√Bestamvsofalltime ▪ PARTY PARTY AMV

Autor: || Zveřejněno: 11.12.12

Yo!!

Uběhly dva dny a já sem zase přidávám další video ... takovým tempem budem za chvíli přídavat několik videií denně, což opravdu nechci, aby se stalo. Ale nemohla jsem si to odpustit a tohle video sem rozhodně musím dát!! Není to tak, dlouho, co jsem tohle AMV viděla a hned jsem ho musela uložit do záložek a naplánovat, kdy ho zveřejním. Měla jsem v plánu to udělat dříve, ale pak přišel Goshi-sama, že chce přidat článek ... což mě nejdřív docela vykolejilo, není to pro mě zvykem, že se rozhodne naspat článek ... jen tak sám od sebe xD ... Když ale odmitl všechny mé návrhy na články, tak jsme nakonec skončili u videií, takže minulý článek s AMV na One Piece bylo jeho dílo a jsem tohle video odložila. Ale předchvílí jsem ho viděla znovu a nemohla jsem si pomoct, musím ho sem dát teď hned!! *///////* ... Není to tak dlouho, co bylo tohle AMV zveřejněno na youtube (tuším, že tak měsíc), takže je tu velká pravděpodobnost, že ho spousta z Vás ještě neviděla, takže mám možnost Vás všechny překvapit >///////<


AMV je na anime jménem Joshiraku. Párkrát jsem o tomto anime slyšela, hlavní kvůli tomu, že manga tohoto anime je od autora mangy Sayonara Zetsubou Sensei, což je i moc zajímavá serie anime, kterou určitě doporučuju!! Ale sama jsem tohle anime nikdy neviděla, jen tak podvědomě tuším, o čem by tohle anime mohlo být. Pokud je moje mysl neklame, tak se jedná o pár holek, které spolu vždy vedou nějakou zajímavou konverzaci, jenž nakonec skončí úplně u něčeho jiného, než o čem mluvili. Zní to opravdu zajímavě, takže se na to možná i jednou někdy podívám. Nemám nic proti těmto typům anime, obzvláště, když jsou plné zábavy xD

Anime: Joshiraku
Písnička: Totalfat - PARTY PARTY


Musím říct, že tohle AMV je opravdu boží!! *//////* ... Naprosto úžasně sestříhané a namontované na písničku, kterou jsem slyšela poprvé v tomto videu a docela se mi i zalíbila xD ... AMV je od editora jménem John a je publikované na známem channlu jménem TheBestAMVsOfAllTime, který náleží početné skupině úžasných editorů. Na samotném channelu editora nenajdete žádná videa, ale pokud neznáte The Best AMVs, tak Vám určitě doporučuji se na jejich channely (mají jich více) podívat, pokud máte rádi dobrá AMV, protože tam jich najdete opravdu mraky a na nejrůznější anime *//////*

Doufám, že se Vám video líbilo stejně jako mě, pobavilo Vás a třeba i trošku vylepšilo náladu a den *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!