlivá záležitost?? Každopádně, moc rádi bysme Vás všechny poprosili o spolupráci dole v komentářích. Určitě Vám nijak neublíží napsat pár slov a vyjádřit se k této otázce, možná udělám i anketu, ale tím si nejsem jistá, protože existuje široká škála možných odpovědí na tuto otázku. Možná by ale bylo dobré i vysvětlit, co nás vlastně vede k tomu, zeptat se na takovou podivuhodnou otázku. Nikdy nás návštěvnost a podobné věci netrápily, netrápí nás ani teď a jsem si jistá, že ani v budoucnu ji nebudeme dávat moc velkou pozornost. Jenže to tak trochu hraje i proti nám. Poslední dobou nedáváme moc článků ven a když už, tak jich dáme vždycky hromadu najednou s velkým časovým odstupem, což podle mě není zrovna moc dobré.

Proto bychom rádi věděli, jak často sem chodíte. Může to být denně, týdně, měsičně nebo třeba i ročně, opravdu nebudeme nikoho hnát vidlemi po poli, pokud se tu objevuje třeba jen jednou za měsíc. Je to věc každého z Vás, jak často sem chodíte, a nikdo Vás nemůže nutit jinak, to rozhodně ne. Ale s Vašimi odpovědi získáme takový menší přehled o tom, jak často se tu někdo vyskytuje a tudíž nám vznikne jakýsi plán, jak často by se tu měl objevit nějaký článek a popřípadě v jakém množství. Možná Vám teď nedává smysl, co se tu snažím naznačit, ale na tom zas tak moc nesejde. Jediné, co potřebujeme, je Vaše splupráce. Samozřejmě jsme rádi za každého člověka, který náš blog navštíví nehledě na četnost jeho návštěv */////* ... Opravdu, nemáte ponětí, jak moc jsme rádi za každého čtenáře nebo náhodou duši, která sem zabloudí. Všech si Vás opravdu vážíme a Všem Vám děkujeme za Vaši podporu. Bez Vás by tenhle blog takhle dlouho nevydržel a hlavně by určitě nebyl tím, čím je dnes.

Nesnažíme se tímto nikoho urazit nebo se vytahovat. Náš blog opravdu ani zdaleka není tak úžasný, jak některé jiné anime blogy, které známe a pravidelně navštěvujem. K takové dokonalosti máme ještě hodně daleko, ale přesto jsme rádi za to, že tu jste pro nás a pomáháte nám rozvijet náš blog kupředu. Doufám, že tohle všechno jen tak brzo neskončí >/////< ... A i kdyby, jsem opravdu moc ráda za tento blog, neuvěřitelně mi pomohl v těžkých obdobích a je to vlastně místo, kde můžu být sama sebou a mluvit si o čem chci. Nehledě na to, že je to speciální místo pro naše články s Goshim-sama, které naprosto miluju */////* ... Dalo by se říct, že tento blog je takovým malým koutkem pro mě a Goshiho-sama, kam se můžem schovat před světem a vypsat se ze všech svých pocitů. Nechci to tu ovšem zaplnit negativními a depresivními články, ale jsem si jistá, že jednou všechny moje pocity, které se drží hluboko uvnitř mě, přetečou a doufám, že i v tu dobu tu tento blog bude a já budu mít místo, kam všechny tyto pocity vylét. Abych to zase všechno neházela na Goshiho-sama >////< ... Poslední věc, kterou bych v životě chtěla udělat, je vylét si všechnu zlost na Goshiho-sama!! TT/////TT ... Doufám, že něco takového se nikdy nestane!!
Zas tolik nepřeháněj. Já tě budu mít rád, i když na mě budeš nadávat x)
*/////* Goshi-sama!! *////*
Nemusíš vypadat tak nadšeně a překvapeně zároveň x)
Ale já bych něco takovýho od tebe nikdy nečekala xD
To ti teda pěkně děkuju. Já narozdíl od tebe nějaké srdce mám x)
Heh!! Kdo potřebuje takovou zbytečnost?! Nikdo!! xD
Divila by ses, ale umět soucítit s druhými ti v životě může kolikrát velmi pomoci x)
Od toho jsi tu ty xD
Jsem rád, že na mě spoléháš aspoň v něčem x)
Haha, já jsem velmi nezávislý typ člověka!! Nepotřebuju nikoho, všechno zvládnu sama!! xD
Souhlasím s tebou tak dlouho, dokud se nejedná o záležitosti pocitů. Tam jsi neprosto nepoužitelná x)
Yeah, to jsem já!! >////<


↓ Ultra návyková hra!! >/////< ↓
Teď, když už jsme se vypsali ze všech těch krkolomných vět, které pravděpodobně vůbec nedávají smysl, nám vlastně už nezbývá žádné téma. Tak trochu jsem to očekávala a snažila jsem se teda vymyslet nějaké vhodné téma, které by bylo dobré k ukončení tohoto článku. Už je docela dost dlouhý a jsem si jistá, že brzo zase napíšeme nějaký další. Bohužel, napadlo mě jen jedno jediné téma a jsem si jistá, že Goshi-sama se ve vymýšlení témat podílet nebude, takže půjdem s tím, co mě napadlo. Znáte hru jménem "Logo Quiz"?? Existuje velká škála her tohoto typu a podle mě opravdu dobré hry na ztracení nějakého času, když se opravdu nudíte. V podstatě už podle názvu můžete tipnout, o co se vlastně jedná, musíte hádat loga nejrůznějších produktů napříč celým světem. Tak nějak Vám to dá přehled o tom, jak dobře znáte světový nebo třeba i jen český trh, což v mém případě je velmi nízké číslo. Seznámila mě s ní moje malá sestřička Michiru a jsem za to opravdu ráda. Teď to hrajem na jejím tabletu pořád a snažíme se uhodnout, co nejvíce z nich. Najdete ji jak různě po internetu, tak i ke stažení na androidy. Musím Vás ale varovat, je to velmi návyková hra, která sežere spoustu času a ani o tom nevíte >/////<

Už by to ale chtělo konečně skončit. Píšeme tu už o úplných blbostech, které rozhodně nikoho nezajímají. Né, že by zbytek článku byl něčím zajímavější >/////< ... Každopádně, všechny Vás chceme poprosit o spolupraci a předem Vám také všem děkujeme za Vaše odpovědi!! Moc si Vás všech vážíme!! */////*

Ukecaná Baka-chan xD ... a Goshi-sama x)
Jo a omlouváme se Vám za chyby, které v článku najdete. Gomene, ale ona přece stejně není škola, ne??

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!