Kuroshitsuji ♔ ⌈Run Devil Run⌋ AMV

Autor: || Zveřejněno: 28.6.13

Yaaaaaa!!

Nebudete tomu věřit, ale přináším Vám zase pro jednou něco jiného, než jen články o anime a mangách, které se tu poslední dobou nějak hemží. A to nemluvím o našich vykecávacích článcích, které jsou tu také z nějakého důvodu ve větším počtu než je zdrávo. Ale to všechno teď dejme stranou!! Jako správnej závislák na internetu, a počítači všeobecně, jsem zase jednou projížděla to červeno-bílé peklo zvané Youtube a narazila na opravdu velmi zajímavé video, o které jsem se tu s Vámi prostě musela podělit. Jsem si jistá, že spousta z Vás zná to velmi známé (ať chvalně nebo nechvalně) anime Kuroshitsuji, ale pro jistotu - anime je o smlouvě mezi démonem a mladým chlapcem, jenž se snaží pomstít osudu za tragické události v jeho dětství. Tak nějak bych to shrnula, je všeobecně známo, že anime se moc nedrží mangy, která je dle mého názoru mnohem lepší a rozhodně doporučuju.

Teď se tu ale nechci bavit o tomto anime, ale spíše o velmi zajímavém AMV, které jsem nedávno našla. Samozřejmě, nejedná se o žádnou novinku, většina z Vás už ho zaručeně několikrát viděla, ale stejně ho sem přidám. Nikdy nevíte, kdy se tu může objevit člověk, který o tomto videu stejně jako já slyší poprvé xD ... Není to sice nejdokonalejší video, jaké můžete na youtube najít, ale jsem si jistá, že ani zdaleka není nejhorší. Opravdu se mi zalíbilo a doufám, že se i Vám zalíbí tak jako mě xD

Anime: Kuroshitsuji


AMV je vytvořeno editorkou z USA, která je na youtube pod přezdívkou Celia Phantomhive. Rozhodně doporučuju kouknout na její channel, najdete tam spoustu zajímavých videií a dokonce i mnohem povedenějších, protože tohle je teprve jedno z jejích prvních videií. Její videa jsou zaměřena spíše na yaoi a shounen ai fanoušky, takže podle toho také očekávejte jejich obsah >/////<

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!