One Piece - Blood Brothers [720P]

Autor: || Zveřejněno: 9.12.12

Yo!!

Nedávno jsem měl takový neuvěřitelně šílený nápad, u které ho se do dnes divím, jak mě vůbec mohl napadnout, jednalo se totiž o blog, přesněji o napsání nějakého článku. Normálně takové nápady nemám, držím se od psaní článků radši dále a nechávám to na Kamaru, ale v tu dobu jsem měl neuvěřitelnou chuť nějaký napsat. Samozřejmě se Kamaru hned povedlo tu chuť uhasit, když mi řekla, že mám napsat článek o našem novém "kabátku pro blog", jak tomu říká. Nechtěl jsem a ani nechci psát něco podobného, jako je hodnocení a kritika něčeho, co Kamaru vytvořila. Nebudete mi věřit, ale kritiku ode mě snáší neuvěřitelně špatně. Nakonec mě ale zaúkolovala nebo spíš zužitkovala moji momentální touhu napsat nějaký článek. Takže tu teď sedím a snažím se vymyslet nějaký krátký, výstižný a třeba i zajímavý článek, což je mnohem těžší, než jsem si myslel. Každopádně, protože jsem nedokázal vymyslet téma, tak mi Kamaru zadala pro začátek něco jednoduchého ... teda, podle ní "něco jednoduchého", rozhodně né moje slova! Ale snažím se, tenhle první odstavec jsem věnoval mému stěžování a kecům, dál můžu pokračovat ve veselém (nebo bych možná měl spíše napsat smutném) duchu tématu, jenž mi byl zadán.


Dostal jsem za úkol napsat článek na nějaké dobré AMV. Víte, jak jsme na videa z youtube ujetí (hlavně Kamaru), a proto mě netrvalo dlouho najít nějaké důstojné AMV, o kterém by se dobře psalo. Samozřejmě jsem nemohl sáhnout nikam jinam, než do košíku s One Piece. Kamaru se sice snaží přídávat nejrůznější druhy anime, ale já vsadím na staré dobré One Piece, které tu podle mého názoru už příliš dlouho nebylo. Je to jedno z mých oblíbených anime, navíc jsem našel opravdu dobře vytvořené AMV, které stojí za tu práci o něm psát. Když to vezmu po pořadě, tak One Piece je legendární anime, které má kolem 570ti dílů a stále pokračuje směle kupředu. Pro ty, kteří ho neznají, se jedná o dobrodružství mladého piráta, který vyráží na moře, vytvoří svoji vlastní posádku, která je pro něj rodinou a společně směřují ke svým cílům, mezi které patří také získat záhadný poklad jménem One Piece. To by bylo shrnuto do pár řádků, samozřejmě, není možné vystihnout toto dlouhé anime, plné nejrůznějších žánrů, jen tak málo řádky, lepší bude, když si někde přečtete nějakou delší recenzi. Ale to by bylo dost o tomto anime, rozhodně tu toho o něm uslyšíte ještě hodně, protože jak já, tak Kamaru, jsme si ho opravdu oblíbili a nemineme jedinou příležitost se o něm pořádně rozkecat.

Neměl bych ale tolik psát nebo se pak rozepíšu až moc. Když se vrátím od anime k AMV, tak tohle video je vytvořeno z dílů 493-504 a 483, jak jsem se dozvěděl z jeho popisu. Jsou to díly z archu Marinefordu pro ty, kteří ví, o čem mluvím. Pokud jste se k těmto dílům ještě nedostali, tak Vám doporučuji se na toto AMV nekoukat, protože obsahuje dosti velký počet spoilerů. Sice je velmi pravděpodobně, že už jste o tomto všem slyšeli (nebo četli v manze), i přesto bych Vám doporučoval nejdřív zkouknout všechny díly a pak se teprve kouknout na toto AMV, budete z toho pak mít mnohem větší a lepší zážitek plný těch pravých pocitů. Možná jsem to už naznačil, ale atmosféra tohoto videa je tak trochu smutně naladěná. Ze začátku je sice velmi radostná a vtipná, ale rychle se to změní, obzvláště, když jste viděli anime a víte, co všechno se stalo a co přijde nakonci. Pokud jste ubrečení jako Kamaru, tak rozhodně budete potřebovat několik balíčků kapesníků. I když je to krátké AMV, tak ho nepodceňujte!!

ANIME: One Piece



Když bych měl říct něco o samotném AMV a jeho tvůrci, tak editor, jenž vytvořil toto úžasné video, vystupuje pod přezdívkou Liv3rify, jinak o něm bohužel nejsou k mání žádné další informace. I přesto má na svém kontě pár zajímavých AMV, které rozhodně doporučuji. Pokud si to dobře pamatuju, tak se jedna o dvě AMV na anime One Piece (včetně tohoto) a další dva na Bleach. Více bohužel prozatím není, ale doufám, že se nějaké nové brzy objeví. Co se týče videa, tak je opravdu dokonale vytvořeno a celý děj podtrhuje i dobře zvolená hudba. Určitě jedno z kvalitních videií, které můžete na youtube najít.

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!