Novej kabátek pro Blog!! Aneb příprava na Vánoce xD

Autor: || Zveřejněno: 9.12.12

Konbanwa!! :3

Taky se tak strašně těšíte na Vánoce?? xD ... Já neuvěřitelně moc, a protože se rychle blíží (i když bych byla mnohem šťastnější, kdyby se blížíly mnohem rychleji, tak jsem se rozhodla vytvořit nový kabátek pro náš blog *//////* ... Dlouho jsem přemýšlela o tom, jak by měl vlastně vůbec vypadat, ale nemohla jsem příjít na žádné "Vánoční Anime", které by mi sedlo do nadcházející vánoční atmosféry. Pak mě ale přímo praštilo jedno anime do očí, TEGAMI BACHI!! Naprosto dokonalé anime, vypadá opravdu vánočně, nikdy mi něco takového nedokáže rozmluvit. Kdykoliv ssi na tohle vzpomenu, tak Vánoce mi klepou na dveře!! xD ... Možná tohle anime nemá s Vánoci nic společného, ale i tak jsem si nemohla pomoci. Určitě nejsem jediná, komu atmosféra Tegami Bachi (neboli Letter Bee) přijde alespoň trochu vánočně naladěná. Určitě to není jen moje představivost!! TT3TT

Každopádně, tady máte obrázek, jak by to mělo vypadat, nebo aspoň jak to vypadá na mém počítači. Nevím proč, ale vždycky s novým designem neuvěřitelně bojuji, než nakonec vyhraju. Vždycky mi to někde nevychází, překrývá se a podobně ... no, k dokonalosti tomu ještě hodně chybí, musím se více snažit a učit do budoucna!! */////* ... Nakonec se mi podařilo s tímhle kabátkem nějak domluvit a vypadá to jakž-takž pozorovatelně, ale pořád to není žádná slava. Do příště se určitě musím polepšit, prosím, dejte mi vědět, pokud se u Vás vyskytnou nějaké nesrovnalosti, zkusím na nich ještě trochu zapracovat!! */////*

Tady máte obrázek, jakožto náhled, jak by měl kabátek vypadat. Na mém počítači to sedí, ale určitě je lepší, když mi řekněte, jak ho vidíte Vy na svých obrazovkách *////*

No, ke spokojenosti jsem nakonec došla, takže se můžu jít s klidem a čistou hlavou jít vyspat!! */////*
Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!