Blame! AMV

Autor: || Zveřejněno: 3.3.13

Yeah!!~~

Našla jsem další video. Žádné překvapení. Ale opravdu jsem se snažila najít nějaké zajímavé. Nedávno jsem začala číst mangu Blame!, a také jsem viděla krátká OVA k této manze. A nemohla jsem si pomoct!! Musela jsem najít nějaké zajímavé video, AMV k tomuto tématu, protože je to neuvěřitelně cool manga. Pořád nevím, o co tam vlastně jde, ale je to neuvěřitelně super!! *////* ... Upřímě, ještě jsem neviděla mangu, která by mě dokázala zmást více než tato, a přesto je vážně cool. Promiňte, možná to přeháním, ale já opravdu nevím, jak popsat mé pocity z této mangy. Proto jsem se rozhodla najít AMV, ukázat Vám ho a počkat si na Vaši reakci, abych si tak mohla dát nějak dohromady, co si o této manze lidé myslí. Blame! je sci-fi manga plná kyberpunku a postapokalyptického žánru. Hlavně se točí okolo muže jménem Killy, který prochází zdevastovaným světem a hledá něco jménem Net Terminal Genes. Taky má obrovskou zbraň, kterou se nebojí použít. Pokud jde o OVA, tak je to jen krátké z animování určitých scén z mangy. Nehledejte v nich žádný děj, protože tam jednoduše žádný není.


Ale i přesto, že o téhle manze nic nevím, strašně mě zaujala grafická stánka, jak v manze tak i v OVA. Je ojedinělá, docela odlišná od ostatních, což ji dělá naprosto zajímavou. Whah, myslím, že tenhle článek bude plnej blbostí, co mě jen tak napadnou. Každopádně, tady máte nějaké pěkné AMV z OVA jménem Blame! ... udělejte si i svůj vlastní obrázek a pak se podělte, co si o tomto AMV myslíte *////*

Anime: Blame!


Podle mě dobře odvedená práce. AMV se mi opravdu líbí, hudba je skvělá a editace také dobrá. Pokud jste nečetli mangu, tak video pravděpodobně nedává opravdu vůbec žádný smysl, ale věřte mi ... pokud si přečtete mangu, tak budete ještě více zmatení, než jste teď xD ... Každopádně, editorem tohoto AMV je Slimjim3k, na jeho channelu nenajdete moc AMV, takže Vás ani nebudu nutit se tam jít koukat >////<

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!