Obrázek č.7 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 4.7.13



Konbanwa!!

Ano, jsme zpátky u naších starých pozdravů. Po tom, co jsem před chvílí měla plnou hubu keců, jsem zase sklouzla zpátky na dno >////< ... Ale to je teď vedlejší a nikdy to vlastně nebylo nijak podstatné. Když jsem projížděla naš archiv a přemýšlela o tom, jaký článek bych měla napsat jako další, všimla jsem si, že už tu strášně dlouho nebyla moje proslulá (ano!!) "Poznávací hra"!! Jak je možný, že něco, co mě tak strašně moc baví, tu už tak strašně dlouho nebylo?! To se musí ovšem hodně rychle napravit, takže jsem se hned musela pustit do psaní. Sice, jsme už dneska dva články do koloběhu internetu vypustili, ale tenhle si prostě nemůžu odpustit. Mám tu opravdu velkou sbírku všech mých rádoby kreseb a čmáranců, které se odvažuji nazývat mojí tvorbou, a proto jsem se rozhodla s tím neotálet a hned se pustit do psaní. Všichni jste z toho určitě neuvěřitelně nadšení a už žhavíte klávesnice na odpovědi, nemám pravdu?? >////<

Protože se mě zdá, že dávám opravdu lehké obrázky, tak jsem se rozhodla dneska trošku přitvrdit a dát sem postavu, která není zas tak moc známá. Chci říct, z mého pohledu je to velmi populární postava a také pochází z docela starého anime (a velmi úžasné mangy!! */////*), ale pro někoho by tohle mohl být trochu oříšek. Obzvláště, když všechny postavy kreslím černobíle, na druhou stranu se snažím dodržet jedinečný styl každého anime, takže o to by to mohlo být jednodušší. Na tento obrázek jsem docela i pyšná, protože chibi vezre anime postav nikdy nebyly mojí silnou stránkou a jsem si jistá, že ani nikdy nebudou >////< ... No, myslím, že pro teď bych Vás měla nechat hádat, že?? Ještě jednou zopakuju pravidla, kdyby je náhodou někdo neznal a byl líný se překliknout na hlavní stránku této hry. Do komentářů stačí napsat jméno postavy a název anime, ze kterého pochází ... a případně doplňte také Vaši kritiku a pochvaly, budu za ně velmi vděčná */////* ... Všem přeju hodně štěstí v hádání!! Nenechte se ovlivnit ostatními komentáři a použijte svou vlastní hlavu. A pokud se Vám na poprvé nezadaří, tak se nebojte využít i další pokusy, každý může hádat tolikrát, kolikrát se mu zachce!!

Rozhodně se nebojte napsat jakýkoli tip, který Vás napadne. Protože je to černobílá kresba a ještě ke všemu chibi verze, může se podobat mnohem více postavám, než bych si dokázala představit. Moc ráda bych zjistila, kolik různých tipů máte, takže se opravdu nemusíte držet zpátky!! *////* .... Kdybych neznala odpověď, tak i já sama bych měla velké problémy s uhádnutím odpovědi, ale ... o tom přece tato hra je, ne?? Nebyla by to žádná výzva, kdyby to bylo příliš jenoduché >////< ... Tento článek bude pravděpodobně velmi krátký, protože už nevím, o čem bych tu měla mluvit. Všechno důležité již bylo řečeno, možná sem hodím ještě jeden článek s nějakým videem a půjdu spát, dnešek byl velmi náročný a to nejen kvůli tolika článkům xD

Všem ještě jednou přeju hodně štěstí v hádání!! *////*

Baka Kamaru xD

VZOROVÝ OBRÁZEK:

Postava: Mogami Kyouko - Skip Beat!
Uhádli: Nikdo TT////TT
Účastníci: *Siky*, Akemi Minum, beepinka
Všem moc děkuji za účast a těším na Vás všechny zase příště!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!