[Mizukage] SEXY LADY (feat. Sasuke & Zetzu)

Autor: || Zveřejněno: 2.4.13

Yo!!

Mám pro Vás na začátek takovou zajímavou historku, která zaručeně pobaví. Prosím, neberte to jako výsměch, či něco podobného, kdyby se o tom dozvěděl Goshi-sama, tak nepřežiju. Jen jsem si říkala, že bych mohla napsat takovou menší informaci. Goshi-sama totiž nebude mít možnost nějakou dobu psát články, zlomil si prst na ruce a další tři má naražené a myslím si, že všichni určitě chápete, že jednou rukou se na počítači píše opravdu pekelně. Chtěla bych tu říct, jak se vlastně Goshi-sama dostal ke zlomenému prstu, doufám, že to nebude brát jako výsměch, či něco podobného. Stalo se mu to právě kvůli tomuto zasněženému období, kdy zrovna stoupal po zamrzlých, kluzkých schodech. Najednou mu však podjely nohy. Aby zabránil pádu, snažil se chytit zábradlí, ale místo vrchní části zábradlí se mu podařilo zaplést prsty mezi svislé šprušle a už to bylo. Jeden prst si zlomil a další tři ošklivě narazil, takže s prsty jen opravdu velmi těžce pohybuje. Věřte mi, jeho výraz je v tuhle dobu jeden z nejděsivějších. Zítra mají trénink v basketu, ale trenér Goshiho-sama nenechá hrát, ať se ho snaží přemluvit, jak chce.

Whah, a to jsem si myslela, že děsivější být nemůže. Ale je na něm vidět, že je mu smutno po basketu a to je to teprve dva nebo tři dny od osudné události. Jsem zvědává, jak zvládne těch dalších pár týdnů, než se mu ruka výléčí. Ale musíte uznat, že pád to byl majestátní, rozhodně jsem nečekala, že někdy uvidím něco takového. Goshiho-sama ale samozřejmě lituju a přeju mu brzké uzdravení!! TT////TT ... Na druhou stranu, tohle není článek o historkách a podobně, takže bych se také mohla vrhnout konečně na hlavní téma, ať to u není zbytečně moc dlouhé. Našla jsem totiž jedno naprosto úžasné a vtipné AMV, o které se tu s Vámi rozhodně musím podělit *////*


Jedná se krátké AMV na anime NARUTO, přesně na postavy Mizukage a Sasukeho, přičemž se tam objeví také Zetsu. Jsem si docela jistá, že každý z Vás populární anime NARUTO určitě zná, takže tu toho o něm nemusím moc nakecat. Ale tohle video rozhodně stojí za shlédnutí, určitě Vás pobaví!! xD

Anime: NARUTO Shippuden
Písnička: Nycer - Losing Control


Autorem tohoto naprosto úžasného videa, plného speciálních efektů a editorské práce, je Kesidii, která pochází z České Republiky. Je to snad poprvé, co tu mám video od nějakého čecha!! *////* ... Na jejím channelu můžete najít spoustu zajímavých AMV, která jsou opravdu dobrá, zajímavá a různých žánrů. Určitě dporučuju, nebudete litovat!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!