Vorwärts Marsch! - Germany's Character Song

Autor: || Zveřejněno: 24.6.13

Konbanwa!!

Rozhodla jsem se přetrhnou tuhle anime-serii článků a vložit sem nějaký trochu zábavnější, hudebně založený, který určitě aspoň některé z Vás nadchne *////* ... Vím, že nejsme zrovna zas dvakrát moc aktivní, ale bohužel ... konec školního roku si žádá velkou pozornost, hlavně u učitelů. Jsem si jistá, že to spousta z Vás zná, takže není nijak moc velká potřeba to podrobněji rozebírat. U nás na škole se hlavně všichni snaží dohat ten týden, který jsme byli na našem úžasném cykloturistickém výletě, o kterém jsem se zmiňovala v posledním vykecávacím článku. Poslední dobou mám také neuvěřitelně dobrou náladu, což znamená rozhléhání se hudby a mého operního hlasu po celém domě. Na druhou stranu mám hlas anděla, takže si rozhodně nemůže nikdo stěžovat!!
Říkáš ty ... se svým skřekotem x)
Hej!! Můj hlas je líbeznej jak pohlazení!! *////*
Jo, sekerou po hlavě x)
... Chci být naštvaná, ale bylo to vážně vtipný >////<
Proto brečíš a směješ se zároveň?? x)
Je to tvoje vina!! >////<
Převezmu za to plnou zodpovědnost x)
Hah! To bys teda měl!! Převezmi zodpovědnost za mé zraněné srdce!! xD
Nemusíš být tak dramatická x)
Ale já chci xD
V tom případě nemám žádné námitky x)


Na youtube se mi podařilo najít úžasné video!! Už jsem se tu jednou určitě zmiňovala o tzv. charasongách, nebo také písničky seiyuu anime postav. Díky tomu jednomu videu, které jsem sem minule dávala, jsem narazila na celou řadu úžasných písniček, a o některé z nich bych se tu moc ráda podělila. Vím moc dobře, že to asi nebude žánr každého, ale na druhou stranu tu bude určitě pár duší, kterým se tyhle písničky zalíbí stejně jako mě. Každopádně, je to náš blog, takže tu přidáme, co chceme ... a pro dnešek to bude právě jedna písnička, kterou si už několik dní držím v hlavě.

Jedná se o charasong k postavě Německa (namluven Hiroshim Yasumotem) ze známého anime Hetalia, který je vlastně historickou parodií na období mezi První a Druhou světovou válkou ... ?? ... Aspoň tuším, že je to tak nějak v tom období >////< ... Rozhodně doporučuji, pokud máte rádi vtipné podání historie trochu jinak, než jste zvyklí ze školních hodin dějepisu. Sice to není zrovna moc učební pomůcka, ale pobavit to rozhodně umí *////*

Anime: Hetalia (Germeny, Německo)
Písnička: Vorwärts Marsch! - Hiroshi Yasumoto (Germany)


Nemátě ponětí, kolikrát mi tady ta písnička už hrála a stále ji pouštím dokola. Za chvíli budu umět slova nazpaměť a nikomu s tím pak nedám pokoj. Z pohledu Goshiho-sama máte všichni být rádi, že mě nemusíte poslouchat a já s ním souhlasím, tak líbezný hlas není pro každého >////<
Ty si prostě nedáš říct, co?? x)
Ne, můj zpěv mi nerozmluvíš!! xD
Škoda, že máme oba tak tvrdohlavou povahu x)
Haha ... Sayonara, Minna-san!! *////*

Baka-chan má hudební náladu ... chudákGoshi-sama!!

Vorwärts Marsch! - Hiroshi Yasumoto ↓
Guten Morgen!
Taiyou ga noboru
Kawari no nai asa da (am Morgen)
Sukejuuru wa atama no naka
yaru beki koto wa wakatteiru (ausführen)

Ikanaru baai mo jikan genshu
Manyuaru doori no mainichi wo
Hokori wo motte sugosu tame
kyou mo ore wa shisei wo tadashi
susumou mokuteki chi he (Marsch! Marsch!)

Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
kisoku tadashiku
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
hohaba soroete
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
kewashii michi wo
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
mune hatte iku zo
mayowazu susume! jikan doori mada minu mokutekichi he
(Rechts, Links, Vorwärts Marsch!
Rechts, Links, Rechts, Links, Vorwärts Marsch!)

Früher Nachmittag
gokochi yoi kuuki
sugasugashii tenki da (gute Laune)
subete junchouna nagare da
kono mama susumou (Vorgehen)

okureru mono he wa KIBISHIKU IKKATSU!
keikaku doori no mainichi wo
muda no naki you sugosu tame
kyou mo ore wa kiritsu wo mamori
susumou mokutekichi he (Marsch! Marsch!)

Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
koe takaraka ni
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
ippo wo fumidate
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
konnan na michi mo
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
norikoete iku zo
mayowazu susume! jibun no shinjita mada minu mirai no michi wo
(Rechts, Links, Vorwärts Marsch!
Rechts, Links, Rechts, Links, Vorwärts Marsch!)

SEHR GUT!!
sou nanimo ka mo subete
kanpeki to yobu made ni
umaku susunde ikunda
michi wa hiraku! shinnen wo wasureru na (können! können!)

Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
koujoushin wo
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
mochitsudzukero
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
mune ni wa tsune ni
Vorwärts Marsch! Vorwärts Marsch!
GERUMAN NO SEISHIN!

Gleichschritt Marsch! Gleichschritt Marsch!
kisoku tadashiku
Gleichschritt Marsch! Gleichschritt Marsch!
hohaba soroete
Gleichschritt Marsch! Gleichschritt Marsch!
nakama to tomo ni
Gleichschritt Marsch! Gleichschritt Marsch!
issho ni susume
omoiyari mo taisetsu da... ashinami soroe SUSUME!!
(Rechts, Links, Vorwärts Marsch!
Rechts, Links, Recht, Links, Gleichschritt Marsch!)

Ten výraz Anglie!! >/////<

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!