Poznávací hra - Obrázek č. 12

Autor: || Zveřejněno: 1.2.14





Ohayo, Minna-san!! :3 ... O(≧ω≦)O

↓ Tak jak jste si užili včerejší prázdniny?? :3 ↓
... Teda, chápu, že ti, kteří už mají školu za sebou a pracují, si asi žádné prázdniny neužili ... T^T ... Ale doufám, že jste včera v práci moc nenadřeli!!! :3
Ale bohužel to strašně rychle utíká!! ... T^T ... Teda, aspoň mě, to strašně rychle utíká!! ... xD Jsem si myslela, že mám ještě spoutsu času na to zkouknout spoustu anime, ale ten čas tak rychle utíká ... T^T
No, kdyby jsi celej den neseděla u Anime, tak by ti to třeba nepřišlo jako "zbytečně vyplýtvaný čas na blbosti" ... x)
Heh?? To nejsou blbosti!!! ... xD

↓ Nyaaa, Minna-san, ale já včera nekoukala celej den jenom na Anime xD ... O(≧ω≦)O ↓
Já hrála i hry, psala na ně recenze ... a malovala!! ... Hahaha, nakreslila opravdu velkou spoustu obrázků!! ... xD (Asi dvacet xD) ... Bohužel mi přijde, že jsem nakreslila míň obrázků než obvykle ... trochu jsem z toho špatná ... -_-"
Ale no ták, řek bych, že těch dvacet je taky dobrý!! :3 ... Na to, že jsi u toho ještě koukala i na anime a hrála hry ... tak je to dobrý číslo :3
Oh, opravdu?? ... :3 ... Nyah, arigato!! O(≧ω≦)O

A protože se mi toho hromadí čím dál víc, tak jsem se rozhodla, že sem musím přidávat moji "Poznávací hru" častěji!! ... xD
Jste pro?? ... Pokud o to nestojíte, tak sem nebudu cpát ... a radši místo toho budu dávat něco, co Vás zajímá víc xD ...
Víte ... to, že sem dávám svoje rádoby kresby neznamená nic jiného, než se Vám chci pochlubit xD ... A já mám chlubení opravdu ráda (teda, jen mezi přáteli :3) ... xD
Dobře x) Všichni vím, že se chceš pochlubit ... tak se chlub!! :3 Nikde není napsáno, že se to nesmí x)

Tak tady je jedna, kterou jsem kreslila už před trochu delší dobou xD ... A můžete hádat!! :3

VZOROVÝ OBRÁZEK

Sakata Gintoki z anime Gintama

Všem Vám děkuju za účast!! ... Všem, co to zkoušeli, se povedlo uhodnout aspoň anime xD
Takže gratuluju těm, co uhodli anime!! :3 ... Sandra, Siky
A těm, co se povedlo uhádnout i jméno!! :3 ... Shizu-chan, Jackie a beepinka ... a taky gratuluju Tohru- a Excelus ... i když jeho jméno trochu popletli xD

Je tam žlutě napsané datum, kdy jsem to fotila xD ... Bohužel, jsem si nevšimla, že to v tom foťáku je nastavený, takže všechny obrázky, které jsem ten den vyfotila, to tam mají xD ... Ale samotný obrázek jsem kreslila někdy v červenci (v minulým roce xD) ... Takže je to trošku starší kresba xD

A stejně tak se chci omluvit i za tu kvalitu ... -_-" ... Prostě nejsem zrozena k focení xD
To máš za to, že si od někoho půjčíš foťák ... bez dovolení!! ... x)
Hej!! To není vtipný!! ... >_<

Heh, poslední dobou tu máme hodně naších vykecávacích článků ... a vypadá to, že Vás už přestali bavit xD ... Takže zkusíme zase chvíli přidávat jiné články ... xD Třeba to bude lepší xD ...
Jop, to je nejspíš dobrý nápad x) ...

Takže, dneske čekejte nějakou ... mangu ... pravdě podobně xD ... Teda, pokud vůbec něco čekáte xD ...
Hej! Už toho nech ... nikdo na to není zvědavej ... x)
Ojojojoj ... dobře xD
Takže, ještě jednou ... Dobrý ráno, Minna-san!! :3

Baka-chan ... jsem vstala z postele pravou nohou, takže se cítím opravdu dobře xD
Goshi-sama ... Haha, čeká nás další ... anime den!! ... >:)

Gomen za chyby!! :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!