||MDS|| SMILE - MEP/Collab - Haru & Hika

Autor: || Zveřejněno: 5.3.13

Sugoi!! >////<

Zase jednou jsem procházela youtube, jen tak jsem hledala nějaké zajimavé AMV a našla jsem tohle opravdu zajímavé video. Líbí se mi ta editorská práce na něm. A taky jedno z těch mála AMV, ve kterých znám naprosto všechny anime a mangy, takže další plus. Výpis anime najdete v popisu, občas se tam najde i nějaké to SHOUNEN AI, takže Vás všechny varuju předem!! *////* ... Taky bych se chtěla nějak omluvit za naši neaktivitu, poslední dobou to tu nějak vadne, tak doufám, že se nám to zase podaří rozproudit. Škola je posledních pár dní velmi náročná a to jsme teprve začali druhý pololetí. Opravdu, není moc času, ale doufám, že se to brzo změní k lepšímu TT////TT


Anime: Uta no Prince-sama!, Kaichou wa Maid-sama!, No.6, Ao No Exorcist, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Sekaiichi Hatsukoi, Mawaru Penguin Drum


Tak nějak, na jednu stranu se mi líbí ta editorská práce, ale na druhou stranu si říkám, že je to docela takové ... přeplácané ... bych řekla. Nevím, sice tomu moc nerozumím, ale vím, že to na mě působí docela přeplácaně, ale i tak se mi hodně líbí. I ta písnička, kterou poslední dobou slyším naprosto všude, se mi líbí a ráda si ji občas poslechnu. Jelikož se jedná o MEP video, tak se na něm podílelo více editorů, samotné video vyšlo pod Mad Desires Studio, kde jsou opravdu dobrá AMV a podobně. Rozhodně jejich channel doporučuju, nebudete litovat!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!