Luffyho písnička na Nebeským ostrově xD

Autor: || Zveřejněno: 13.12.12

Yo!!

Nemohla jsem si pomoct, ale tohle video tu prostě musí být!! Je to scéna z populárního anime One Piece, přesněji z archu Nebeský ostrov: Skypiea. Jsou to díly někdy mezi 150-200, tohle video není nijak spoilerový, jen jednoduše ukazuje vtipnost a genialitu tohoto anime xD ... Je to písnička, kterou Luffy zpívá a je neuvěřitelně chytlavá!! */////* ... Pamatuju, že jsem si tuhle scénu z dílu tuším 169 (nebo spíše dvě scény) pouštěla pořád dokola, abych se naučila slova, protože se mě nehorázně líbila a do dnes si pamatuju ty slova zpaměti. Proto jsem tak nějak nemohla odolat a musela jsem se o toto video podělit, jsem ráda, že to někdo sestříhal a hodil na youtube, protože tohle jednoduše nemá chybu.

Posuďte sami, jak moc je to chytlavá písnička xD

Anime: One Piece (díl 169)


Protože se tu určitě najde někdo, kdo si bude chtít taky zazpívat, tak Vám sem hodím i slova. Snad jsou napsaná správně, moje znalosti cizích jazyků jsou opravdu hluboko pod bodem mrazu >///////<

Minami no shima wa atatakai
paina puru puru atama pokapoka
aho baka!

Kita no shima wa samui
hyakoi koikoi atama buruburu
aho baka!

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!