Obrázek č.2 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 4.4.13


Konbanwa!!
Pro velkou úspěšnost (hádali hned tři lidi, což je mnohem víc, než jsem čekala), jsem se rozhodla přidat další z mých obrázků do mé takzvané "Poznávací hry". Doufám, že Vám hra nejpříjde příliš těžká, je velmi složité uhádnout něco, co jste nikdy neviděli. Na druhou stranu, tyhle články tu nejsou jen kvůli hádání, takže kritika a občasná pochvala mi bohatě postačí a rozzáří mé srdce. Chci poděkovat všem, co se objevili v minulém článku a řekli svůj názor, pochvalu a třeba také zkusili hádat!! *////* ... Jsem ráda, že Vás hrozná kvalita jak kresby, tak samotné fotky neodradila. Dosta ale kecání a pojďme rovnou na obrázek číslo dvě!! >/////<

Pravdila hry jsou jednoduchá, stačí jen do komentářů napsat jméno postavy a název anime, ze kterého pochází. Jako odměnů nezískáte nic jiného, než dobrý pocit a mou úctu!! *////* ... Nebojte se toho, že anime či postavu třeba neznáté, hádat můžete opravdu cokoli, jelikož se to může podobovat narosto komukoliv a já třeba pak najdu pár dalších zajímavých anime. Nebojte se, rozhodně nikomu nebudu nedávat, pokud se netrefí!! >////<

Baka Kamaru xD

A VZOROVÝ OBRÁZEK JE:
Postava: Masaomi Kida, Durarara!!
Účastníci: Nikdo TT////TT

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!