RUSH GIRL \\ [HBD-late Ciel.]

Autor: || Zveřejněno: 7.3.13

Nyaan!! *////*

Našla jsem jedno opravdu zajímavý AMV!! Podle mě naprosto luxusně provedený, ale víte, jak moc ráda přeháním. Na druhou stranu, tohle je snad první AMV, které sem dávám a nemám ponětí, o jaké anime se jedná. Teda ... vím, že anime, použité v tomto videii, se jmenuje Tonari no Kaibutsu-kun, někdy nazývané také jako My Little Monster. Dokonce vím o čem anime ve zkratce a žánrově anime je, ale ještě jsem nenašla příležitost se na toto anime podívat. Ale jak se znám, tak po tomhle videu je to jen otázka času, kdy na něj dojde. Dejte mi tak pět týdnů a už budu o tomhle anime vědět naprosto všechno xD

Jinak, nesnáším ranní vstávání!! Když se ráno probudím, tak nejraději v posteli ležím ještě dobrou další hodinu, než mě z postele vytáhne hlad >////< ... Je tu někdo z Vás, kdo je na tom podobně?? Tak ráno vždycky bojujete, než se Vám podaři sami sebe přemluvit a vylézt z postele?? Nebo jste ranní ptáče a po ránu hned vyskočíte a jste plní energie?? Dejte vědět, ať si tady můžem udělat obrázek o tom, jak moc jsou rána oblíbená xD ... Ale tenhle článek není o mém kecání, na to jsou naprosto jiné články. Měla bych proto přestat pořád kecat a nechat Vás také konečně se podívat na video, o kterém jsem se na začátku aspoň trochu zmínila >////<



Anime: Tonari no Kaibutsu-kun


Jako vždycky, chtělo by to nějaké mé "odborné" zhodnocení xD ... Podle mě opravdu zajimavě udělané video a nasazené na hudbu. Nemám moc ráda, když je to se speciálními efekty přehnané a video je pak velmi ... nekoukatelné ... ale tohle ten případ není. Je to opravdu pěkně udělané AMV, na které se klidně kouknu i víckrát *////* ... Tvůrcem je italská editorka Yuuki28Frà, která na svém channelu velkou spoustu dobrý AMV a s každým dalším se jen a jen zlepšuje. Rozhodně její channel doporučuju, nebudete litovat!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!