Novej "letní" obleček na blog, vysvědčení a BANZAI ~prázdniný~!!

Autor: || Zveřejněno: 30.6.13

Konichiwa!!
Ze začátku hned důležitá otázka!! Jak jste přožili PRVNÍ PRÁZDNINOVEJ DEN?!! *////* ... Já naprosto suprově!! Teda, za začátku to bylo naprosto boží, ke konci už to zas tak skvělé nebylo, ale ve výsledku si nemám na co stěžovat. Abych ale tyhle mé smíšené pocity nějakým způsobem vysvětlila. Včera se Goshi-sama rozhodl, že oslavíme vysvědčení, neříkám, že bylo co oslavovat, ale my jsme ten typ lidí, který bere jakoukoli příležitost za pačesy, aby mohl pít!! Nezůstalo to však jen u pár piv a nakonec jsme tu měli takovej malej večírek pro dva, na druhou stranu jsme v tak malém počtu aspoň nebyli tak hlasití a otravní pro okolí. Každopádně, už od rána trpím bolehlavem a vůbec jsem naprosto překvapená, kolik jsme toho vlastně vypili. Na moji obranu, nikdy jsem se neopila a ani to nemám v plánu, dokážu vstřebat opravdu velké množství alkoholu, takže se mě tohle vlastně ani netýká. Ale hlavně mě po večeru plném piv, tak trochu bolí hlava. Není to nic vážného, spíš je to jen velmi otravné >////<


Ale, však ty naděláš. Ani si toho tolik nevypila x)
Hej!! Kdybys všechno nevypil ty, tak by na mě zbylo víc!! >////<
O čem to mluvíš?? Vypili jsme toho tak nestejno x)
To určitě!! Já si to moc dobře pamatuju!! xD
Z mého pohledu jsme měli stejně, jsem si jistý, že máš jen špatnou paměť x)
Stejně nechápu, proč jsi chtěl se mnou pit. Já jsem měla připravené anime jako odměnu za tvrdé a těžké studium. Místo toho se tu objevíš ty s pivem a ty víš, že já pivu nedokážu odolat?!!
Já vím, proto jsem s ním přišel, jinak bys mě vykopla x)
O tom nepochybuj x)

Pro dnešek pro Vás máme článek o našem novém kabátku pro blog. Určitě jste všichni postřehli, že nám začíná léto, úžasné a mnou tolik nenáviděné roční období plné slunce, vedra a bazénů!! >////< ... A protože můj bolehlav je neuvěřitelně otravný, tak předám slovo (klávesnici) Goshimu-sama a zajdu si pro zmrzlinu!! Nyahahaha *////*
Jsem rád, že se mnou soucítíš ...
Měl by jsi to brát jako velkou poctu!! xD
Jsou jiné věci, které bych dělal mnohem radši x)
Cokoliv, právě teď ti dávám možnost zazářit na našem blogu a napsat nějakou slohovku. Nezní to úžasně?! *////*
Jen proto, že TY se tváříš tak nadšeně a bereš to jako velkou čest, to nemusím cítit stejně, nemyslíš?? x)
To říkáš ty, ale někde hluboko uvnitř jsi vlastně rád, že máš možnost tenhle článek psát, že?? ... Že?! *////*
Hah ... samozřejmě x)
Já to věděla. Ha-ha!! >////<

↓ Nový "letní vzhled" pro náš blog ↓
Ale zpátky k oznámení. Kamaru se rozhodla, že konečně nastavíme nový dess pro tohle roční období. Sice to venku zrovna moc letně nevypadá, alespoň né u nás, ale i tak se budeme držet naší tradice. Pro tentokrát jsme na dess chtěli nějaké letně vypadající anime a ti z Vás, kteří tohle anime viděli, nám určitě dají zapravdu. Natsume Yuujinchou je opravdu úžasné anime o čtyřech sériích, které rozhodně doporučuju každému, kdo má rád oddechová anime jako je třeba Mushi-shi nebo anime film Hotarubi no Mori e. Jedná se o mladého středoškoláka Nastumeho Takashi, který dokáže vidět, pro lidský zrak neviditelný, svět yokai, a díky knize plné jmen nejrůznějších yokai si v tomto světě najde úžasné přátelé, a prožije spousty dobrodružství. Pokud nad tímto anime stále přemýšlíte, určitě neotálejte, protože přicházíte o velmi úžasnou podívanou z pohledu jak grafického a hudebního, tak i z pohledu úžasného příběhu.

Samozřejmě, pokud jste spíše na akční anime plná krve a násilí, tak tohle určitě není to pravé anime zrovna pro Vás. Ale nebojte se, i taková se tam, ve virutální realitě internetu, určitě nachází. Teď už ale zpátky k tomu našemu nového vzhledu blogu. Jako vždycky a tradičně Vám sem hodíme ještě screenshot toho, jak to vypadá u nás na blogu a mělo by vypadat všude. Bohužel, odlišnými rozměry obrazovek různých zařízení, se můžou vyskytnou nějaké nesrovnalosti, ale s tím nic nenaděláme. Takže prosím posuďte sami, zda se to aspoň trochu podobá a nejsou na něm nějak příliš velké a okaté chyby. Přece jen, dokonalost neexistuje a všechno má své nedostatky.


Mimojiné také doufáme, že se Vám nový vzhled aspoň trochu líbí. Není to nic neuvěřitelného, ale Kamaru se velmi snažila a z mého pohledu se poslední dobou docela zlepšuje. I když to možná není příliš velký pokrok, ale já bych neměl moc mluvit, jelikož já a počítačová grafika si rozhodně ani trochu nesedneme.
Heh, nekritizuj, když sám neumíš!! xD
Nevíš, kolik lidí kritizuje, i když neumí a nerozumí x)
Bohužel, takový je problém s dnešní společností. S tím nic nenaděláme xD
Né, že by mě to nějak zajímalo x)
Pravda, tebe nezajímá nic, co je ještě naživu a nemá tisíc let starou historii. Oh!! Teď jsem si vzpoměla, že jsem se tu ještě nepochlubila s mým vysvědčením!! *////*
Přejdu tvoji docela pravdivou poznámku bez povšimnutí. Říkal jsem si, že jsi o něm nějak moc tichá x)
To se samozřejmě musí hned změnit!!

↓ Odstavec, který jste všichni samozřejmě očekávali hned na začátku x) ↓
Předem oznamuji, že nemám čím se chlubit, ale pochvala Goshiho-sama mě udělala takovou radost, že se tu budu vytahovat i s tím nic, co jsem za celý rok dokázala. Povedlo se mi výzo docela zlepšit z prvního pololetí, zbavila jsem se tří trojek a ze čtverky udělala jedničku, takže se na mém vysvědčení hrdě tyčí jen tři trojky, několik dvojek a samozřejmě i několik jedniček. Obzvláště z té jedničky jsem nadšená, stačilo si pohlídat datumy a včas odevzdávat úkoly ... pro mě neuvěřitelně těžký úkol a kámen úrazu snad ve všech předmětech >////<
Pravda, kdybys dělala a odevzdávala úkoly včas, tak máš samé jedničky, víš o tom?? x)
To je až moc práce. Já radši využiju ten čas k něčemu více zajímavému a pro mě důležitějšmu >////<
Tvrdohlavost a lenost je něco, čeho se nidky nezbavíš x)
To jsou všechno mé přednosti xD
Určitě. O tom nepochybuji. Chceš pokračovat v oslavování?? x)
Hej, já toho za včerejšek už docela dost, ale zítra můžem pokračovat xD


Myslím, že pro teď už toho bylo docela dost. Prokecali jsme zase několik odstavců a to nejdůležitější už bylo řečeno. Na závěr snad ještě několik praktických otázek, ať máte o čem psát do komentů. Jak dopadlo Vaše vysvědčení?? A jak se Vám vůbec celkově daří ve škole, v životě?? Doufám, že jste si první den prázdnin aspoň trochu užili a máte připraveny plány i na celý zbytek prázdnin. Goshi-sama vysvědčení na vejšce nedostává, místo toho tam mají jakýsi bodový systém nebo co, no prostě je to na mě moc složité a radši se v tom nebudu vrtat >////<

Všem gratulujeme k vysvědčením, ať už jste dopadli lépe nebo hůře, hlavní je , že jste se přehoupli přes další rok!! A pokud se nezadařilo, tak si hlavu nelamte, však ono se to příště určitě podaří!! *////*

Unavená Baka-chan s velkým bolehlavema Goshi-sama!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!