√Bestamvsofalltime ▪ Only Heroes AMV

Autor: || Zveřejněno: 4.7.13

Yo!! Ještě poslední článek tohoto dne, jak jsem slibovala!! >////<

Zase jsem jednou strávila na té prokleté stránce jménem youtube značnou část svého mládí a objevila jsem úžasné AMV, které sem prostě musím přidat. Není to sice úplně dokonalé video, ale z mého pohledu je opravdu povedené a moc se mi zalíbilo i přesto, že anime vlastně vůbec neznám a ani jsem o něm nikdy neslyšela. Jedná se o anime Samurai 7, které má šestadvacet dílů a spojuje dohromady historii samuraiů a budoucnost mecha strojů. Opravdu zvláštní kombinace, kterou jen tak často nevidíte a o to víc mě toto anime láká. Nevím proč, ale kdykoli se jedná o nějaké netradiční anime, musím se na něj podívat, takže tohle anime určitě mému zraku neunikne.

Anime: Samurai 7


Pokud se Vám video zalíbilo, tak Vám určitě doporučuju navštívit youtube channel tvůrce tohoto AMV. Jedná se o editora z Francie s přezdívkou Skydean, který je mimojiné také členem editorské skupiny Sora to Kasai, kteří maji opravdu úžasná AMV!! *////* ... Rozhodně se na jejich videa podívejte, nebudete litovat. Poslední dobou se mi daří objevovat čím dál více úžasných tvůrců videií (jak AMV, ASMV, tak i MMV nebo CMV), tak nějak mě to nutí si uvědomit, kolik úžasných a talentovaných lidí je tam venku. Chtěla bych také umět vytvořit takováto videa, ale já nejsem moc trpělivý člověk a všechny tyhle editorské programy jsou na mě příliš složité >/////<

To mě teď připomělo, už jste slyšeli o tom, že má vyjít dorama na anime Kuroshitsuji?! */////* ... Pro mě je to opravdu zajímavé anime, nepatří sice mezi mé nejoblíbenější, ale i tak se k němu občas ráda vracím, ale jsem si jistá, že spousta fanoušků jsou z této zprávy opravdu nadšení. Jak se znám, tak jsem určitě po zadu a všichni ostatní už mají plány, jak se k této doramě dostat. Já nejsem moc velký fanoušek doram, vlastně celkově filmů, pokud to není kreslené, tak mě to opravdu nezajímá, ale možná, že tomuhle dám šanci. Ještě uvidím, jak a kolik bude času >////< ... Za celej můj život jsem viděla jen pár doram a to jen kvůli tomu, že byly neuvěřitelně vtipné. Pokud jde o komedie, tak to zvládám v pohodě, ale romatické nebo různé drama, psychologické a další žánry ... to opravdu není můj šálek čaje.

Pro teď už ale končím. Doufám, že se Vám AMV také zalibilo a třeba jsem Vám hodila i nápad, na co kouknout *////*
Loučím se s Vámi a možná se tu zase sejdeme zítra >////<

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!