[AMV] Katekyo Hitman Reborn - Last One Standing

Autor: || Zveřejněno: 2.4.13

Ohayo, Mina-san!!

Mám tu pro vás něco na probuzení!! Jelikož jsem se dneska probudila docela brzo a zbylo mi ještě pár minut, než začnu utíkat na autobus, tak jsem se rozhodla napsat nějaký rychlý článek. A neznám rychleji vytvořený článek, než ty na AMV či jiná videa. V záložkách jsem našla tohle opravdu zajímavé AMV, které jsem nedávno objevila v hlubinách youtube. Opravdu se mi zalíbilo a říkala jsem si, že tady u nás si určitě získá pár obdivovatelů. Anime v tomto videu se jmenuje Katekyo Hitman Reborn, nebo-li také známé jako KHR, jenž je jedním z nejlepších anime, které jsem viděla. Je to delší serie o 103 dílech, která je ale opravdu úžasná, bohužel stejně nemile ukočená, nechává tak pro nás otevřený konec, tedy bez přečtení mangy budete na hranici šílenství.

Anime je o mladém chlapci, který se má stát nástupcem vůdce italské mafiánské rodiny Vongola, o takovou budoucnost však nemá zájem. Kvůli neustálým útokům mu však nezbývá nic jiného, než se začít učit tajemství boje pod vedením nájemného zabijáka a soukromého učitele Reborn, aby tak mohl ochránit svou rodinu a přátelé. Opravdu úžasné anime, na která jsou opravdu hodně zajímavá a úchvatná AMV. Určitě toto anime doporučuju, je plné akce, superschopností a humoru, který zaručeně vylepší náladu!! *////*


Anime: Katekyo Hitman Reborn


Opravdu pěkné AMV, které Vás naladí na vlnu tohoto anime. Sestříhané nejlepší scénky z bojů a nasazené na dobrou hudbu, rozhodně dobrá práce. Autorem je TemeHB nebo také iEvgeni, což je estonský editor a také umělec. Na jeho channelu najdete najen další úžasná AMV, ale také několik videií s jeho uměleckou tvorbou a musím říct, že jeho obrazky jsou opravdu povedené *////*

Baka Kamaru xD ... Valím na autobus a do školy, jinak by mě mohli taky začít nadávat za nedochvilnost xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!