Konbanwa!! Máme nové SB!!

Autor: || Zveřejněno: 23.6.13

Konbanwa!!

Pro začátek, chtěla jsem tenhle článek napsat už včera, ale bohužel ... poslední dobou jsem nějaká příliš unavená. Nevím, co se to se mnou děje, no ... nejlepší bude neřešit to a pustit se rovnou do článku!! Čistě teoreticky tu měl být tento článek už nejméně před týdnem a za fakt, že se tu objevil až teď nejsem moc šťastná. S tím se však teď už nedá co dělat, já bych ale měla přestat kecat o ničem a začít rovnou s tématem, že?? On by to ale nebyl náš článek, kdybych na začátku nevykecala o něčem jiným, nemyslíte?? Jsem neuvěřitelně ráda, že jsem konečně zpátky ze školního výletu a můžu se zase válet celý den doma!! Něco takového mi strašně chybělo!! TT/////TT
Brečíš štěstím?? x)
J-já ... ne-nebrečím!! ... Nikdy!! TT////TT
Well, nebudu tě přemlouvat x)
Nejsi nějakej moc hodnej na mě?? xD
Mám dobrou náladu x)
Hoooo, to normálně nemíváš!! To je lež!! O////o
Hej, nebreč, když se divíš a snažíš se být vtipná ... nemůžeš dělat roztomilých věcí naráz ...
What?? xD
Slyšela jsi. Každopádně, neříkalas, že bysme měli začít s rozebíráním skutečného tématu tohoto článku místo kecání?? x)
Oh, to je pravda!! >/////<

Jak už jsem naznačila, asi před týdnem se do naší SB rodiny přidal nový člen!! Je velká škoda, že jsme se k oznámení dostali až tak pozdě, ale odkaz na naše nové SB byl v menu už nějakou dobu, takže kdo dbá na detaily, určitě si všiml. Dost ale okecávání, pojďme rovnou na uvítání!!


Naším novým SB je *drumrolls* beepinka!! */////* ... Má opravdu úžasný blog, který je zamřený na korejskou a japonskou hudbu (tuším, omlouvám se, pokud je to jen jedno z nich, opravdu se v tom nevyznám TT/////TT), ale také na anime, gify, obrázky a mnohé další!! Rozhodně Vám doporučuji její blog navštívit, nebudete litovat!! */////* ... Jsem opravdu ráda, že se nám ozvala. Ještě jsem blog pořádně neprošmejdila, ale pracuju na tom. Líbí se mi jak články, tak obrázky a styl psaní, opravdu úžasné. Myslím, že bysme se mohli od beepinky něco přiučit, nemyslíš?? xD
Heh?? Z mého pohledu je náš blog dobrý takový, jaký je, ne?? x)
Z mého pohledu je vždy místo pro vylepšení, ne?? xD
Snažíš se mě napodobovat?? x)
Aye, captain!! xD
Musím říct, že nějaká ta podoba tam je, ale musíš začíst růst, jestli chceš pokročit x)
Ha ... ha ... ha ... moc vtipné ...
Ja vím, dneska jsem samý vtip x)

Myslím, že je čas na předání diplomů!! Určitě se příliš moc a zbytečně vykecávám, ale mám toho tolik, co chci říct!! Každopádně, pojďme ukázat naše skvostné dílo, které se odvažujeme nazvat diplomem. Zadáním byl anime film Byousoku 5 Centimeter (5 centimetrů za sekundu), což je opravdu úžasné anime, které rozhodně doporučuji. Normálně na romantická anime nejsem, ale tohle se mi neuvěřitelně líbila hlavně pro jeho grafickou stránku *////* ... Doufám, že se bude aspoň trochu líbit.


Není to nic speciálního, ale jakmile jsem uviděla tento obrázek, tak jsem ho prostě musela použít. Snad neurazí, donutila jsem Goshiho-sama, ať z toho vytvoří něco unikátního, ale ani jeden z nás není v grafice nijak zdatný TT////TT
Hej, nepomlouvej moje schopnosti!! x)
Vždyť je to pravda, ty a počítač jste na dvou odlišných planetách xD
Snad si nemyslíš, že každý je počítačový mág nebo něco?? x)
Na tobě je vidět, že né každý je zkažen dnešní "elektronickou" dobou xD
O tobě se to říct nedá x)
Heh, v tom s tebou musím souhlasit. Pojďme však pokračovat v článku!! xD

Od beepinky jsme dostali opravdu úžasný diplom, který se nedá s tím naším vůbec srovnávat. Naprosto úžasné dílo, na které budou koukat ještě nějakou dobu. Jedná se o anime Kuroko no Baske, dokonalost sama. Rozhodně podoručuji, pokud máte rádi sportovní anime se superschopnostma */////*


Moc děkujeme za diplom, je dokonalej!! */////* ... Goshi-sama ho pravděpodobně neocení, jako já, ale ... já jsem za něj strašně šťastná!!
Hlavně proto, že neumím přehánět jako ty ...
Hej, já nepřeháním!! xD
Samozřejmě, už je to pro tebe tak normální, že to ani nepoznáš x)
Whaaaaa, to není pravda. Opravdu se mi líbí a jsem za něj ráda!! >/////<
Přesně. Stačí to napsat tak, nemusíš jít hned "aaaah, ten je tak dokonalej, whaaa" ... a podobně, jako nějaká školačka. Nemám to rád. Obzvláště né od tebe.
Nejseš nějakej bručoun teď najednou??
... Snažím se ti pomoct. Nezapomínej, že ve skutečnosti je ti všechno jedno.
Hej, hej, HEJ!! Nemusíš být hned tak protivnej!!
Přestaň přehánět.
Okay!! Přestanu, tak se uklidni TT/////TT
... Ty víš, že tvoje slzy jsou moje slabost, že??
Přestaň mě utěšovat, když jsi naštvanej!! TT/////TT
Když mě tak baví ti cuchat vlasy x)
Jo, vidím, že z toho máš velkou radost >/////<
Teď, když jsme vyřešili tento problém, pojďme pokračovat v článku x)

Ještě jednou bysme chtěli poděkovat našemu novému SB za spřátelní. Doufáme, že se náš diplom aspoň trochu líbí a děkujeme za ten, které jsem dostali. Rozhodně se nebojte a blog navštivte, nebudete litovat.

Takhle se píšou pravé pocity, přiuč se něco x)
Když mě to opravdu nadchlo TT/////TT
Dám ti lekce, jak dát najevo pocity, nechceš?? x)
Né, díky. Tvoje lekce jsou na nic xD
Vidíš, to je přesně ono. Mám radši, když si takhle upřímná x)
Tvoje preference jsou mi tady k ničemu, nemyslíš?? xD
Well, chtěla jsi, aby tenhle blog byl pravdivý a já na to mám dohlížet. Proč měl přivírat oči nad tvým přeháněním s vyjadřováním pocitů, které nemáš?? x)
A já jsem ti za to všechno opravdu vděčná!! TT////TT
Good, tak si nestěžuj, když jsem nepříjemný x)
Tuším, že se mnou budeš mít do budoucna ještě velkou spoustu práce xD
O tom nepochybuju. Za odměnu mi běž uvařit x)
Okay, co bys rád?? */////*
Překvap mě x)
Udělám ti štrůdl, to tě zaručeně překvapí xD
... Dobrej pokus x)
Hehehe, neboj bude na slano xD

Teď už je ale čas konečně ukončit tento článek. Rozkecali jsme se nakonec o něčem naprosto jiném, ale aspoň jsme si ujasnili podstatné záležitosti a všechno bude v pohodě!! Ještě jednou bychom rádi poděkovali beepince za spřátelné a přejem hodně štěstí do budoucna!! *////*

Baka-chan a Goshi-sama!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!