Nejnovější členové naší posádky!! *3*

Autor: || Zveřejněno: 4.1.15

Hohoho, Yarodomo!! :3

Slyšte, slyšte xD Máme pro Vás novinky a to hned dvě velké!! :3 Jedna je trochu straší (už od Vánoc TT3TT) zatímco tu druhou Vám neseme ještě relativně čerstvou ... xD
Můžeš takhle prosím přestat mluvit!! x) Mate to a přidává na tvé pověsti, že "všechno co říkáš, zní jakoby ses bavila o jídle" ... x) Když samozřejmě pominu fakt, že se většinou OPRAVDU bavíš o jídle x)
... To mě prostě jen ostatní nechápou xD ... Já mluvím normálně ... ikdyž, "slyšte, slyšte" moc často nepoužívám xD
Tohle je poprvé, co to od tebe slyším ... x) Ale vážně!! Chápu, že máš hlad, ale najíš se, až dopíšem tenhle článek, tak sem nevnucuj svoje zlotřilé myšlenky ... x)
Jasně, jasně ... tak piš ty a já budu držet svoje "zlotřilé" myšlenky na uzdě ... xD
Vadí ti můj výběr slov?? x)
N-ne, jen ... to taky moc často neříkáš ... xD
Dobře, ale nevykroutíš se z toho tak snadno ... snad po mě nechceš, abych psal?? ... x)
N-ne!! J-jak by si mohla dovolit něco t-takového po tobě chtít ... hehe ...
Nemusíš být tak nervózní, prostě začni psát ... x)
Yeeee!! xD

Yarodomo, máme tu pro Vás opravdu důležité oznámení ... a nejdůležitější je pro naši Posádku, protože jsme narekrutovali nováčky!! xD Jednoho znich určitě znáte, protože už má blog s větší tradicí a určitě ho pár z Vás má zařazeno mezi svá SB ... ale máme tu i jednoho nováčka, který s blogem teprve začal a jsem opravdu ráda, že začal, protože těch pár článku, co jsem zatím přečetla, bylo opravdu zajímavých a člověk se nadtím musel pozastavit a docela dost zamyslet :3 ... I takovej člověk jako já xD

Pravděpodobně všichni víte, jak se tu u nás oslavují nováčci, že?? xD (Když pomineme fakt, že ve skutečném světě se na to vždycky s Goshim-sama napijeme xD), tak tady v internetovém světě u nás na blogu se to oslavuje dlouhým článekem s obsahem nekonečného chválení xD ... Zvykli jste si, ne?? Protože to děláme vždycky xD Většinu z Vás to pak začne pěkně štvát, a tak má potom Goshi-sama co dělat, aby mě donutil s tím přestat xD ... Ale já si prostě nemůžu pomoct xD Protože, kdykoliv má někdo zájem o to, stát se členy naší Posádky (a upsat tak svoji duši našemu kapitánu xD), tak jsem nesmírně vděčná!! :3 Víte totiž moc dobře, co jsme mi dva zač ... je pravda, že to ani jeden z nás nemá v hlavě psychicky vpořádku a nebojíme se to přiznat xD ... ale i přesto všechno máte zájem!! ... Jste prostě neuvěřitelní :3

A kdo má zájem, tak pokračování v "Celém článku" ... trochu se nám to tu protáhlo xD
A chválení tu opravdu není málo xD



Jak už jsem se zmiňovala, tak máme dvě velká překvapení v podobě dvou nových členů :3 Oba dva jsou úžasní, mají úžasné blogy a z článků jde poznat, že jsou to i fajn lidi :3 Jako první bych se chtěla zmínit o nové člence, která se k nám přihlásila už před Vánoci, ale nějak se nám ještě nenaskytl čas to tu oznámit TT3TT ... doufám, že to nebude druhému novému členu vadit ... xD Snad nás za to pak nezabije ... xD

Prvním odvážlivcem je Reina :3 V první řadě musím poděkovat, že se rozhodla s námi spřátelit!! :3 Opravdu si toho vážím a doufám, že se ji tady mezi námi bude líbit xD ... Její blog je hlavně o anime, ale najdete tam i jiné věci, jako třeba ... PewdieCry */////* ... xD Ne, vážně, má opravdu zajímavý blog s anime recenzemi, obrázky a AMVčky ... a nechybí samozřejmě ani yaoi!! xD ... Proto určitě stojí za Váš čas se na tenhle blog aspoň mrknout ... já osobně jsem ho prolezla ješte ten den, co nám Reina napsala komentář o spřátelení ... a musím říct, že mě opravdu hodně zaujal už od pohledu :3

Proto jsem opravdu ráda a budu ráda až do konce světa, že se přidala k nám do Posádky :3 A máme tu pro tebe diplomek xD ... Tentokrát jsem musela přemluvit Goshiho-sama, aby ho udělal, protože jsem dělala diplom pro našeho druhého nováčka ... ale neuvěříte, jak dlouho mě trvalo, než jsem toho sadistickýho aroganta donutila, aby něco začal dělat xD ... Reina si totiž na diplom přála PewdieCry ... a Goshi-sama odmítal o něčem takovém vůbec mluvit xD ...
Proč bych měl?!! ... x)
... Jen tak xD ... Nakonec jsme se domluvili, že já najdu obrázek a on s tím zkusí něco udělat ... xD Měli jste ho vidět, jaký u toho házel ksichty, když jsem obrázky vybírala xD ... Nakonec jsem našla jeden opravdu strašně moc úžasnej!! o(≧ω≦)o
Řeknu ti, jsem rád, že jsi vybrala tenhle x) ... Na jiný bych se koukat nevydržel x)
Haha, jaká jsem?? Hmm?!! ... xD
... Chceš po mě, abych řekl "úžasná"?? ... x)
Přesně tak!! xD Hahahaha xD
.... Jak málo stačí k radosti x)

Každopádně se omlouvám, ale není to přímo "PewdieCry" obrázek, ale jsou tam oba dva a mě se tenhle obrázek opravdu zalíbil :3 Myslím si, že to není zas tak špatný ... Goshi-sama si s tím docela i zajímavě pohrál ... takže doufám, že se ti bude aspoň trošku líbit ... :3


Nejdřív jsme ho zkoušeli do zelena, protože já opravdu miluju zelenou barvu ... ale nakonec to Goshi-sama udělal v modré a na tom jsme se shodli xD Ona ta zelená vypadala opravdu hodně ... zvláštně xD Poslední dobou vždycky diplomy děláme do jedné určitě barvy ... xD Nevím proč, ale nějak se nám to líbí víc, než když to máte v barvě duhy xD Takže snad se bude líbit a moc děkujeme za tvou odvahu se k nám přidat!! :3

A teď se konečně přesuneme k dalšímu novému členu naší posádky ... konečně je tu někdo, kdo posílí mužskou část tohoto blogu xD ... Protože v naší posádce jsou samé holky ... Kromě Goshiho-sama, našeho kapítána ... a Deathares, který se tu ale už nějakou dobu neukázal a docela tu chybí TT3TT A jednu dobu tu byl také Daisuke, kterého jsme ale ani moc nepoznali TT3TT ... Takže tu svým způsobem jsou jen dva chlapi ... xD
Co to říkáš?? Jsou tu tři ... x)
Jo, to jo ... ale Deathares tu už opravdu dlouhou dobu nebyl, takže ho zařazuju do pohřešovaných xD ...
Nemyslel jsem jeho ... já myslel tebe x) Ty jsi přece taky kluk, ne?? x)
Co tím chtěl básník říct?? xD
Věř mi, nevypadáš jako holka, nechováš se tak ... a rozhodně tak nemluvíš ... x) Další otázky??
M-možná ne ... ale jsem holka ... přísahám na své jídlo!! xD
Mám tě vysvlíknout a zkontrolovat to?? x)
... Jde ti jen o to mě vysvlíknout??? Myslím, že by jsi opravdu měl krotit svou úchylnou mysl xD
Je to jen čistě pro kontrolu x) ... Ale neměli bychom tu takhle mluvit, pravděpodobně se tu vyskytují děti pod patnáct let, nemám pravdu?? x)
Hahaha, to říkáš teď?? Po tom všem, co už jsme dali na blog?? xD Kdo se stará o věk, ten není důležitej!! xD
Jasně, říká děcko jako ty ... x)
Pcheee ... je důležité, jak se člověk cítí!! xD ... Ale nechme tady těch řečí!! Musíme pokračovat v článku xD
Pravda ... x)

Jak už jsem na začátku také řikala, tak tu máme ještě jednoho nového člena a tím je Hoody :3 Začal s blogováním teprve nedávno, takže na jeho blogu není zatím noc článků ... ale těch pár, které tam zatím přidal jsou opravdu zajímavé!! :3 Jeho blog se zaměřuje především na anime, ale to neznamená, že se tam neobjeví i něco jiného :3 V první řadě chci ovšem strašně moc poděkovat, že se rozhodl přidat do naší posádky ... xD

Možná Vám to přijde zbytečné, něco takového říkat a opakovat u každého nového člena, protože máme opravdu velkou Posádku a pořád se rozrůstá ... ale bohužel, z těch všech, kteří jsou v menu napsaní, je aktivních sotva patnáct ... xD Je to hnusné, že to takhle musím říct, ale je to pravda xD ... Ale jsem opravdu ráda za to, že tu jsou (nebo kdysi byli) a věřím, že i přesto, že na blog nic nedávají, na nás nezapomněli :3 Každej má jiné důvody proč s blogování skončí a proto jim do toho nebudu kecat xD ... Ale to jsem teď opravdu odběhla od tématu, omlouvám se ... rozhodně nechci někoho urazit xD

Každopádně ... určitě se běžte podívat na Hoodyho blog a nechte mu tam nějaké povzbuzující komentáře :3 Protože začátek nikdy není snadnej ... a já si myslím, že jeho blog bude jednou opravdu populární, jelikož jeho články jsou opravdu dobré, zajímavé a rozhodně se Vás donutí se i párkrát pořádně zamyslet :3 Viděla jsem u něj také jeden hezký obrázek, který je z jeho tvorby ... a myslím si, že je v ní opravdu dobrej!! :3

A to se mi také potvrdilo, protože pro nás udělal i diplom, který jsme opravdu nečekali ... o(≧ω≦)o A je to naprosto úžasnej diplom!! xD Prej, že "nikdy nerobil", heh, to určitě!! Opravdu se povedl!! o(≧ω≦)o Pořád se na něj musím chodit koukat, protože se mi strašně líbí xD ... Musím Vám ho sem dát (doufám, že nevadí xD) a ukázat Vám, jakej úžasnej diplom jsme dostali!! :3 Chvalte a záviďte!! xD


Docela se i bojím ti dát ten můj, co jsem dělala xD ... Protože se s tím tvým vůbec nedá srovnávat TT3TT Chtěl jsi na diplom jednoho s hlavních postav anime Zankyou no Terror ... Nine nebo Twelve ... já jsem se nemohla rozhodnout xD Jelikož jsem tohle anime ještě neviděla (ale mám ho na svém seznamu!! xD), tak jsem tam chtěla dát oba dva ... a bylo pro mě opravdu těžké najít nějakej cool obrázek xD ... Nakonec se mi podařilo něco uplácat ... ale opravdu nevím, jestli se ti to bude líbit TT3TT ...


Pravděpodobně jsem to měla přenechat Goshimu-sama, protože je v těchto věcech mnohem lepší TT3TT ...
Ale noták, já si myslím, že se ti povedl ... x) Na to, že jsi to dělala v malování ... hahaha x)
Pche!! Já za to nemůžu, že se mi photofiltre smazal z počítače ... TT3TT A nešel mi ani naistalovat zpátky ... xD Se na takový vymoženosti můžu "víš co" ... xD
Jo, chápu ... x) Zítra ti ho tam zkusím do počítače natáhnout, tak se nevztekej x)
Já se nevztekám ... jen mě to trochu vyvedlo z míry xD Navíc "malování" nemá s mojí neschopností nic společného xD
Vím, jen mě tak napadlo, že nepotkávám moc lidí, co dělají grafiku v malování x)
Opravdu jsem ráda, že jsem tě pobavila xD
Díky x)

Kdyby se náhodou diplomy opravdu nelíbily (čemu opravdu silně věřím hlavně v mém případě), tak se nebojte říct a my to zkusíme napravit xD Snad se Vám ale budou libit ... xD Nevím proč, ale grafika mě sice baví ... ale vůbec mi nejde TT3TT ... Jsem naprosto neschopný člověk xD ... Nenechám si tím ale zkazit náladu, protože tu mi zaručeně zkazí škola, která mě zítra zavalí jako skála ... TT3TT ...

Nebudu si tu stěžovat a radši ukončíme tento článek xD ...
Ještě jednou, takhle nazávěr, bychom chtěli poděkovat naším novým členům Posádky, že se opravdu rozhodli upsat svou duši mě a našemu Kapitánu ... xD Arigato!! o(≧ω≦)o

Baka-chan xD ... A Goshi-sama x)
... snažila jsem se vymyslet něco trefného, ale nic mě nenapadlo xD ...
Každopádně, ještě jednou moc děkujeme za pozornost a nové členy!! :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!