The Hiding Spot - ShortFanimation

Autor: || Zveřejněno: 6.1.15

Yahoho!! Yarodomo!! xD

Nebudete mi věřit, ale rozhodla jsem se, že tu udělám takovou malou rubričku o ScribbleNetty, kterou určitě spousta z Vás zná xD Je to opravdu úžasná umělkyně!! Dělá neskutečně úžasné fananimace na známé youtubery a určitě jste o ní minimálně slyšeli xD Podle mě si zaslouží mít tady u nás rubriku, protože máme v plánu sem přidávat více jejích videií ... xD Takže se těšte!! Hahahaha xD

Sice jste je pravděpodobně už všechny viděly. Protože je vytvoření takového krátkého videa opravdu hodně časově náročné, tak nepřidává videa moc často ... ale když nějaké přidá, tak to rozhodně stojí za to!! xD Svoje animace nedělá přes žádný speciální program. Prostě jen kreslí snímek po snímku ve photoshopu a pak je pomocí programu na vyrábění videií (Sony Vegas) dá všechny pěkně dohromady a vytvoří tak něco jako "obrázkové video", ke kterému pak přidá audio z videií, na která danou animaci dělá a občas přidá i nějaké zvukové efekty. Proto říkám, že to musí být opravdu hodně časově náročené, jelikož musí nakreslit několik obrázků, aby tak vytvořila třeba jen jeden pohyb ... xD

Já osobně ji opravdu obdivuju, nejen že je talentovaná a dokáže nakreslit opravdu cokoliv, co chce ... ale dokonce umí dělat i takhle úžasná videa ... myslím, že takhle nějak přemýšlíte i Vy všichni, co ScribbleNetty znáte xD Musím o ní někdy v budoucnu určitě udělat článek a zařadit ji tak do naší "knihovničky úžasných devinů" xD Proto se v brzké době těšte, že se tu o ní ten článek objeví xD ...

Ale já tu nechci mluvit jen o ScribbleNetty, ale o jejím fanvideu, které je naprosto boží!!! xD Tohle není první video, které sem od ní dáváme, pár jsem jich sem už dávali ... a hned po publikování tohoto článku půjdu udělat rubriku xD Video, které sem dáváme je o jedné opravdu dobré hře, která je opravdu hodně populární (možná populárnější, než si myslíte xD) jménem "Prop Hunt" ... xD

Je to vlastně něco jako hra na schovávanou, jen v lepší verzi. Ve hře se skupina hráčů rozdělí na ty, co se schovávají a ty, kteří se je snaží najít ... a cílem je, aby buď lovci chytili (teda, spíš zabili, ale né krutým smyslem xD) schovávající, kteří mají ale možnost přeměnit se do jakékoliv věci, kterou najdou. Můžou se tak stát lampičkou, jídlem, židlí ... nebo třeba autem xD Nebo se musí jejich protivníci schovávat tak dlouho, doku nevyprší limit. Fantazii se v téhle hře opravdu meze nekladou a myslím si, že kdyby jste si tuhle hru jednou zkusili, tak už Vás nepustí xD Jak už jsem se zmínila, tak hra má svůj limit, ve kterém musíte buď najít ty, kteří se schovávají nebo se musíte schovávat do ukončení hry. Podle mě je to opravdu dobrá hra a kolikrát se u ní taky pořádně zasmějete, protože o tom tahle hra je ... pobavit hráče a třeba i obecenstvo xD

V tomto konkrétním videu, které tu máme, zachytila ScribbleNetty jednu opravdu vtipnou scénku, když tuhle hru hráli Markiplier, Pewdiepie, CinnamontoastKen a SeaNanners. Myslím, že všichni tihle youtubeři a let's playeři jsou opravdu známí a pokud se jen trochu zajímáte o svět počítačových her, tak je určitě znáte nebo jste o nich slyšeli xD
A nebo o nich slyšeli tady u nás na blogu, ne?? x) Mluvíme o nich docela často x)
Jo, to je pravda xD To by mě ani nenapadlo zmínit ... xD
Ještě, že mě tu máš ... x)
Přesně tak :3 Co já bych si bez tebe počala ... xD

Každopádně pojďme na video, ne?? Čtením naších keců se nerozesmějete xD ... Chtěla jsem tu trochu popsat, o co v tom videu vlastně jde, ale nakonec jsem to neudělala, protože by to zkazilo ten vtipnej zážitek xD ... Z videa jde hlavní pointa opravdu dobře poznat xD ... Mluví se tam anglicky, takže pro ty, co neumí anglicky ... to bude trochu větší oříšek ... ale myslím si, že zasmát se tomu dá, i když jim nerozumíte ani slovo xD (Třeba jako já xD) ...


Nemůžu si pomoct, ale líbí se mi styl, kterým Netty kreslí youtubery ... dokáže opravdu hezky nakreslit "živého člověka" v anime podobě xD ... Navíc dokáže i perfektně vystihnout výrazy a chování ve videiích ... xD Musí mít opravdu velkou představivost, protože vytvářet něco takového je prostě úžasné ... a to ji také závidím xD ... Někdy si říkám, proč jen všichni okolo mě jsou tak strašně moc talentovaní ... a já jsem takový neschopný člověk xD ...

Doufám, že jste se u videa zasmáli stejně jako my ... protože táhle scénka je prostě k nezaplacení xD

Jako v minulých článcích s fananimacemi od Scribble ... sem dáme i tentokrát originální video, ze kterého tato scénka pochází xD ... Myslím si, že celé video stojí za zkouknutí ... a určitě Vás opravdu rozesměje ... xD Minimálně nás pokaždé, když tyhle videa vidíme ... ať je to po kolikáté chce ... tak nás to vždycky rozesměje xD Jsou to prostě ty "nesmrtelné vtipné scénky" xD Video se nachází na channelu Pewdse, takže se pak můžete kouknout i na další jeho videa xD ... Poslední dobou dělá hodně vtipných videií ... i když mi chybějí jeho staré videa s Amnesií ... TT3TT


Celé video je plné opravdu hodně dobrých sestříhaných scének ... a opravdu stojí za to, se na něj kouknout xD Když se někdy cítím blbě, tak si občas pustím takováhle videa, která mě vždycky dokážou rozesmát ... xD A myslím si, že určitě nejsem jediná xD Teď jsem tak nějak dostala chuť kouknout se i na další videa ... takže to tu pomalu ukončím, protože se opravdu musím na nějaká vtipná videa ještě podívat xD

A chtěla bych se Vás na závěr ještě zeptat ... máte zájem, abychom sem přidávali vtipná "let's play" videa od naších oblíbených youtuberů?? xD Protože bychom chtěli tenhle blog zasytit vším, co máme rádi ... a kromě anime a mangy se mezi tyto věci řadí také tahle vtipná videa ... tak se jen tak ptám xD ... Stejně to budem dělat, ať už se Vám to bude líbit nebo ne ... haha xD Ale přesto bychom chtěli znát Váš názor xD

Každopádně (tohle slovo je snad naše nejčastější xD) ... už to tu pomalu ukončíme, protože čas utíká ...
... další den školy se nebezpečně blíží xD ...
Doufám, že jste svůj první den ve škole přežili ve zdraví ... a držím Vám palce i s těma následujícíma ... xD

Moc Vám všem děkujeme za pozornost ... a zase v dalším článku!! :3

Baka-chan xD ... A Goshi-sama!! ... xD
Myslím, že víte co ... ne??? ... Hahahaha xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!