"Novinky" ze světa Anime o(≧ω≦)o

Autor: || Zveřejněno: 10.1.15

Upraveno: 10.01.2015 16:00
Yohohoho ... hoho, Yarodomo!! xD
Už je to nějakou dobu, co jsem udělali nějaký náš vykecávací článek ... a protože teď začla vycházet nějaká nová anime, tak jsem se rozhodla, že napíšeme nějaký článek, do kterého samozřejmě narvem jak tohle, tak i jiná témata ... xD Naše vykecávací články se z nějakého nepochopitelného důvodu protahují a jsou čím dál delší ... a to v nich vlastně nikdy ani neni nic moc důležitýho xD ... Chci říct, vždycky začneme psát článek s tím, že Vám chceme něco důležitého říct ... ale nakonec se zničeho nic objevíme úplně u jiného tématu xD

V pátek jsem ve škole odevzdávala dvě slohovky do češtiny ... na který jsem zapomněla a musela je napsat o přestávkách xD ... Když jsem se pak ptala ostatních, jaký je maximální povolený počet slov ... nikdo mi na tuhle otázku nedokázal odpovědět a koukal na mě, jako kdybych ho chtěla stáhnout z kůže xD ... Ale vážně, on to nikdo nevěděl xD ... Tak jsem doufala, že moje stránka ... není moc TT3TT ... Ale když jsem se pak učitelce omlouvala, že je to tak dlouhý ... tak nevypadala nijak překvapeně nebo zdrceně, že to musí číst a dokonce mi řekla, že je to fajn ... xD Tak doufám, že mi to pak nevrátí s tím, že je to moc dlouhý xD ... Mnohem více se ale bojím, že nedávají smysl ... když jsem to dávala přečíst kamošovi, tak mi v půlce řek, že už neví, o čem byl začátek xD ... Ale kdo se stará, úkol jsem splnila a výsledky jsou mi někde ... Učitelka může být ráda, že jsem se vůbec rozhodla to napsat xD
Já si myslím, že spíš TY by jsi měla být ráda, že máš tu možnost, psát si slohovky doma ... v klidu a né ve škole, kde na to máš omezený čas, který tě stresuje ... to, že to TY nevyužiješ a pak to doháníš o desetiminutových přestávkách je tvoje chyba ... x) Takže nemluv takhle!! x)
P-promiň ... já, jsem vděčná za to, že je na nás naše paní učitelka tak hodná ... já jen ... promiň TT^TT
Mě se neomlouvej, jdi se omluvit jí .. x)
Jasně, hned v ponědlí se jí půjdu omluvit!!
Dobře, hodnej chlapec ... x)
Já vždycky ... xD A nejsem chlapec!! xD

Následují ještě naše nekonečné kecy než se dostaneme k hlavnímu článku ... navíc jsme se rozhodli, že článek je nakonec moc dlouhý, takže sem hodíme perex, kdyby jste neměli zájem si to číst ... xD

Proto pokračujeme v "Celém článku", takže kdo má zájem dozvědět se nějaké novinky především o anime, která nám přišla docela zajímavá, můžete pokračovat, ale pak si neštěžujte, že jsme Vás nevarovali!! xD



Tohle ale není to, o čem jsem chtěla tenhle článek psát xD Snažila jsem se jen trochu říct, že problémy s psaním sáhodlouhých článků, které nedávají smysl a přeskakují z jednoho tématu do druhého a zpátky ... nemám jen tady na blogu xD ... Moje myšlení je jednoduše moc rychle, takže když začnu psát o jednom tématu, hned se mi do cesty připlete druhé ... a totálně to první odrovná ... xD Každopádně, mám takový pocit, že Vy už jste si na naše takovéhle dlouhé, matoucí články, které jsou z hlavně z mé strany napsány kolikrát opravdu zváštním jazykem ... zvykli, ne?? xD Už je to nějakou dobu, co píšeme dlouhé články (i když nám dlouhé třeba vůbec nepřijdou a nejradši bychom psali tak trojnásobné xD) a doufám, že to některé z Vás neomrzelo ... přece jen se většinou v naších vykecávacích článcích objevuje pořád to stejné dokola ... xD
Já Vás třeba vůbec nechápu, že se Vám na takovýhle ukecaný blog chce vůbec chodit x) Nepřijde mi tu nic zajimavého, nic vtipného ... ani nic poučeného ... x)
Možná máš nějaké zvláštní osobní kouzlo, které na ně působí skrz tvé články ... xD
Osobní kouzlo? Takových já mám ... největší kouzlo má moje krása a genialita ... x)
... Já myslela, že tvoje arogance a sadistická povaha ... xD Moje chyba, pardon xD
Moc vtipný, opravdu ... moc vtipný ...
Whaaa, nové kouzlo "sarkasmus" ... *////*
Nech toho ... x)


↓ Kdo všechno sleduje, jaká nová anime teď na Zimu vychází?!! o(≧ω≦)o ...
O nějakých, pro nás zajímavých, Vám tu něco napíšeme, abychom Vás na ně také třeba navnadili xD ↓
Ale pojďme konečně k nějakému zajímavému tématu ... protože teď máme nový rok, skončili prázdniny a volna, tak se dávají do pohybu i nové anime série, o kterých bychom se tu chtěli zmínit. Teď, v zimním období ... máme takový pocit, že nevychází moc zajímavých nových anime. Jediné, co nás teda zaujalo byly pouze nové série již vyšlých anime ... jinak tam asi není moc anime podle našeho gusta xD ... Musím říct, že podzimní várka anime byla mnohem lepší xD ... Ale to neznamená, že nám nebude vycházet žádné dobré anime xD U některých už nám první díly kolují po internetu hned v několika světových jazycích ... jiné teprve začnou vycházet. Najdříve se tu ale zmíníme o anime, kterým vychází nová série, protože tyhle anime každý zná, a tak je nemusíme pořádně rozepisovat xD

Ze všeho nejvíce se oba dva těšíme na novou, v pořádí už třetí, sérii sporotvního anime o basketbalu "Kuroko no Baske". Myslím, že k tomuto anime není co dodat, je to prostě naprosto boží a úžasné anime!! xD Ve kterém si, mimo jiné, najdou slovo i takoví pořádní yaoi fandové ... a já se k nim hrdě počítám!! xD Konečně se posuneme v ději a můžeme se těšit na nové epické basketbalové zápasy plné nejnovějších "nadlidských" technik xD ... Kdo ještě pořád zvažuje, že by se na tohle anime chtěl podivat, tak doporučuju všema deseti, pokud máte rádi akci, nadliské výkony při sportu a trochu toho fanservisu ... nemluvě o basketbalu!! */////* ... xD

Další sérií, která pokračuje, je jedno z novějších a právě v tuto dobu, bych řekla jedno z nejznámějších anime "Tokyo Ghou √A". První serie se mi neuvěřitelně líbila a musím se vrhnout co nejdříve na mangu, jelikož se mi tohle krvavé a násilné anime neuvěřitelně zalíbilo xD Nejvíc se těším na Kanekiho s bílými vlasy, protože v první sérii jsme tam toho moc nedostali (akorat na konci TT3TT) ... a rozhodně se těším na nové epické boje, postavy a hlavně na pokročení v ději, protože jsem mangu nečetla a jsem úplně nedočkavá, co bude dál!!! xD První díl této druhé série už je venku, ještě jsme se k němu nedostala, jelikož tu máme ještě nějaké resty v jiných sériích, ale rozhodně se k tomu chceme teď o víkendu dostat!! xD Kdo má opravdu silný žaludek a nevadí mu potoky (né-li snad moře) krve a brutální násilí, tak tohle anime určitě doporučuju!! xD Sice mě trochu štve, že je to cenzurované, ale když si nějakou chvíli počkáme, tak budou i necenzurované díly ... xD

Co se týče další série, která ma vyjít, tak je to k jednomu strašímu anime, které vyšlo už v roce 2010, ale s naprosto neuvěřitelně blbě otevřeným koncem. A jeho název je "Durarara!! x2 Shou". Když jsem viděla první sérii, tak jsem si u konce trhala vlasy a prosila, ať co nejdříve udělají novou sérii, protože tohle anime prostě musí mít druhou sérii ... a světe div se, oni mé (a Goshiho-sama) naléhání bohové vyslyšeli a po pěti letech nám tu přináší druhou sérii!! */////* Strašně moc se těším na první díl. A hlavně se těším, jak bude anime celkově vypadat, protože teď bude mít novější kresbu a podobně, jelikož jsou teď s anime tvorbou na úplně jiné urovni než byli před pěti lety. Myslím si, že tohle je docela známé hlavní tím, že na první pohled Vám tohle anime přijde jako shluk několika příběhů, které se v průběhu času začnou navzájem proplétat ... a celkově, pokud chcete pochopit toto anime, musíte ho vidět víc než jen jednou nebo dvakrát. Právě kvůli tomu otevřenému konci jsme neuvěřitelně nadšení, že začne vycházet nová serie!!! *///*

Začala také vycházet nová série od populárního romantického anime "Kamisama Hajimemashita", které se dokonce zalíbilo i mě právě kvůli svému humoru, který je tam naprosto boží xD První série se mi líbila jak svým příběhem, jeho zpracováním, tak i kombinací humorných scének s vážnými ... xD Eh, nevím jak to popsat ... prostě se mi tohle anime líbilo a jsem ráda, že má druhou sérii ... protože mi přijde, že také skončilo opravdu dost otevřeně, ale to poslední dobou dělá snad každé anime ... prostě si jen tak skončí uprostřed děje!! TT3TT ... První díl už je na světě, ale ještě jsme se k němu nedostali ... a samozřejmě máme také v plánu vidět ho už tento víkend!! xD


↓ A teď se přesuneme k úplně novým anime!! ... :3 ↓
To by bylo asi všechno z nových sérií anime, která známe a ve většině případů jsme oba dva viděli ... a teď bych Vám chtěla napsat něco o anime, která jsou pro nás dočista nová, ale chtěli bychom se na ně kouknout, protože nás nějakým způsoběm zaujala xD ... Určitě to znáte, kdy Vás nějaké anime dokáže zaujmout třeba jen, když si přečtete nějakou recenzi nebo pár řádku "o čem to je" ... někdy se nám dokonce stává, že se na anime chceme podívat jen kvůli nějakému obrázku nebo scénce, které jsme někde zahlédli ... xD Vím, jsme divní, ale určitě nejsme jediní ... xD

Jako první tu máme anime "Ansatsu Kyoushitsu", což je anime o studentech, kteří mají za úkol zabít svého učitele ještě předtím, než odmaturujou. Není to jen tak obyčejný učitel, už zničil měsíc a slíbil i zničení země, pokud ho nikdo nedokáže zabít do jednoho roku. Nejhorší na tom ale je, že učitel vlastně ani není člověk, je to jakési chapadlové monstrum, s kterým se normální člověk nemůže měřit, a tak musí studenti vymyslet způsob, jak ho porazit a zachránit tak svět ...

Podle mě, opravdu hodně zajímavé anime xD ... Před dvěma lety vyšlo jedno půlhodinové OVáčko, které se mi neuvěřitelně zalibilo ... a proto jsem donutila Goshiho-sama, že se budeme koukat na tohle anime xD Jeden díl už je venku ... takže máme další věc, co musíme zkouknout za víkend xD ... Pokud Vás tohle anime také zaujalo, tak se na něj určitě koukněte, a pak třeba můžete napsat i své názory na tohle anime xD

Podáváme Vám takový malý, opožděný report po shlédnutí prvního dílu xD ... Je to zatím naprosto boží anime a hlavně naprosto vtipné anime xD Už v prvním díle je vidět, že to bude opravdu zajímavé anime, plné vtipných scén, ale také se spoustou smutných scén s nepěknou minulostí. Navíc se mi líbí, jak je anime zpracované a opening má naprosto boží xD

Pokračujeme dalším, opravdu zajímavým anime, které už má venku dokonce i OVA z roku 2013 a jmenuje se "Death Parade". OVA má trochu jiné jméno "Death Billiards", vzniklo hlavně kvůli tréninku mladých a nových animátorů ... a anime je jakousi alternativní verzí tohoto OVáčka. Je to anime o jednom baru, kam když jednou vstoupíte, tak se ven nedostanate, dokud nevyhrajete hru zvanou "Death Game", ale za cenu prohry dáváte v sázku svůj vlastní život. V průběhu hry se ukazuje pravá, temná stránka člověka, který je zahnaný do kouta hrou na život a na smrt ...

Líbí se mi ten nápad. Neříkám, že je to zrovna moc originální nápad: hra, kterou musíte vyhrát, jinak zemřete. Ale já nevím o co přesně v tomto anime jde. První díl už sice koluje po internetu ... ale my ho ještě neviděli, proto si nemůžeme udělat moc dobrý obrázek. Každopádně to vypadá jako opravdu zajímavé anime, plné napětí a cool scének!! */////* Rozhodně nemůžu o takovéhle anime přijít, jelikož mě se vždycky líbil tenhle ... takový hazardový styl anime, kde dáváte v sázku svůj život, ale máte možnost si ho ubránit :3 Né jak v hororech, kde prostě umřete, ať udělate cokoliv ... xD Nejen já, ale i Goshi-sama se strašně těší, až se konečně budem koukat na tohle anime xD

Dokoukali jsme první díl ... a je to opravdu dobré anime. Ůžasně zpracované, co se týče příběhu. Opravdu se mi líbí jak se pomalu během hry začíná dostávat na povrh hrozivá pravda. Myslím si, že tímhle se tohle anime zařadilo opravdu do naších oblíbených ... a to máme za sebou jen první díl xD ... Kdo přemýšli, že by se na tohle anime kouknul, tak určitě doporučujem!! :3 A opening je víc než jen vtipnej xD Zatím se mi nejvíce líbí ten bělovlasý chlápek, který je naprosto cool!! */////*


↓ No, a to je asi tak všechno, na co se opravdu hodně těšíme xD ↓
... Samozřejmě vychází mnohem větší množství anime a tohle jsou jen ty, které nás nějakým způsobem oslovily a na které se opravdu musíme podívat xD ... Také tu je pár filmů a OVáček, která se chystají vykročit do světa. Patří mezi ně třeba film "Psycho-Pass", od kterého se mi opravdu zalíbilo anime!! :3 ... Nebo OVáčko na jednu takovou romantickou mangu "Hori-san to Miyamura-kun: Shingakki", do které jsem se nedávno pustila a docela mě začala zajímat a dokonce počítám i s tím, že tomu jednou udělají i anime xD ... A v neposlední řadě nesmíme zapomenout na naprosto úžasnou mangu "Yamada-kun to 7-nin no Majo", která dostane také svá OVáčka!! *////* ... To je ráj, protože tuhle mangu jsem si neuvěřitelně oblíbila hlavně pro její humornou stránku!! xD

Když to shrnu, tak vychází opradu velká spousta úžasných anime, které prostě musíte vidět xD ... Pokud jste tu nenašli nic, co by se Vám zalíbilo, tak zkuste tuto stránku, kde je seznam všech anime, filmů a OVAček, která vychází nebo budou vycházet :3 Je to opravdu dobrá stránka, která Vám dá také přehled o tom, kdy jaké anime čekat, takže pak nebudete zbytečně hledat něco, co ještě není ... xD Určitě si tam každý z Vás přijde na své ... a najde si takové anime, které si třeba i oblíbíte a stane se Vaším nejoblíbenějším ... :3 Říkám, loňský podzim byl podle mě lepší, co se týče nových anime, ale i letošní zima taky není k zahození ... xD Hlavně kvůli novým sériím, které začali vycházet!! :3

↓ A blížíme se pomalu do finále článku!! ... xD ↓
Už teď je ten článek opravdu dlouhý ... a když tam pak ještě přidáme nějaké ty krásné gify, které jsou prostě nedílnou součástí každého našeho blogu ... tak to bude opravdu hodně dlouhej článek ... xD Už si ani nemyslím, že to tu všichni čtete xD ... Pravděpodobně jste to vzdali po prvním odstavci (jestli né už po prvním slovu xD) a teď jen rychle přeskakujete na konec, jestli tu není něco důležitého, nemám pravdu?? xD
Hehe, když na tohle nikdo neodpoví, tak máš ... x)
To zní jako moc dobrej trik ... xD
Jak říkáš ... "někdy mi to myslí" ... x)

Máme v zásobě ještě neuvěřitelné množství témat, které bychom tu chtěli probrat ... ale nechceme tenhle článek udělat až přespříliš dlouhý, jelikož je tu toho opravdu hodně na čtení ... a řekla bych i na přemýšlení ... tak bychom z tohoto článku mohli udělat takový ... oznamovací článek o nových anime xD Nějak doufám, že jsme Vám ukázali pár zajímavých anime a odehnali tak od Vás nudu ... a třeba jsme některé ojedinelé duše navnadili na samotné koukání na anime ... xD

Ve všech případech ale doufáme, že se Vám tenhle článek líbil. Není to možná jako náš obvyklý vykecávací, ale chtěli jsme Vám opravdu jen napsat něco o novinkách ve světě anime ... i když pravděpodobně už všichni víte, co vychází, jaký to je a máte na to svůj neoblomný názor a za tím si stůjte!! xD Stejně jsme prostě chtěli napsat tenhle článek xD

Myslím, že pak někdy v nejbližší době uděláme ještě jeden článek, který bude čistě jen náš vykecávací ... protože jsme takovej už nějakou tu dobu nedělali ... xD A máme toho spoustu, o čem bychom chtěli psát ... jen potřebujeme najít ten čas, kdy o tom budeme psát xD ...V tomto článku se moc nevyskytoval Goshi-sama, ale jelikož jsou naše názory na anime docela podobné (pokud nejde o Yaoi nebo Shounen Ai xD), tak jsme si řekli, že to napíšu tak nějak za nás oba, abychom se tu neopakovali ... xD Proto tu ani není moc naších rozhovorů, jelikož nemáme o čem mluvit, když máme stejný nebo podobný názor xD ...


Ale teď už doopravdy končíme. Konečně jsme úspěšně zvládli uzavřít jedno téma ... a nechceme začínat další xD
Proto Vám všem ještě jednou děkujeme za pozornost, a že jste si tenhle článek třeba i jen prolítli očima ...
... a sejdeme se zase u dalšího článku!! :3

Baka-chan!! :3 ... Mám teď takovou ukecanou náladu xD ... A Goshi-sama x), kterého to naprosto nezajímá xD
Yarodomo, omlouváme se za chyby ... jednou je opijem a vyhodíme dveřma na ulici ... ale né dnes xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!