ArseniXC (アルス)

Autor: || Zveřejněno: 4.1.15

Yohohoho, Yarodomo!! :3
Myslím, že jsme našli svou pomalu ztrácející se chuť do blogování!! xD Možná to bude tím, že jsme si mohli chvilku teďka přes prázdniny odpočinout a zchladit tak nervy ... xD Taková malá pauza určitě pomohla a snažíme se, aby to tak zůstalo xD ... Tak jsme si tak řekli, že bychom měli zvládnout zveřejnit minimálně jeden článek za den!! xD
... Nechtěla jsi náhodou říct "za noc"?? x)
Jo, to zní víc jako my xD

No, ale pojďme přejít k hlavní věci (už je tu zase náš zlozvyk xD) ... Rozhodla jsem se, že se tento článek zase podívá so světa Deviantartu ... a vy určitě víte, co to znamená, nemám pravdu?? xD Bude tu velká spousta obrázků xD ... Proto doufám, že Vám nebude tento článek moc sekat internet (než se všechny ty obrázky načtou) ... ale snad to přežijete xD Moc dobře vím, jaký to je, když se Vám děsně seká stránka a musíte čekat, než se všechno načte, aby jste konečně mohli začít jezdit kolečkem myši nahorů a dolů xD ... A nakonec zjistíte, že na té stránce vlastně ani nechcete být xD

Dneska se podíváme do Ruska :3 Nebo spíš než do Ruska, se podíváme na jeden devin, který pochází z Ruska a to na účet ruského grafika, který má opravdu úžasnou tvorbu!! :3 Jeho pravé jméno je Arseniy (jestli jsou mé zdroje správné xD) a jako přezdívku má ArseniXC :3 Pracuje pro jednu ruskou televizní stanici jako grafik, dělá pozadí a 2D, 3D modely ... ve volném čase je i nezávislým umělcem :3 ... A opravdu úžasným umělcem, to musím zdůraznit!! xD Už jsme se tu o něm jednou zmiňovali, protože nakreslil obrázek, který jsem použili na letošní Halloweenský kabátek xD

Jeho tvorba je čístě jen o grafice, většinou se soustředí hlavně na pozadí a krajinu, ale všechna jeho tvorba je opravdu úžasná a myslím si, že opravdu zaslouží obdiv :3 Kreslí také pozadí do her nebo dělá animace :3 Tohoto autora už nějaký ten pátek stalkruju xD Takže bych chtěla, aby jste se na jeho tvorbu taky podívali :3 Protože to opravdu stojí za to xD Dám sem pár obrázků (víte, co to znamená, když řeknu "pár", že?? xD), které se mi líbí nejvíce a o které by jste rozhodně neměli příjít, ale pokud máte opravdu zájem, tak je lepší zajít si do galerie na jeho devin, kde najdete mnohem více z jeho tvorby :3

Pokud Vás tento umělec zaujme na tolik, že by jste chtěli projet i další jeho učty na různých stránkách, tak tady máte odkazy na jeho twitter, instagram, pixiv, tumblr, facebook a vk :3 Proto, jestli chcete, tak tu najdete někdy i jiné obrázky, než se dají najít na devinu xD Nejsem zas tak moc velkej stalker, abych všechny tyhle stránky prolézala ... já se točím pouze kolem devinu a tumblru ... xD Je, kdyby jste chtěli, tak je tu možnost xD

A pro ty, co se rozhodnou pokračovat a přežívat nekonečné načítání obrázků, tak v "Celém článku"!! :3
Prosím, neztěžujte si nás pak na "zničené nebo ztracené nervy" ... xD


Takže bychom mohli pomalu začít xD ... Jako první sem chci dát pozadí a krajiny, které naprosto úžasně kreslí a kolikrát vypadají opravdu jako opravdové :3 Já mám strašně ráda krajinu (jako fotku, kresbu, malbu nebo grafický výtvor ... na tom nezáleží xD) ... proto s tím také začnu :3 Ale úplně na začátek bych se chtěla zmínit o komiksu - C path, který nakreslil :3 Je totiž opravdu úžasný, nebudu sem z něj dávat žádné stránky nebo obrázky ... má sice jen deset stránek, ale je neskutečně úžasně udělaný!! :3 Dám sem odkaz na galerii k tomuto komiksu, aby jste se na něj při případném zájmu mohli podívat ... xD

Myslím si, že po tomhle se Vám tenhle autor určitě zalíbí :3 Mě osobně stačil jen jeden jediný obrázek (s tím pavoukem, co chrlí oheň xD) a hned jsem si oblíbila umění tohoto chlápka ... opravdu se nedívím, že pracuje jako grafik pro nějakou televizi xD Vážně si to zaslouží za tak úžasnou práci, kterou odvadí!! :3

Na každý obrázek jsem dala odkaz na devin, abych tak zabránila případnému "obvinění z kopíráctví" ... xD Proto doufám, že odkazy vedou tam, kam by měli a kdyby jste našli nějaký nefunkční nebo podobně, tak bych Vás ráda poprosila, aby jste mi ho prosím nahlásili do komentářů a já ho tak mohla spravit :3 Arigato!! o(≧ω≦)o








Whah, myslím, že je toho už teď docela dost ... xD Ale mám tu ještě spoustu obrázků, které bych Vám moc ráda ukázala :3 Jen bych Vám chtěla zopakovat, že je mnohem lepší prohlížet si tyhle obrázky přímo v galerii na jeho devinu, protože rozklikávat takhle každej obrázek je opravdu nudný ... a časem Vám to určitě poleze hodně pod kůži xD Ale i přesto sem dám další obrázky, protože jsem totálně neodbytnej člověk když přijde na něco, co mám ráda :3

Zase to budou krajiny ... ale tentokrát je to něco, podle mě mnohem více zajímavého než jen "neobyčejná" kresba krajiny xD Následující obrázky zachycují vždy jednu krajinu (jedno místo) v různých časech jako je "západ slunce", "noc" a "den" ... :3 Strašně moc se mi to líbí, protože máte možnost vidět, jak kouzelně tyhle kresby vypadají ve více možnostech, barvách, odstínech .. eh, jak to říct ... prostě se mi strašně líbí ten nápad nakreslit jeden obrázek víckrát v různých částech dne ... xD

Nedokážu se pořádně vyjádřit, mám až moc rozbouřené pocity o tomhle, proto kašlete na to, co jsem tu teď nakecala a pojďte se kouknout na další úžasnou grafiku!!! :3 Dala jsem vždycky obrázky k sobě, aby jste tak mohli lépe porovnat a třeba si říkat, kdy se Vám dané místo líbí více :3 Proto tu nesjou odkazy na devin (jen u některých) a za to se Vám omlouvám xD Ale všechny obrázky najdete nastoprocent na devinu :3





Nejsou úžasné??!! :3 Strašně se mi líbí ... a dokonce mi někdy připomínají i opravdické fotky, když se na ně koukám z dálky ... :3 Možná Vám přijde, že přeháním ... ale opravdu Vám to jen přijde!! xD
Ty přeháníš pořád ... x)
Nepřeháním!! Myslím to vážně!! Tyhle obrázky jsou opravdu úžasné!! Líbí se mi od tohoto autora snad nejvíce!! xD
Dobře, tak se domluvíme na tom, že "nepřeháníš" ... dobře?? x)
'Kay xD

Už teď je tu docela dost obrázků k obdivování (pořád Vám budu opakovat možnost s galerii!! Takže Vy, kdo jste to ještě neudělali, se do ní co nejrychleji přesuňte!! xD) ... ale přesto tu ještě pěknou várku obrázků mám ... a byla by škoda ji sem prostě nedat xD ... Protože tenhle autor má pozadí jako práci, najdete toho u něj nejvíce ... ale ve volném čase kreslí i něco jiného :3 A tím jsou postavy ... některé má z anime (ale to je jen opravdu ve vzácných případech, většinou Vocaloid nebo Black Rock Shooter), ale nejčastěji kreslí své vlastní vymyšlené postavy.

U mnoha obrázků najdete zkratku "WRB", což zmanená "White Red Black" ... jeho tvorba je vlastně hodně často v těchto barvách. Většina jeho výtvorů jsou velké soubory, většinou tak od 1500px xD Zacož jsem opravdu ráda, není to moc často, co vidím někoho kreslit na tak velké formáty xD ... Každopádně se mi opravdu líbí jeho projekt "WRB" a stejně tak je naprosto úžasná jedna z jeho postav Tatsumaki Afi, kterou kreslí snad nejvíce ... Vypadá opravdu cool!! :3





Ale kromě těchto úžasných kreseb můžete na jeho devinu najít i jiné věci xD Jako třeba animace, které sám dělá. Jak jsem se zmiňovala, tak nedělá jen pozadí, ale také modely 2D, 3D a k tomu samozřejmě neoddělitelně patří i animace :3 Nějaké jsem se rozhodla sem dát, protože jsou opravdu úžasné. Nevím nic o tom, jak je dělá ... jestli kreslí snímek po snímku a pak je dá dohromady nebo na to má nějaký speciální program ... každý je dělá jiným způsobem, takovým, kterým mu to více vyhovuje ... ale jeho animace jsou naprosto úžasné!! :3

Hodně často mi připomínají nějakou hru nebo scény z filmů ... není se čemu divit, protože to jsou opravdu hodně a dobře provedené animace :3 Kolikrát taky říkal, že některé jeho kresby jsou jen taková malá zkouška, test nebo trénink k projektům, které dělá :3 Myslím si, že i přesto, že je považuje jen za "náčrty" jsou to naprosto úžasná díla a jsem opravdu ráda, že jsem na tohoto autora narazila ... i když jen opravdu velkou čirou náhodou xD



No, myslím ... že jsem tu toho už opravdu nakecala dost xD ... A víc než nakecala jsem sem dala opravdu velké množství obrázků ... proto doufám, že na mě někdo nezavolá ty hlučný lidi ... xD
"Hlučný lidi"?? Takhle nazýváš policajty?? ... x)
Vadí ti to snad?? xD
Ne, jen ... docela to k nim sedí ... víš, sirény, zbraně, "ruce vzhůru" ... a takový ... x) Překvapuje mě, že můžeš někdy něco nazvat i inteligentně x)
Díky, opravdu jsem se snažila vymyslet tuhle přezdívku ... xD
Chápu, dobrá práce ... x) Jinak, k těm animacím ... vypadá to, že na to byl přece jen použitý nějaký program ... minimálně u těch černobílých si to myslím na stoprocent x)
Já vím, jen jsem si říkala, že kdyby to kreslil opravdu snímek po snímku, tak by to bylo mnohem víc cool xD
Jo, to jo x) Ale kdo ví, jak to dělá ... nechce to totiž prozradit x)
Jednou to z něj někdo dostane ... xD
Ta možnost tu je x)

Snad jsem Vás aspoň trochu navnadila, aby jste se podívali na devin tohoto chlápka, protože to opravdu stojí za to :3 Na devin nechodím moc často, ale když tam zajdu, tak se rozhodně musím kouknout znovu na některé jeho práce a představovat si, jak žiju na místech, která nakreslil :3 Whah, opravdu bych chtěla ... xD

Moc Vám všem děkuju za pozornost xD ...

Doufám, že nám tahle aktivita vydrží i po prázdninách, které 5tého končí ... TT3TT ... Nee, já chci víc!! Chci mít delší prázdniny, protože vůbec nestíhám a mám tu ještě spoustu anime a mang, které musím zkouknout a přečíst ... nemluvě o knížkách ... a v první řadě o jídlu!! TT3TT ... Ale všechno zlé k něčemu dobré ... aspoň budu moct venku zase chodit po Brně :3 Sice ho nemám moc v lásce, ale strašně mě baví po něm hodiny chodit :3
Máš opravdu zvláštní zábavu ... x)
Já vím, říká mi to hodně lidí xD

Takže zase v dalším článku, Yarodomo!! A nezapomeňte prohlédnout tenhle devin!! xD

Baka-chan!! xD ... A Goshi-sama tu je taky :3
Gomen za chyby ... však to znáte xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!