Nyaaaa T^T Notebook-san ... Né T^T

Autor: || Zveřejněno: 27.1.14

Minnya-san!! T^T

↓ Představte si to, ale můj Notebook-san se vydal do nemocnice!! T^T ... ↓
Oh, zase tolik nepřeháněj ... -_-"

Musím říct, že můj notebook si zažil docela těžké časy ... Gomen Notebook-san, Gomen!! ... T^T
A bohužel, protože ho nejspíš moc používám, tak mu začali upadávat tlačítka z klávesnice ... xD Takže jsem ho poslali v pátek do opravy xD ... Říkali, že by to nejpozdějc ve čtvrtek mělo bejt spravený!! :3 Ani nevíte, jak moc se mi po něm stýská!!! ... T^T


Říkám ti, ať to nepřeháníš ... x)
A-ale ... já jsem bez něj úplně nesvá!! ... T^T
Můžeš zatím využívat můj ... tak nešil ... x)
Oh ... okay xD
Takže teď budu chvíli využívat Notebook Goshiho-sama ... ach, jak jsem ráda, že tu Goshi je ... kdybych měla vydržet bez blogu a vůbec internetu do čtvrtka, tak bych asi umřela!! ... xD
V tom je potíž dnešní doby ... lidi se nedokážou vůbec zabavit bez počítačů, mobilů, tabletů ... a podobnejch blbostí ... x)
Jo, sváděj to na dnešní dobu xD ...
A co, ještě řekni, že to není pravda ... x)
Ale, já proti tomu nic nemám, je to tvůj názor ... xD Já dělám to stejný, co ostatní ... taky bez komplu nevydržím moc dlouho ... xD O internet mi zas tak moc nejde, ale nevydržím ani hodinu bez toho, abych si zahrála nějakou hru!! ... T^T
Oh ... jasně, ty a tvoje hry ... x) A já si říkal, proč ti tak moc chybí tvůj "Notebook-san" ... x)


↓ Dobře, přestaneme tu řešit tvůj Notebook-san a vrhnem na další téma x) ... Sněží!!!!! xD ↓
Taky Vás tak štve, že začlo sněžit?? ... Nebo spíš, že začlo sněžit AŽ TEĎ?? ... -_-" ... Strašně moc jsem byla smutná, když na Vánoce a Silvestra nebyl žádnej a on si klidně začne padat až teď??!! ...
Už jsme si pomalu říkali, že změníme kabátek blogu, protože to vypadalo, že žádná zima nebude, ale nakonec se ta mrška objevila ... x) ... A tak tu nejspíš tenhle kabátek ještě nějakou chvíli zůstane x)
Jo, zůstane tu ještě dlouho xD ... Strašně moc se mi líbí a nechce se mi ho měnit xD ... :3 Ale jinak, jsem ráda, že se tu nakonec ten sníh objevil!! :3 Zima sice byla pořádná, ale ten sníh tomu dodal tu pravou podobu :3
... Ale tu nemoc by si ta zima klidně mohla nechat schovanou -_-"" ... x)
Heh, to je pravda xD ...


↓ Nemoci jsou strašná věc!!! O_o ↓
A když už jsme u těch nemocí, tak ... vážně nechápu, proč to od tebe vždycky chytnu?!! xD Nikdy předtím, než jsem tě poznala, jsem nebývala nemocná!! ... Já jsem totiž blbec a blbci kašel, chřipku, angínu, rýmu a takový blbosti nedostávaj ... tak proč to od tebe vždycky chytnu??!!! ... xD
No, to víš, zákon schválnosti x) Já chytnu rýmu venku a doma ji pak dám tobě x) ... A pořád dokola, prostě to ber jako koloběh života ... teda koloběh ... nemocí? ... x)
??? ... Děláš si ze mě srandu?? ... xD To mi opravdu nedává smysl ... a to jsem většinou ta, která takovýmhle blbostem rozumí xD ...
No, necháme to být x) ... Ono, asi je to prostě smůla ... a kdyby člověk byl furt zdravej, tak by to nebyl život ... x)
Já si myslím, že by to byl super život xD ...
No, možná jo ... život bez nemocí ... no ... jo, zní to dobře x)


Ale, i když jste nemocní, tak si můžete užít zábavu xD ... Tohle dělám hodně často xD ... A pak si stěžuju, že nemůžu najít svoje kapesníky xD

↓ Nyaa, taky bysme se Vám rádi omluvili za naši chabou aktivitu T^T ↓
Ono, ... ne, nemám dost dobrou výmluvu ... xD Prostě nebyl čas xD ... Řekli jsme si, že si teď zkouknem pár anime, takže furt koukame na anime a ... na nic jinýho nezbývá pak čas ... xD
Jop, přesně tak x) ... a ještě se nám k tomu pletou i naše vlastní koníčky (mimo blogování), takže ... toho máme víc, než stihnem za ten den udělat ... x)
Každopádně se opravdu snažíme to vynahradit ... jak píšeme vždycky xD ... tím, že opravujeme odkazy ve strašních článcích ... xD Tak doufám, že nám to nebudete mít za zlé xD ... :3


↓ Co se týče našeho chatu, který jsme chtěli dát na blog ... tak bohužel T^T↓
Docela dost Vás zahlasovalo, že by o něj stálo, ale ... bohužel jsme zjistili, že blog.cz nepodporuje shoutboxy, chaty ani cokoliv jiného ... bohužel, bude to muset počkat než najdem něco, co by jsme mohli na blog dát ... x)
Ale pokud někdo z Vás ví o něčem, co je chatu podobné am půjde to dát na blog, tak budem rádi za jakoukoliv informaci!! :3
Vím, že jsme Vám (teda hlavně sami sobě xD) dávali naději na chat, ale bohužel, život je plný zklamání ... T^T Gomen, Minna-san ... ale budem se snažit něco najít xD ... :3

Oh, ten jeho ... sexy úsměv!!! *^* ... xD

Eh, mám pocit, že tohle tak trochu filozofickej článek xD ... Nemyslíš?? ... xD
No ... možná trochu ... je tu hodně řeči o životě ... x)

Dobře, než začnem zase rozebírat nějakou blbost, tak se s Váma zase na čas loučíme ... :3
Sayonara!! :3

Baka-chan ... strašně moc mi chybí můj Notebook-san!! T^T ... myslím, že půjdu za moji postel-kun :3
Goshi-sama ... chjoo ... nesnášim, když mám rýmu ... -_-"" ... x)

Gomen za chyby v tomto článku xD ... Ale je psanej trošku na rychlo ... GOMENASAI!!! T^T

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!