Nové SB, "úchylka" a další blbosti, které nás zrovna napadly xD

Autor: || Zveřejněno: 1.4.13

Yo!!

Po našem návratu zpět domů z chaty jsem si říkal, že by to možná chtělo i nějaký článek. Jelikož poslední dobou to tu jen září nejrůznějšími články na anime a mangy, deničkovská stránka tohoto blogu se nám nějak odsunuje stranou. Pokud jde o náš výlet nebo-li naše samozvané basketbalové soustředění, tak nakonec jsem basketbal mohli hrát jen ve vnitřních prostorech místní sokolovny. Napadlo totiž hned několik centimetrů sněhu, takže na venkovní basket jsem se dostali jen zřídka kdy. Na druhou stranu jsme "využili" strašího obyvatelstva a dostali pár obědů jako odměnu za shrabané příjezdové cesty a chodníky. Takže aspoň nějak se nám povedlo využít volný čas, kdy jsme čekali na uvolnění haly v sokolovně. Kdybych tu měl o tom říci něco více, tak ...

Ale pojďme se vrátit k tématu tohoto článku!! xD
... Neměla bys lidem skákat do řeči. Zrovna se to, jak se říká, rozjíždělo x)
Co?? Ty někam jedeš?? ... V tuhle hodinu?? O_o
... Nevím jistě, jak na tohle reagovat x)
Říkal si, že se něco rozjíždělo. Nemluvil jsi o autě?? xD
Ne, nemluvil. To je jen takové řečnictví x)
Oh, to máš říct hned xD
Znažíš se mě ohromit svou nízkou inteligencí?? x)
Proč se ptáš a jak si to poznal??
Well, neznám moc lidí, co by takhle reagovali, ale u tebe si člověk nikdy není jistý x)
Neposlouchám!! *píská si a kouká jinam*
Tohle nemám rád!! *štipne ji do tváří*
Auuuu TT////TT ... To bolí!! *mne si bolavé tváře*
Křičíš, jak kdyby tě na nože brali x)
Ale to fakt bolelo!! TT/////T
Zasloužila sis to x)

Myslím, že jsme se docela rozepsali o něčem, co nemá s tímhle článkem nic společnýho. Nevadí, pojďme to napravit a rovnou se vrhnout po hlavě na hlavní téma tohoto článku!! Podařilo se nám získat nové SB, jední se o dvě spoluautorky se jmény Magika & Rebecca , které mají opravdu zajímavý blog. Jako poděkování za spřátelení tu pro ně máme také diplom. Žádost byla o "holčinu s bílými vlasy", tak jsme se snažili přání dodržet a nějakou jsme vybrali. Snad se bude libit a je aspoň trochu podle představ.


Snad se bude aspoň trochu libit, i když udělat diplom tohoto stylu není žádné umělecké dílo x)
Mě se docela i líbí *////*
Na tvém názoru zrovna moc nezáleží.
Co, že jsi dneska tak nabroušenej?! >////<
Napadl sníh!! -_-"
Oh, t-takže dneska jsi bez b-basketu?? >////<
Přesně tak.
V t-tom případě se o-omlouvám za všechno, c-co jsem do teď ř-řekla!! TT////T
Nezačínej mi to brečet.
P-promiň!! TT////TT
... Hah, udělám ti něco k jídlu později, tak se uklidni, okay??
Uh-hum >////<

↓ Nová "úchylka" na Happy Tree Friends ↓
Pojďme radši rychle dokončit tento článek, nebo se to tu zvrtne v něco hodně ošklivého x) ... Psali jsme v nadpisu o "úchylce" a není to nic úchylného, to říkám předem. Spíše se Kamaru dozvěděla o anime verzích postav ze známého animáku Happy Tree Friends. Takže nějakou dobu čekejte, že tu bude všechno s tímto tématem. Kdo nezná HTF, tak se jedná o brutální animák, který je plný černého a sadistického humoru. Rozhodně nic pro oči malého dítěte, jak by si jeden mohl myslet. Tak nějak jsme o HTF chvíli diskutovali a nějak jsme se shodli na tom, že se v tomto animáku tak trochu nachází postavy, které mají podobnou osobnost jako my dva. Samozřejmě to není úplně přesné, ale nějaké rysy a chování tam přece jen je. Rozhodně není ani jeden z nás masovým vrahem či neopatrným sebevrahem.

Když bych to měl vzít od Kamaru, tak její osobnost je velmi podobná Flippymu, vysloužilému vojákovi s těžkou schyzofrenií. Kamaru sice není schyzofrenik, ale její rozdvojená osobnost je k tomu velmi blízko. Také anime vyobrazení tohoto zeleného medvěda je jí docela podobné (když berete tu mladší verzi třeba od umělkyně Uniikura). Neznamená to, že je Kamaru masovým vrahem, kterému občas přeskočí, spíš se jedná o jeho velmi zvláštní smysl pro zábavu. Nějak, není jednoduché to vysvětlit, ale myslím si, že to ani nikoho nezajímá natolik, abych tu to tom moc dlouho mluvil.

Pokud jde o mě, tak já jsem jasný Splendid. Nejsem sice superhrdina, co je ochotný každému pomoci, ale velmi rád pomůžu, když je někdo dost odvážný o moji pomoc mile požádat. Navíc, moje pomoc většinou nedopadá tak, jak by někdo mohl čekat, čímž jsme si se Splendidem docela podobní. Nemluvě o jeho dospělácké podobě od umělkyně KAB00M, která je mi docela podobná. Jsem opravdu fešák, to se musí nechat.
... Začínáš znít jako narcista xD
Už jsi se uklidnila?? x)
Docela, ale opravdu nemám ráda, když jsi naštvanej!! >//3//<
Tak se mě nemáš snažit vytočit ještě víc, než jsem.
Rozkaz!! TT////TT

Myslím, že je čas to tu ukončit. Probrali jsme všechno, co jsme chtěli, a snad jsme zase nezničili nějaké zdravé rozumy. Rozhodli jsme se o nás napsat krátké články, abyste aspoň trochu měli představu o tom, kdo vlastně jsou ti dva střelení autoři tohoto blogu. Nebude to nic moc velkého, nečekejte celý životopis s fotkami. Spíše jen shrneme pár zajímavých detailů. Takže pokud to někoho bude zajímat, tak se může na články těšit. Celkově to byl napád Kamaru, já jsem jen radši šel s jejím plánem. Snad články neodradí nikoho od dalšího čtení našeho blogu x)


Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!