DIRTY MIND 【Ryota Kise】

Autor: || Zveřejněno: 9.3.13

Chiii!!

Poslední dobou si říkám, že mám opravdu zvláštní pozdravy. Pořád se snažím vymyslet nějaký pozdrav, který byse u nás tak nějak ustálil. Nebo minimálně u mě, jelikož Goshi-sama má svůj pozdrav už dlouho ustáleny na "Yo!!" ... Nějak mu zavidím, budu se jednou muset pořádně zamyslet a přijít na nějaký originální a zajímavý pozdrav. Snad se mi povede nějaký vymyslet dříve, než se to ustálí na random pozdravech, jako je třeba ten dnešní xD ... Ale dost už o tomhle, pro jednou jsem tu zase s AMV, tentokráte na anime Kuroko no Basket. Pravděpodobně jste si už všichni, nebo aspoň většina, všimli, že na našem blogu právě vypukla Kuroko no Basket-manie!! Prvně nový kabátek s tímto tématem a teď AMV, určitě mi začalo strašně hrabat, ale když já mám to anime tak strašně moc ráda *////* ... Pomalu se chystám na mangu, ale počkám si ještě nějakou dobu, dokud nebude dokončená. Nemám ráda, když koukám na anime nebo čtu mangu, jenž je stále rozpracovaná ... nemám nervy na čekaní dalšího dílu TT////TT


Jak už bylo rečeno, dneska Vám tu nesu AMV na anime Kuroko no Basket, které pravděpodobně už většina z Vás zná. Jedná se o sportovní anime o basketbalu ... a tak trochu i superschopnostech. Není zrovna nejreálnější anime, ale za to je opravdu dobré *////* ... Pokud hledáte anime o baskebalu, které je reálné a opravdu zajímavé a vtipné, doporučuju Vám Slam Dunk!! Nejlepší basketbalové anime, jaké jsem kdy viděla!! *////* ... Toto video je zasvěceno hlavně jedné postavě z Kuroko no Basket a tím je populární Kise Ryota. Určitě je tu spousta lidí, kteří mají tohoto šarmatního modela v lásce, já na druhou stranu vždycky měla ráda Takaa a Midorimu. Přesto se mi ale tohle video zalíbilo a rozhodla jsem se ho sem dát *////*

Anime: Kuroko no Basket
Písnička: 3OH!3 - Dirty Mind


3OH!3 byla vždycky jedna z mých oblíbených skupin a v tomto videu se mi tahle písnička líbí ještě mnohem více. AMV je opravdu dobře udělané a nasazené na písničku, né že bych tomu nějak rozuměla xD ... Editorkou je Mitsuki, na jejím channelu pravděpodobně nenajdete další AMV, minimálně mě se nepovedlo žádné další najít. Ale tohle je opravdu dobré, tak třeba se v budoucnu ještě něco objeví x)

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!