Naše první SB!! Banzai, banzai, banzai!! X3

Autor: || Zveřejněno: 13.12.12

Konbanwa !!!!

Tak se tu zase hlásím o slovo xD ... A hadejte co ... ne tak nehádejte, stejně byste to uhodli kvůli názvu tohoto článku, je mi to naprosto jasný. A já vám to chci povědět sama. Máme naše nové a zároveň PRVNÍ SBčko, kterým je blogerka jménem HIKARI, třikrát BANZAI, BANZAI, BANZAI!! *///////* ... Tímto bych tě ráda přivítala na našem blogu, velmi ti děkujeme, že si sem čirou náhodou zavítala a dokonce jsi se rozhodla s námi spřátelit (nestává se nám to moc často), rozhodně jsem opravdu rádi a vděční!! Konečně se na nás usmálo štěstí a získali jsme úžasné SB *//////* ... Protože to je taková speciální událost, tak jsem zaúkolovala Goshiho-sama, aby vytvořil pro Hikari diplom. Původně jsme trochu problémy, ale nakonec to dopadlo podle mě dostatečně dobře xD
Well, musím se přiznat, že o anime No.6 jsem nikdy neslyšel, takže jsem ani nevěděl, co za obrázek vybrat. Nezbylo mi nic jiného, než zajít za Kamaru, aby mi tak trochu poradila. Nakonec vybrala obrázek a já nakonec vytvořil diplom. Nejsem moc velkej expert v grafice, takže nechci slyšet žádnou kritiku, prosím x)
Náhodou je vidět, že sis docela dost vyhrál s různými efekty, co photofiltre nabízí xD
Využil jsem příležitosti a trochu experimentoval x)
Podle mě dobrá práce, snad se líbí i tobe, Hikari!! *//////*

Dost kecání, pojďme na velké a slavnostní odhalení!! Tu je diplom pro Hikari!! */////*
Držíme ti palce k tvému začínajícímu blogu, ať ti dlouho vydrží a máš vysokou návštěvnost *///////*

A tu je úžasný a dokonalý diplom, co jsme dostali od Hikari!! *//////* ... Úplně nad ním slintám celý den!! xD
Nyaaaaah, Dante!! */////////////* ... Opravdu strašně moc děkujeme!!

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!