Novej kabátek na Blog!! *////*

Autor: || Zveřejněno: 8.3.13

Hoya!! xD

Máme novinku, kterou tu musíme oznámit!! Právě jsem dodělala novej kabátek pro náš blog a musím se za něj opravdu pochválit. Vím, že samochvála není dobrá věc, ale tohle si opravdu vyžaduje moji pochvalu ... pro mě >////< ... Jsem na něj opravdu hrdá, jak se mi vždycky nic nepovede přesně tak, jak bych chtěla, tak tenhle dess vypadá opravdu tak, jak jsem si přála, aby vypadal. Je to jeden z těch jednodušších, docela obyčejných kabátků, ale přesto jsem na něj opravdu hrdá. A to nemluvím o faktu, že se jedná o kabátek s anime Kuroko no Basket!! *////*

Yeah, jsem nehorázně šťasná. Tohle je jeden z mála kabátků, které jsem udělala tak, aby mi šli lehce nastavit. Normálně mám vždycky největší problémy se samotným nastavováním dessů. Doufám, že se všem zobrazuje tak jak má, jinak by mě to opravdu naštvalo!! Proto jsem se rozhodla udělat takovou malou anketu, abych věděla, jestli se Vám tenhle dess zobrazuje aspoň trochu tak, jak by měl. Pokud najdete nějaké problémy či nedostatky, tak se prosím ozvětě v komentářích a já se je pokuším nějakým způsobem vyřešit. Ale snad žádné problémy nebudou TT////TT ... Tu je náhled, jak to vypadá v prohlížeči u mě na Ovonelu (můj milovanej notebook *////*), tak snad se to aspoň trochu shoduje s Vaším zobrazením.


Takhle nějak to teda vypadá, samozřejmě notebooky a počítače mají různě velké obrázovky a různá rozlišení, takže uvidíte buď více nebo méně z dessu, ale ve výsledku, by to mělo všechno vypadat takhle ↑ nějak. Jsem neuvěřitelně ráda, že se mi tenhle kabátek povedl nastavit tak jednoduše a "perfektně" jako žádnej jinej *////* ... Možná se začínám v grafice tak trochu zlepšovat, je to sice pořád jen velmi jednoduchý dess, ale ... jsem s ním spokojená na 1000% *////*
Nějak moc se nám tu vychlubuješ, nemyslíš?? x)
Hey!! Já jsem jen velmi upřímnej člověk. Se musím občas pochválit, nikdo jinej to za mě neudělá!! xD
Když to říkáš, tak budu taky upřímný a pochválítím ti tvoji práci x)
Děkuju *////*

Jinak, představte si, Goshi-sama nám dotáhl domů nemoc!! Jako, oba dva máme většinou problém onemocnět. Goshi-sama onemocní jen venku, když je velká zima a není správně oblečen (což je snad "nikdy"), zatímco já onemocním jen tím, že to od někoho chytím (zas tak často se s nikým nesetkám). Takže právě teď je to ve stádiu, kdy já jsem nemocná a Goshimu-sama už líp. Jak já mu závidím!! TT////TT ... Každopádně, snad se Vám nový kabátek líbí a nebude Vás tu staršit během Vašeho pobytu xD

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!