Veselé Velikonoce!!

Autor: || Zveřejněno: 1.4.13

Ciao!! xD

Protože jsme se před pár hodinama docela slušně vypsali a víme, že to nikdo z vás číst nebude (což je založeno na základě několikaleté zkušenosti), tak jsme pro Vás všechny naše čtenáře udělali přáníčko k Velikonocím, které by se tak trochu dali považovat i za "druhý pokus o Vánoce". Koho to vlastně napadlo?? Vždyť teď máme opravdu více sněhu než na Vánoce. Né, že by mě to nějak extra vadilo, protože sníh nikdy není na škodu a Velikonoce nikdy nebyly mým oblíbeným svátkem, ale stále. Radši bych měla tunu sněhu na Vánoce, kdy je to jednoduše tradicí TT////TT

Dnešní Velikonoce už taky nejsou to, co bývali. Dříve to byla zábava, když jsem terpve začínala se základkou, tak chodilo hodně kluků na mrskut. Dnes je to spíš "soutěž o nejvíc alkoholu v krvi" a málokdy vidím nějakoho venku v pomlázkou. Samozřejmě, nevím jako to chodí v jiných vesnicích nebo městech, ale u nás tento svátek umírá. Jsem za to docela ráda, protože si mrskání po zadku zrovna neužívám, ale stejně je škoda, že to upadá. Teď ale dost o nostalgii a já nevím o čem ještě, pojďme raději k zábavnějším věcem. Přesto, že už na mrskut nechodí tolik lidí, stejně si vždycky najdu čas na barvení vajíček a vytváření kraslic, protože je to zábava a pak pěkná dekorace po nějakou dobu. Je tu ještě někdo jiný, kdo si užívá kreslení kraslic?? Já se u toho vždycky pěkně odreaguju */////*

Každopádně, tady je máte od nás přáničko a chtěli bysme tak Vám všem popřát hezké a veselé Velikonoce!!


Je sice takové jednoduché, ale strašně se mi tenhle obrázek líbil, tak jsem do něj něchtěla nijak moc zasahovat. Snad se Vám líbí a potěšil Vás, dneska už jsme toho docela dost napsali, takže si potřebujeme dát menší pauzu. Ale tenhle článek jsme si rozhodně nemohli odpusit.

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!